Stran 1 od 1

zavore med zaviranjem vmes popustijo

Objavljeno: Po jun 21, 2010 7:24 am
Napisal/-a King_M
Na Fiat Ducato letnik 2005 se zadnje čase dogaja sledeče... med vožnjo po klancu navzdol, ko se avto premika počasi in se zavira z motorjem in zavoro, občasno pedal zavore postane za moment mehkejši (se malenkost poniža), medtem se recimo 2-3x zasliši pokanje pri kolesih, pedal bremze zavibrira, avto pa pospeši (kot da bi bremze rahlo popustile). Nato prime v momentu močno in se avto ustavi. Tisto pokanje je podobno, kot bi grabil ABS.
Trenutek ko bremze popustijo traja recimo 1 sekundo, ampak je to kar veliko če se spuščaš po strmem klancu in moraš v momenti ustavit.

Je pa recimo kak mesec nazaj mi en dan svetila lučka ABS med števci, ki pa je ugasnila ko sem zapeljal čez ležeči policaj.

Ima kdo idejo kaj bi to bilo?

Objavljeno: Po jun 21, 2010 9:50 am
Napisal/-a Hribo
Čimprej k kakšnemu mehaniku tu nimas kaj počet lahko je marsikaj bodisi da imas nedovoljen zrak v sistemu oz .ti nagaja zavorni boben ,ali cilinder fuc zadaj če imas pakne sistem ,lahk ti sam tok na lajtungi kje pusca čist drobcena pika pa 100 stvtari,...
Katere lahko mi tu samo debatiramo v 3dni,...
Zavore so ti vazne da ne oviras druge v prometu kakor sebe.
Lp

Objavljeno: Po jun 21, 2010 1:31 pm
Napisal/-a Energetik81
Če ti je gorela lučka za ABS, bi moral čimpreje k mehaniku, ne pa da si čakal. To niso heci. Glede na to, da ABS omejuje zavorno moč se verjetno lahko zgodi, da ti jo trajno zmanjša, kar je slabo.

Objavljeno: To jun 22, 2010 6:13 pm
Napisal/-a King_M
Bil pri dveh mehanikih, rezultat je, da naj bi bilo to vse OK. Če se spuščaš po klancu navzdol in dlje časa bremzaš z zavoro (poleg motorja), se ustvari pritisk v ceveh, ki popusti - takrat se pedal zavoro poglobi in omehča, in takrat prime ABS, če tla niso optimalna.
Sprobal zavore pri višjih hitrosti in je vedno vse OK. Problem samo pri "lezenju" vozila in rahlem zaviranju. Takrat se to pojavi.

Lučka naj bi se prižgala ker se je na ABS senzorju nabrala umazanija in je ob vožnji čez ležeči policaj le-ta odletela oz. se premaknila. Drug teden peljem avto še na računalnik.

Dela zaenkrat vse OK, kar se tiče zavor, sem pa testiral danes tudi po klancu navzdol, zanalašč zapeljal iz asfalta z enim delom na pesek (bankina), močno zavrl in se ni zgodilo, da bi pedal "popustil".
Po eni strani sem pomirjen, ne pa še povsem miren. Jutri testiram po klancu navzdol, mam približno 2km strmega spusta in bomo vidli kako in kaj. Čudno mi je edino to, da se kaj takega ni zgodilo prej v enem letu odkar ga vozim.

Objavljeno: To jun 22, 2010 6:37 pm
Napisal/-a Strokovnjak
To je okvara in konec. Zavore nimajo kaj popuščat, razen ko so pregrete.

