Stran 1 od 1

Prevelika poraba mazda 323P

Objavljeno: Če jun 24, 2010 10:42 am
Napisal/-a matobeli
Pozdravljeni!
Imam mazdico 323P 1.3l 16v, letnik 97. Čez zimo sem imel obupno porabo (8l-9l) pripisoval sem jo nižjim temperaturam, zimskim gumam in vožnji z mrzlim motorjem.

potem pa je prišla pomlad in sedaj poletje, gume sem menjal za letne (fulda ecocontrol), poraba pa se je znižala na kakšnih slabih 8, kar se mi zdi preveč, ker sem imel jeseni z slabimi eskimo S3 porabo pod 7l, vozim pa stalno približno enako.

jeseni je tudi padel na tehničnemu, zaradi prevelikih izpustov pri povečanih obratih, mehanik je rekel da bo treba menjati katalizator.

-je zanič celoten katalizator, povem lahko še da mi pije kar preveč olja, enkrat ko sem v snegu zakopal in malo navil obrate ga je kar metalo skozi auspuh, -ali olje uniči katalizator (da ga nebom menjal in bo čez leto spet zanič)?
-ali je zanič lamdba sonda in bi lahko z zamenjavo le te, precej pridobil pri porabi.

čekdo ve kaj, kar bi bilo primerno za plitvo denarnico in primerno za "sam svoj mojster", vsak komentar je dobrodošel. :)

Objavljeno: Pe jun 25, 2010 7:11 am
Napisal/-a myster
če ti olje vn meče iz avspuha, potem imaš teflone zanič. olje ti zapaca lambdo sondo (sonda ne daje pravih vrednosti računalniku in posledično več kuri).potem bi ti avto mogel kurit olje (bi ga mogu dolivat)-preverjaj nivo olja.
ja olje uničuje katalalizator.
preveri tudi, če ti zmankuje hladilne tekočine

Objavljeno: Pe jun 25, 2010 3:05 pm
Napisal/-a matobeli
hmmm, teflone zanič, kaj to pomeni? -mora nardit mehanik ali lahko doma zamenjam? so dragi deli ali niti ne?

olje mi dost kuri, hladilna tekočina mi pa ne uhaja, vse tekočine, še posebe olje tudi redno preverjam

Objavljeno: Pe jun 25, 2010 5:32 pm
Napisal/-a myster
to je poseg, ko se za 10-12 let star avto ponavadi ne splača. to se na batih menjajo "obročki" oz. tefloni. material je zelo poceni, ampak je pa treba motor razdret. torej v primerjavi z materialom je dela zelo veliko. ko mehaniki stvari nazaj sestavljajo, morajo nekatere dele "izravnati", vstaviti nova tesnila itd. v bistvu je to generalka motorja.

nočem te nič strašit, ampak za tako stvar je preveč, da bi tole tkle na pamet govoril...boš mogel do kakšnega mehanika stopit in da strokovno pogleda okoli tega in poda svoje mnenje. potem pa se ti odločiš, kaj boš naredil.

a avto tut kadi plavo mogoče črno med vožnjo?

Objavljeno: Pe jun 25, 2010 6:29 pm
Napisal/-a dejan19
Ka niso tefloni tesnila ventilov? Pri batih so pa samo obročki?
lp

Objavljeno: Pe jun 25, 2010 6:51 pm
Napisal/-a joztom
Točno tako, samo glavo je pa treba dol in kpl tesnil in ravnanje in ponavadi še distribucija (jermeni).

Objavljeno: Pe jun 25, 2010 8:20 pm
Napisal/-a lancia hf
Tefloni so še najceneje 1-2€ komad, vsa tesnila so že dosti dražja. Glava pa če ti sedaj ne puša, ti jo ni potrebno ravnati, rabiš pa orodje za stiskanje vzmeti na ventilih. Da se ga pa tudi narediti, jaz za lancio ga imam domače izdelave.

Objavljeno: Pe jun 25, 2010 8:55 pm
Napisal/-a dejan19
Vsi tefloni pridejo okrog 20€. Najbol ti je glavo dol vzet dat kakem popoudancu,da ti zamenja teflone pa po potrebi zravna, po pa novo dihtango pa skup pa lpo na kolk kg je treba prtegnt prtegneš pa je mir..

Objavljeno: Ne jun 27, 2010 12:03 am
Napisal/-a matobeli
zanimivo... kadi mi sicer nič ne, razen pozimi je bilo nekaj sivo-belkastega dima dokler se avto ni ogrel (bolj ali manj normalno?)

mislim da bom malo katalizator in lambdo "pošravfal", pa mehanika uprašal kako je kaj z tefloni, da jih nebom za prezveze menjal, potem bomo pa že videli.

Objavljeno: Ne jun 27, 2010 10:05 am
Napisal/-a a4
če ti res olje meče v izpuh, in boš menjal lambdo pol verjemi da boš novo lambdo tud uničil pa katalizator