Stran 1 od 1
Renault Megane III Coupe 1.6 l.2010 - BATTERY CHARGING FAULT
Objavljeno: Če jun 10, 2010 9:57 am
Napisal/-a dedekbedenko
Včeraj se mi je 10 sekund po zagonu motorja pojavilo opozorilo BATTERY CHARGING FAULT..sporočilo je po 5 sekundah izginilo. Avto dela normalno. Danes sem šel na servis, kjer so odkrili, da je prišlo do neke napake na alternatorju(napaka se je zabeležila). Razložili so mi, da je lahko več opcij za izpis sporočila (rač. se mal zmešalo, motnje, sekanje mase, itd..baje da nič resnega)..zanima me, če se je komu že to pojavilo?
Objavljeno: Če jun 10, 2010 10:13 am
Napisal/-a joztom
To je lahko crknila jermenica za 202€ na glavni gredi, ki poganja klimo in alternator. Meni je šla enako par dni nazaj z istim sporočilom (vulkanizirana guma popusti in pogon pasastega jermena izpade ali se znatno zmanjša). Je pa moj motor F4R794 (120kW), tako da ne posplošujmo.
Objavljeno: Če jun 10, 2010 10:54 am
Napisal/-a dedekbedenko
Moj motor je 84kw..joztom, a je sporočilo izginilo, oz. ali se ti je pojavilo večkrat? Ker men se je samo enkrat, pa še to za 5 sekund. So se pojavljali kakšni dodatni problemi?
Objavljeno: Pe jun 11, 2010 6:54 am
Napisal/-a joztom
Meni se je sporočilo pokazalo le enkrat. Nato sem sledil, kaj bi lahko bilo. Na radar detektorju Cobra je voltaža. Ta je nihala do dol do 12,4V. Normalno je mrzel 14v, pa topel pade do 13,4 ob najhujši vročini, to spreminja prag prevajanja Zener diod v regulatorju. Če gre pod 13V to pomeni da polnjenje ni zadostno, torej se alternator prepočasi vrti. No, čez čas je po gumi zasmrdelo in jermenica je ob strani pokazala iztakanje raztopljene gume.
Objavljeno: Če jun 17, 2010 9:46 am
Napisal/-a dedekbedenko
danes sem prvič bolj intenzivno opazil, da avto pri nizkih(2000-3000) obratih včasih rahlo cuka..cukanje se je že prej pojavlo, vendar zelo rahlo..jutri grem na servis..vse kaže da je nekaj narobe z alternatorjem..ima se kdo kaksno mnenje?