Stran 1 od 2
ALFA 159 JTDM 16V - NE GRE NIKAMOR
Objavljeno: Sr jun 09, 2010 8:54 pm
Napisal/-a VTS
avto nima moči, kot da ga nekaj duši,...poraba seveda večja...
menjan egr lani, zdaj smo ga še enkrat pogledali in je ok, probali smo z novim LMM, očistili dovodne cevi, ni efekta, motor se zavrti počasi, v višjih prestavah skoraj ne nabira hitrosti...
merilec tlaka turbine pa kaže normalni pritisk ...
kakšna ideja, preden jemljemo turbino dol?
Objavljeno: Sr jun 09, 2010 9:10 pm
Napisal/-a čare
Lopatice na sesalnem kolektorju.Ponavadi se vidi da je štangca ki to krmili odlomljena in ne dobi dovolj zraka,nahaja pa se na sesalnem kolektorju.
Objavljeno: Sr jun 09, 2010 9:27 pm
Napisal/-a VTS
hvala, bomo vprašal na servisu če so pogledali
btw, tester ne pokaže nobene napake
Objavljeno: Če jun 10, 2010 6:08 am
Napisal/-a joztom
Preveri cevke in tesnost krmilja turbine. WasteGate ventil je normalno odprt v obvod, pritisk na gas naj bi ga takoj zaprl in vklopil prisilno polnjenje. Ti ventili se zapacajo in zatikajo. Lahko je razen štangce, ki ti jo omenja Čare tudi to.
Objavljeno: Če jun 10, 2010 7:58 am
Napisal/-a joztom
Še slika počene membrane W_G ventila.
Objavljeno: Če jun 10, 2010 12:43 pm
Napisal/-a abbe
lambda sonda dela ok?
p.s. predvidevam da novejsi dizli to majo
p.s.2 ce mu turbina fila zadostno kot on trdi potem verjetno cevi tesnijo dobro
aja evo dobra ideje preden das dol turbino,pel avto na tester!!!
Objavljeno: Če jun 10, 2010 12:58 pm
Napisal/-a joztom
Tisti, ki je pomeril pritiske in rekel da je O.K., bi znal tudi iz rokava povedati, kaj je narobe. Lahko da je zamašen izpuh, še prej pa zabasan iberlauf od rampe CR. Ta nima senzorja, se pa dovod nafte zniža, če v CR naraste pritisk preko mere, ker ne more odtekati nazaj v tank. Pihni v iberlauf, če je prehoden. Zlobna napaka.
Objavljeno: Če jun 10, 2010 6:11 pm
Napisal/-a čare
Sem prej čisto na hitro prebral preden sem karkoli napisal...Pri moji JTD Marei je bil zabit katalizator pa ni nikamoir šlo.Turbino bi jaz nazadnje dol jemal.
Objavljeno: Če jun 10, 2010 9:04 pm
Napisal/-a gregga
daj na racunalnik, pa bos najbol vido.....lahk je tut luftmeser ?
Objavljeno: Pe jun 11, 2010 9:55 am
Napisal/-a VTS
egr je bil menjan lani jeseni, LMM dela v redu, smo merili avto med vožnjo, vsi parametri v okvirih normale... tester ne pokaže nič...
avto je začel salbše it potem ko je 1 mesec stal v garaži...
nasl.tedn grem na servis, bom prenesel vaše predloge, hvala!
tudi jaz sem mnenja da jemlješ turbino dol v skrajni sili.
Objavljeno: Sr jun 16, 2010 9:12 am
Napisal/-a VTS
diagnoza:
zapacana turbina in zabit filter trdih delcev (dpf).
za info , če bo kdo imel podobne simptome.
Objavljeno: Sr jun 16, 2010 4:13 pm
Napisal/-a VectraGTS
A je možno da je pr men isto turbina zapacana ker men povleče na 2000 potem na 2500obratou kot da ga mal zamori potem pa spet potegne isto je biu menjan egr lansko leto lmm tud na računalniku nič ne pokaže sm že v dve avtohiše opel pelou pa nič :S
Objavljeno: Sr jun 16, 2010 4:18 pm
Napisal/-a nevermind
VTS je napisal/-a:diagnoza:
zapacana turbina in zabit filter trdih delcev (dpf).
za info , če bo kdo imel podobne simptome.
A lahko napišeš kako bo šlo dalje? Predvsem me zanima glede DPF... zakaj je pa prišlo do zabitja DPF-ja?
Ga boste menjali ali se bo dalu spucat?
Objavljeno: Sr jun 16, 2010 7:22 pm
Napisal/-a Ivan36
VTS je napisal/-a:diagnoza:
zapacana turbina in zabit filter trdih delcev (dpf).
za info , če bo kdo imel podobne simptome.
Koliko km pa delaš mesečno ? Mi okol 2950na mesec in se lepo vozi DTi
Objavljeno: Sr jun 16, 2010 7:30 pm
Napisal/-a VTS
VectraGTS je napisal/-a:A je možno da je pr men isto turbina zapacana ker men povleče na 2000 potem na 2500obratou kot da ga mal zamori potem pa spet potegne isto je biu menjan egr lansko leto lmm tud na računalniku nič ne pokaže sm že v dve avtohiše opel pelou pa nič :S
enake simptome sem imel jaz, avto ni šel več kot 180
turbo luknje na vsakih 500 obratov
računalnik ne pokaže nič
naj ti pogledajo dpf in očistijo cevi na turbino, tut to je bilo vse zapacano
neuradno je problem pri veliko primerih ko se menja egr, da avto začne čudno delat čez čas
kakšen imaš izpuh? sajast?
Objavljeno: Sr jun 16, 2010 7:34 pm
Napisal/-a VTS
nevermind je napisal/-a:VTS je napisal/-a:diagnoza:
zapacana turbina in zabit filter trdih delcev (dpf).
za info , če bo kdo imel podobne simptome.
A lahko napišeš kako bo šlo dalje? Predvsem me zanima glede DPF... zakaj je pa prišlo do zabitja DPF-ja?
Ga boste menjali ali se bo dalu spucat?
pucali (prisilna regeneracija) so ga že lani ob menjavi egr-a
zabit do konca, nimaš kaj
očitno sistem izpušnih plinov ne deluje kot bi moral in spušča nenormalno količino saj ven (tester ne pokaže NIČ)
original 1900 eur
neoriginal 900 eur (ga imam zdaj na posodo gor, razlika očitna)
obnovljen 400 eur (to varianto bom probal sam, kaj bo bo), traja par dni
Objavljeno: Sr jun 16, 2010 7:36 pm
Napisal/-a VTS
Ivan36 je napisal/-a:VTS je napisal/-a:diagnoza:
zapacana turbina in zabit filter trdih delcev (dpf).
za info , če bo kdo imel podobne simptome.
Koliko km pa delaš mesečno ? Mi okol 2950na mesec in se lepo vozi DTi
kakor kdaj, od 500 do 2000
skoraj nič mestne vožnje
Objavljeno: Sr jun 16, 2010 8:29 pm
Napisal/-a čare
DPF se zapaca zarad tistih vaših magičnih prestavlanj pri 2000 obratih,prav tako variator na turbini.Avto je treba na vsake tok mal prepihat!!
Objavljeno: Če jun 17, 2010 12:18 am
Napisal/-a Ivan36
čare je napisal/-a:DPF se zapaca zarad tistih vaših magičnih prestavlanj pri 2000 obratih,prav tako variator na turbini.Avto je treba na vsake tok mal prepihat!!
Jaz bi dodal še uporabi pravo OLJE ( predpisano) za motor.