Objavljeno: To jun 22, 2010 7:01 pm
Napisal/-a sašo5
pritisni na mestu in če po nekaj sekundah pedal rahlo leze not, je okvara cilindra (kar mislim, da je tudi v tvojem primeru).........vsekakor nekaj ni uredu

Objavljeno: To jun 22, 2010 7:36 pm
Napisal/-a King_M
Evo, šel kar probat. Pedal zavore ni lezel notri. Pritisnil sem ga do konca in držal kar nekaj časa in ni se ni udal. Potem sem ga držal malenkost čez polovico in se tudi ni omehčal....
oops

Objavljeno: Sr jun 23, 2010 9:26 am
Napisal/-a King_M
Diagnoza dveh servisev zavor.... v okvari (ali zapacan) en ABS senzor, in ABS prijemlje kadar se mu pač zazdi. Drug teden naročen na računalnik.

Objavljeno: Če jun 24, 2010 2:05 pm
Napisal/-a King_M
Danes avto pregledan, in odkrito.... lani na servisu niso menjali diskov tako kot je blo rečeno, ampak samo ploščice. Diski povsem uničeni, zviti,... potrebna menjava (+ seveda zopet menjava ploščic).

Objavljeno: Če jun 24, 2010 2:36 pm
Napisal/-a esem
King_M je napisal/-a:.... lani na servisu niso menjali diskov tako kot je blo rečeno, ...


Povej še, kateri servis je bil to - da se ga bodo drugi uporabniki izogibali.

Objavljeno: Če jun 24, 2010 5:42 pm
Napisal/-a Strokovnjak
No ja, malo za lase privlečena je ta z diski. Če bi bili zviti, bi čutil tresenje med zaviranjem, tega pa nisi nič omenjal.

Objavljeno: Pe jun 25, 2010 6:21 am
Napisal/-a King_M
Strokovnjak je napisal/-a:No ja, malo za lase privlečena je ta z diski. Če bi bili zviti, bi čutil tresenje med zaviranjem, tega pa nisi nič omenjal.


Za tresenje sem že spraševal v prejšnjih temah. Ugotavljalo se je tresenje že nekje od novembra, parkrat so se odšraufala tudi prednja kolesa (original in alu), itd.
Skratka... nikoli dolgčas :roll:

Objavljeno: So jul 03, 2010 6:52 pm
Napisal/-a King_M
Menjani diski in ploščice v sredo, narejena tudi optika... vse OK, nobenega tresenja več, do danes vse lepo teklo... Spustil sem se vmes 2x iz vikenda do glavne ceste in je bilo vse OK (razen, da sem imel občutek kot da avto nekdo "rine" zadaj)

Danes se spuščam po istem klancu navzdol (od vikenda 2km strmega spusta do glavne ceste) in se stanje približno ponovilo....

Peljem lepo v prvi (avtomatski menjalnik dan v ročni način), da zavira motor, zaviram še z bremzo in začne pedal zabijat nazaj. Bremze niso nič popustile, samo pedal nabija nazaj ven. Približno 5-10x mi pedal poskoči, potem spet normalno naprej. Zaviranje pa normalno, malenkost popusti ko pedal vrže ven, ko se pedal poglobi zopet prime - pelješ se kot po stopnicah (kot da nebi znal speljevat - sklopka??).
Nato sem šel do doline v Nevtralni poziciji menjalnika in je bilo vse OK.

Na glavni cesti potem nekajkrat bremza prijela takoj ko sem rahlo pritisnil na zavoro (prijela močno), nato zopet "normalno" - pedal mehek, se pritisne globoko, avto se počasi ustavlja (mogoče celo občutek kot bi ga nekaj rinilo in se ustavlja kot ladja).

V ponedeljek nazaj k mehaniku in ugibanja naprej... ma kdo od vas kakšno idejo kaj je še za preverit? Je možno da ga menjalnik kaj serje in avto ves čas nekako "rine" naprej?

Objavljeno: So jul 03, 2010 10:47 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Preverite zakaj se vam pregrejejo zavore ( slaba kvaliteta zavornih ploščic, izrabljeno zavorno olje, rahlo blokiranje zavornih cilindrov........... ), no vsekakor za vašo težavo ni kriv menjalnik.

Lep pozdrav