Stran 1 od 3

Vectra C 2.2dt problem

Objavljeno: Če jun 10, 2010 11:37 am
Napisal/-a VectraGTS
Zdravo!

Mam vectro c 2.2dti 2003 letnik pa me zanima če bi kdo vedu kaj bi blo narobe učer se peljem po avtocesti pa ga mal stisnem use vrdu in pred cestninsko postajo lepo dam v četrto pa v tretjo pa pol spet nazaj postopoma do pete in ko sem stisnil na gas je avto samo cuknu in ostou brez moči spodi pr šrevcih se mi je pokazala na majhnem ekrančku avto pa ključ. Avto ugasnem in prižgem in normalno dela naprej če ga pa spet stisnem pa spet tko nardi kot da bi nek zrak not povleku če kdo kej prebližno ve nej pove. Na servisu ne najdejo napake ;(

Objavljeno: Če jun 10, 2010 11:45 am
Napisal/-a marko01
Ja nekje zrak mimo leti, preveri vse cevi, mogoče počen interculer ? Na kakšnem servisu si pa bil da ne najdejo napake :roll:

Objavljeno: Če jun 10, 2010 11:50 am
Napisal/-a VectraGTS
Ja to mi je tud en kolega reku da je možno da je intercooler al pa kšne cevke na AH Rudnik ;) drugače pa a zarad intercoolerja al pa kšnih cevk on tud potegne lepo pr 2000 pol pa pr 2500kokr da ga neki zaštopa pol pa spet potegne sam da ni turbina :S

Objavljeno: Če jun 10, 2010 12:00 pm
Napisal/-a marko01
Čakaj malo zdaj ali ga samo zaštopa na določenih obratih ali ga vrže v rezervni program in moreš potem znova zagnat avto, da spet dela doker ga spet ne vrže ven ?

Koliko pa ima prevoženih, na koliko km si delal servise ?

Objavljeno: Če jun 10, 2010 12:08 pm
Napisal/-a VectraGTS
njega vrže v rezervni program po kšni urci vožnje ko je lepo segret pol pa ko dam iz četrte v peto pa ko stisnem do konca gas vleče vleče pol pa samo cukne pa vrže v rezervni program naprimer dons sm šou v radovljico pa v kranj takoj pa mi ga ni nikol vrgl v rezervni program

Objavljeno: Če jun 10, 2010 12:10 pm
Napisal/-a C4V4L13R
vakuum?

Objavljeno: Če jun 10, 2010 12:14 pm
Napisal/-a VectraGTS
ja tak občutk mam kot da je neka cevka počena pa da zrak not povleče :S

Objavljeno: Ne jun 20, 2010 1:25 pm
Napisal/-a VectraGTS
in spet učer samo učer me je vrgl v rezervni program pr tretji al drugi prestavi sm dojeu k je avto v mal večjem navoru pač po bregu sm se pelou kšne 5-10min skoz 2000-2500obratou in me vrgl v rezervni program a se zdej komu kej sanja ?

Objavljeno: Ne jun 20, 2010 1:32 pm
Napisal/-a _furby_
meni je na laguni podobno delalo. pri okoli 2.500 obratih ko si ga malo bolj pohodu je vrglo v rezervni program. ce si vozu bolj narahlo se to ni dogajalo. bil pa je kriv kao el. magnetni ventil od turbine. upam da se tko rece.

Objavljeno: Ne jun 20, 2010 1:36 pm
Napisal/-a VectraGTS
ja ja točn tko je pa dobr učer sm šou na ljublje v avstrijo na slovenski strani k sm biu me je takoj vrgl v rezervni program pol k sm šou pa iz avstrije k so se večji bregi itd.. me pa ni vrgl kolk pa kej pride popravilo? sam upam da ni cela turbina zanič :S

Objavljeno: Ne jun 20, 2010 1:45 pm
Napisal/-a _furby_
pri meni zgleda tko. tale mala skatlica, v njo pa grejo 2 cevke in en konektor. jaz sem dobu rabljeno za ene 50 eurou (se ne spomnem tocno). zdej pa za vectro ne vem kako to gre

Objavljeno: Ne jun 20, 2010 1:49 pm
Napisal/-a VectraGTS
ja ja neki podobnega je pr men pa v to grejo neke cevke od turbine pa kaj jst vem ;) najlepša hvala bom se še mal pozanimou :) mislm da bi blo za opla mal cenej ker nemc je mal cenej kot francoz hehe :D

Objavljeno: Ne jun 20, 2010 1:56 pm
Napisal/-a _furby_
moralo bi bit ceneje,ja. ce ne pa probas od nekoga ki ma tak avto si izposodit pa bos vidu ce pomaga. na laguni je 30 sekund dela. ;)

Objavljeno: Ne jun 20, 2010 1:58 pm
Napisal/-a VectraGTS
ja mam enga k ma isto sam to nuben noče usi se bojijo k je glih turbina itd. haha

Objavljeno: Ne jun 20, 2010 2:14 pm
Napisal/-a opelas3
zraaaaaaakk :lol: 99% isti problem meu ;) sam sm meu majcken problemcek dobit :) sam smo dobil :) po 3 urcah :lol:

Objavljeno: Ne jun 20, 2010 2:18 pm
Napisal/-a VectraGTS
a je sla kšna cevka? al kako? :P

Objavljeno: Ne jun 20, 2010 2:36 pm
Napisal/-a [KEKEC]
Preglej malo tiste tanke cevke okol motorja! Sem mel podoben primer na zafiri!

Objavljeno: Ne jun 20, 2010 4:51 pm
Napisal/-a VectraGTS
dejte mi povedat a ma kdo kšna mehanika na gorenjskem k bi se za to uzel cajt da use prever ;)

Objavljeno: Ne jun 20, 2010 5:07 pm
Napisal/-a opelas3
pr men se je to zecelo dogajat poleti. najveckrat ko je biu segret pa da je blo toplo odzuni. potem sm pa malo pogledu okol teh napravck za vakum in tele vakum cevke pa sm vidu da se kar sukajo i na lahko snamejo zato ker so bile segrete :shock: res je da je 10 let star ampak malo cudno da so cevke ze bile tako slabe! potem sem dal pa tele za v industrijske stroje zracne cevi pridejo take plave barve in dokaj trde! potem preveri se kaksno naftne cevi da ti kje ne puscajo zna biti tudi problem z rezervnim nacinom..men je sou tisti plasticni loncek za naftni filter tam kjer pridejo dve cevki za vtaknit ena dovodna ena povratna tam na tistem spoju mi je prsu zrak notr pa ni vec uzigu avto!ker je sla nafta nazai v rezervar.. :shock:

Objavljeno: Ne jun 20, 2010 5:22 pm
Napisal/-a špelažiga
Ja, dobro se še spominjam časov, ko sem imel Zafiro. 2.2 Dti je bila... Tudi meni se je zelo pogosto dogajalo, da je metalo v zasilni način, kar je spremljala lučka avto in ključ čez, rumene barve. Prvič so mi sčistili EGR. Čez en teden so zopet sčistili EGR. Čez 14 dni so zamenjali LMM (ponaredek 180 EUR). Čez 14 dni so zamenjali EGR (neka zelo ugodna varianta 379 EUR). Čez kak mesec so zopet zamenjali LMM (Opel original 408 EUR). Načeloma avto sedaj dela in tudi lučke ni več... Morda mi je nagajal zato, ker je hotel zamenjati lastnika, kdo ve :roll: . No, uspelo mu je...... :shock: