Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
opelas3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Sr feb 24, 2010 6:38 pm

Napisal/-a opelas3 Ne jun 20, 2010 5:48 pm

to je zalostno :( tok dnarja da se zmece potem ti pa avto spet ne dela :( men so tut hotli malo n......ti pa sreca da nism meu tok dnara :lol: sicer bi ga dau za brezveze seveda..men so rekli da je egr pa lmm pa kai vem se kai sam nism meu dnara pa sm isku druge napake :lol: pa sm jo dobu :) se sreca da sam rad kaj poslatam in preberem drugace bi biu ob 500eur takoj :( in sicer zaradi nasih dobrosrcnih ljudi ki te probajo n........i kjer upajo :?
 
VectraGTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Če jun 10, 2010 11:32 am

Napisal/-a VectraGTS Ne jun 20, 2010 6:57 pm

joj kle je lahko tolk problemou da mi kr že slabo prhaja ja pr men je lmm menjan egr menjan se mi pa isto prižge avto pa kluč čez na oplu mi je reku k ga je probou da je možno kšn zrak al pa kej al pa kšni senzorji prav da je lahko velik problemou bom probou uštimat al pa ga pelat na servis k se mi prižge lučka ;)
 
Uporabniški avatar
opelas3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Sr feb 24, 2010 6:38 pm

Napisal/-a opelas3 Ne jun 20, 2010 7:47 pm

svetujem ti da se pogleda vakum cevke. cevi za nafto pa kak filter nafte? use spoje cevk dobro poglej! use objemke potisni na ceveh! :? upam da resis tezavo s cim manj stroski!
 
VectraGTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Če jun 10, 2010 11:32 am

Napisal/-a VectraGTS Ne jun 20, 2010 7:58 pm

sej bi če bi meu kej pojma o tem jst lahko odprem spredi pa samo gledam tiste cevke ;)
 
Uporabniški avatar
opelas3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Sr feb 24, 2010 6:38 pm

Napisal/-a opelas3 Ne jun 20, 2010 8:10 pm

:D hmm pol pa nevem kai bi ti priporocu :? ne poznam nobenga poštenga mehanika ki bi ti to zrihtal da te nebi usaj malo hhmm :lol: mogoce Bostjan Bernik u Zeleznikih bi ti znau pomagat ce poznas? k si reku da Gorenjska..mam njegov tel. ce bos rabu!
 
VectraGTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Če jun 10, 2010 11:32 am

Napisal/-a VectraGTS Ne jun 20, 2010 8:26 pm

iz kje pa si ti? :)
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Ne jun 20, 2010 8:29 pm

Če avto meče v zasilni program, ne bo metalo zaradi lmm senzorja. Nam tudi lmm ne dela, pa avto ne vrže v zasilni program. Ampak le programiraš da bo računalnik imel spet prave vrednosti od tega senzorja. V tvojem primeru gre za vso verjetnost zapacanost EGR ventila ali pa se le ta ne odpre dovolj ali pa je pretok majhen. V tem primeru bi ti računalnik lahko izpisal napako da je premalo tlaka v turbini.
Pri oplu je mal smotano, da ne zapomni vse stare napake. Če začne vse delovat, napake ni več moč zaslediti, ker jo izbriše oziroma na novo naredi diagnostiko. V tem primeru poišči mehanika, ki se bo zapeljal s tabo na vožnjo ko se bo pojavila ta napaka. Takrat se bo 100% izpisala prava napaka na testerju. Če ti bojo sam v garaži hoteli priklopit in zračunati, se sam obrni!
 
VectraGTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Če jun 10, 2010 11:32 am

Napisal/-a VectraGTS Ne jun 20, 2010 8:33 pm

ja sam fora v tem da je biu prejšn let nov egr zamenjan pa še orginal ampak bolj egr da je slab kot turbina ja ampak takrat kot zanalaž nebo se hotla pojavt napaka jutr ga bom šou mal stisnt v klanc pa da se prižge da ga pol pelem takoj z napako na opla v kranj pol bi pa mogl najdt ;) men k vrže v zasilni program se mi turbina izklopi :S pol pa avto nikamor ne gre a se lahko kej sj... če se peljem brez prižgane turbine ? ali pač samo slabše vleče ;)
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Ne jun 20, 2010 8:50 pm

Turbina se ne more izklopit (edino če cev stakneš ven: ) ), avto ne vleče ker je v zasilnem programu, torej manjša mešanica zraka in benza. Če bi ti turbina šla, bi avto še vedno lahko šel nad 100 kmh in več, v varnem načinu točno ustavi na 3000 obratov, le da od tam nekje 2000 obratov zelo počasi pridobiva obrate, ker so tko naredili. Uglavnem brez skrbi se lahko voziš v varnem načinu. Ni pa priporočljivo se na veliko vozit. Drugače tudi nov egr in kot vse ostalo, lahko odpove.
 
VectraGTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Če jun 10, 2010 11:32 am

Napisal/-a VectraGTS Ne jun 20, 2010 8:55 pm

aja..ma sej bi se samo peljal ksne 25km v zasilenm ker šele takrt je servis hehe tko da bom ga jutr proboou dat v zasilni ;)
 
Uporabniški avatar
opelas3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Sr feb 24, 2010 6:38 pm

Napisal/-a opelas3 To jun 22, 2010 6:43 pm

VectraGTS je napisal/-a:iz kje pa si ti? :)


ena opica od administatorja mi je odvzela pravico do posiljanja pm :lol: :pop: :pray:
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Napisal/-a _furby_ Sr jun 23, 2010 8:51 am

si ze zvedu kaj ne stima?
 
