Stran 1 od 1

Resinhronizacija prestav?

Objavljeno: Sr jun 23, 2010 10:08 am
Napisal/-a gofra
Pozdravljeni,

kot ze naslov pove - zanima me, ce je kak maher tule, ki bi vedel kaj naj bi pomenila resinhronizacija prestav (menjalnika?) ? Namrec, imam tezavo z nekoliko trmastim menjalnikom, ki ne prestavlja gladko iz prve v drugo in obratno (podobno vendar manj izrazito je tudi pri kombinaciji druga/tretja) - hitrih in gladkih pretikanj namrec ne dopusca.

Resitev sem iskal na enem od tujih forumov (specializiran za vozilo), kjer so mi mnogi svetovali resinhronizacijo - bojda naj delo ne bi bilo obseznejse kot eno uro, strosek pa okrog 60 EUR. Ker se mi niti sanja ne, kaj naj bi to pomenilo me zanima ce kdo ve o cem gre rec + komu lahko stvar zaupam?

Gre pa za 6-stopenjski rocni menjalnik Grande Punta T-jet / Abarth.

Hvala!


LpF

Objavljeno: Sr jun 23, 2010 10:35 am
Napisal/-a Firediver
Menjava sinhronov? :)

Objavljeno: Sr jun 23, 2010 10:41 am
Napisal/-a pskoda
Kolikor jaz vem je prešvoh kuplenga, zato škrta pri hitrem šaltanju

Objavljeno: Sr jun 23, 2010 10:52 am
Napisal/-a gofra
@ Firediver: ampak si ne predtavljam kako je to lahko v rangu samo 60 EUR stroska? Konec koncev je treba razdreti menjalnik - al se motim?

@ pskoda: kaj si mislil z "svoh" ? Naj omenim se to, da je prestavljanje pri vseh ostalih prestavah kot pesem. Ti imas na OPcjki, ce se ne motim enak menjalnik - kako je pri tebi s prestavljanjem iz prve v drugo / druge v tretjo?

LpF

Objavljeno: Sr jun 23, 2010 10:59 am
Napisal/-a pskoda
Jaz za enkrat nimam nobenga problema, smo ne vem zakaj je pri men veliko mehkejši pedal za sklopko kot pri drugih avtih.
Drugače pa iz besede sinhronizacija ima sigurno nekaj veze s sinhroni

Objavljeno: Sr jun 23, 2010 10:32 pm
Napisal/-a Marsovček
Pri avtih, kjer sta menjalnik in šalthebl povezana z vzvodom, pride s časom zaradi posedanja nosilcev itd. do nenatančnosti. Takrat je potrebno ponovno nastaviti sistem vzvodov.

Tvoj menjalnik ima verjetno zajle in ne vem kako je pri teh, glede na čas popravila in ceno bi pa lahko bilo kaj podobnega.

Objavljeno: Če jun 24, 2010 8:44 am
Napisal/-a gofra
Hvala za komentarje!

LpF

Objavljeno: Če jun 24, 2010 3:04 pm
Napisal/-a fičfirič
pod tem pojmom si nemorem predstavljati drugega kot menjavo sinhronov. ampak pri tako novih avtih to niti slučajno nebi smel biti problem.
Če ne prestavlja gladko ali škrta potem so to skoraj vedno izrabljeni sinhroni. Izrabljeni pa če so, so največkrat sinhroni nižjih prestav (1-2, 2-3) oziroma najpogosteje pretikane brzine....

Ampak menjava sinhronov pomeni snemajne menjalnika ter razdiranje. Za to se porabi več ur dela, ter specjalna orodja. Torej če gre za ceno le 60€ to najbrž ni to.