Uporabniški avatar
vuko87
Novinec
 
Prispevkov: 451
Pridružen: Po okt 31, 2005 6:12 pm
Kraj: lj

Napisal/-a vuko87 Sr jun 23, 2010 10:24 am

Mi smo se tako vlekli s signumom kake pol leta....od servisa do servisa...isto 2.2 dti motor, avto kr naenkrat vrze v zasilni porgram ...vglavnem vsi so govorili za egr , lmm, elektronbiko bosh pumpe so ze hotl menjat, pa še miljon drugih stvari ....porabili smo pbl 1500 € ....ampak avto je še vedno metal v zasilni program ....Fantje ne se pustit da vam menjajo vse po vrsti ...govorim iz lastnih izkusnj ...naredil sem veliko napako ker sem dal avto mojstrom katerim se ni dal ubadat z iskanjem napake itd (opel uradni servis , avtoelektronika itd..) Vsi samo vidjo denar , avto znajo samo prklučt na računalnik, da bi pa kdo kej fizično pogledu pa se jim neda. Na koncu ko sem že skoraj obupal sem avto odpeljal Jelenu-bosh servis , gomilsko . Avto je imel pri sebi manj kot 24 ur , me je poklical , rekel da je zrihtano ...od takrat naprej avto dela brez problema ( 9 mesecev ) .

Priporočam Jelena...moje mnenje
 
[KEKEC]
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: Sr mar 01, 2006 9:38 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a [KEKEC] Sr jun 23, 2010 11:23 am

Jaz sem rihtal zaj eno zafiro 1.9 dtci 2006 letnik! Je bil isti problem,da je metala v zasilni način!Je pa mel lastnik neki čip not! Pa je zabilo filter sajastih delcov,egr pa še kaj!
Zaj pa gre avto normalno!
 
Uporabniški avatar
seicento 2
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne jun 01, 2008 2:04 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a seicento 2 Sr jun 23, 2010 2:37 pm

pelji na pooblaščeni servis da ti povedo kaj je narobe
 
.GT.
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Pe sep 05, 2008 3:50 pm
Kraj: MB

Napisal/-a .GT. Sr jun 23, 2010 4:36 pm

na poblaščenega idi pa reči če lahko s testerjom se peleta na toti breg da bo fuknlo v zasilnega pa še on ti med vožnjo preveri dize pa vse lahkosamo zmeni se pa za ceno se zmeni kolko bo pa je toto če reče tam okol 60€ to naredi pa boš rešo problem
sdted
 
Uporabniški avatar
seicento 2
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne jun 01, 2008 2:04 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a seicento 2 Sr jun 23, 2010 5:27 pm

če maš srečo je šel agr ali pa dušilna loputa v spanje
 
VectraGTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Če jun 10, 2010 11:32 am

Napisal/-a VectraGTS Sr jun 23, 2010 9:40 pm

vuko87 je napisal/-a:Mi smo se tako vlekli s signumom kake pol leta....od servisa do servisa...isto 2.2 dti motor, avto kr naenkrat vrze v zasilni porgram ...vglavnem vsi so govorili za egr , lmm, elektronbiko bosh pumpe so ze hotl menjat, pa še miljon drugih stvari ....porabili smo pbl 1500 € ....ampak avto je še vedno metal v zasilni program ....Fantje ne se pustit da vam menjajo vse po vrsti ...govorim iz lastnih izkusnj ...naredil sem veliko napako ker sem dal avto mojstrom katerim se ni dal ubadat z iskanjem napake itd (opel uradni servis , avtoelektronika itd..) Vsi samo vidjo denar , avto znajo samo prklučt na računalnik, da bi pa kdo kej fizično pogledu pa se jim neda. Na koncu ko sem že skoraj obupal sem avto odpeljal Jelenu-bosh servis , gomilsko . Avto je imel pri sebi manj kot 24 ur , me je poklical , rekel da je zrihtano ...od takrat naprej avto dela brez problema ( 9 mesecev ) .

Priporočam Jelena...moje mnenje



Kaj pa je blo narobe? ja pelou sm ga do zdej dvakrat na servis pa kot pravite znajo samo na računalnik priklopt nubenmu se pa ne da nc pogledat itd... pa sam dnar vidjo drugače pa učer sm staknu belo cevko k gre iz trubine pa mal sm jo spucou in mi do kšne tretje predstave nič ne zamori avta al pa kej samo pol v četrti al pa peti ;) ma kle je tolk enih cevk itd..da več pojma nimam kaj bi lahko bilo:S sej zadnič k sm šel po bregu mi ga je takoj vrgl v zasilni izhod pol nazaj grede na avstrijski strani proti ljubleju k so še večji vzponi pa ga ni nč metal to kokr se mu zazdi :S
 
VectraGTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Če jun 10, 2010 11:32 am

Napisal/-a VectraGTS Sr jun 23, 2010 9:41 pm

seicento 2 je napisal/-a:če maš srečo je šel agr ali pa dušilna loputa v spanje


EGR je nov orginalen pa lmm ;)
 
VectraGTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Če jun 10, 2010 11:32 am

Napisal/-a VectraGTS To jun 29, 2010 8:08 am

Fotr je šou v petk na morje v rijeko in takoj ko je dol pršou sm ga poklicou pa prašou če se je kej lučka prižgala in prav da se je enkrat potem je avto ugasnu in spet prizgou in od takrt se ni potem nič pržigala mislm da k grem na mal dalšo pot da se to prižge k je avto dost zagret jst bi mogu v soboto dol na obalo pa si glih ne upam :S
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 100 gostov