Stran 1 od 1
Golf III GTI težava ABS
Objavljeno: Če jun 24, 2010 10:51 pm
Napisal/-a Skubic
Upam, da mi bo kdo priskočil na pomoč s kakšnim uporabnim nasvetom... Imam težavo pri golfu mk3 GTI letnik 1996 z ABSom. Ko se mi je nekaj časa nazaj prižgala lučka za ABS (ni ugasnila po zagonu motorja) sem se z avtom zapeljal do mehanika in priklopila sva avto na računalnik. Pokazal je napako prednjega in zadnjega desnega senzorja. Napako zadnjega se je dalo izbrisati, med tem ko je prva še kar vztrajala. Zato smo zamenjali prednji senzor. Približno 2 dni se lučka lepo ugaša in ne gori med vožnjo, potem pa se spet prižge. Na računalniku se je spet pojavila napaka zadnjega senzorja. Danes zamenjamo še tega, in glej ga zlomka, napake se ne da in ne da izbrisati, šele po ene 20 poskusu se je izbrisala, a se ob naslednjem zagonu avtomobila spet pojavila. Še vedno javlja napako zadnjega desnega senzorja in luška še kar gori.
Naj poudarim, da so senzorji original in je vse opravljeno kot se spodobi. Glede lučke je pa tako, da mi je do sedaj včasih gorela, včasih ne, če pa se je že po zagonu ugasnila, se je med vožnjo prižgala (ob kakšnih večjih tresljajih). Vsakič, ko avto vžgem in se odpeljem, tam nekje pri 25km/h nekaj zelo rahlo škrtne, po mojem je povezano z ABS sistemom saj se včasih takrat prižge ali ugasne lučka za ABS (odvisno od tega, ali je lučka prižgana ali ugasnjena) ali pa enostavno še kar gori. Potem do naslednjega zagona škrta ni več.
Zakaj napaka ostaja tudi po menjavi senzorja? Zakaj se prižiga lučka za ABS?
Prosim za pomoč!
LP d
Objavljeno: Če jun 24, 2010 11:31 pm
Napisal/-a ven0m
Signalni kabli so se kaj preverli, glede na to, da napaka nastane ob tresljajih bi lahko bila napaka na kakšni povezavi, spoju ali kontaktu.
Govorim na pamet, saj bi mogo zadevo videt kako je nareta.
Objavljeno: Pe jun 25, 2010 12:59 am
Napisal/-a ledi
Tako je, če praviš da je vse narejeno tako kot mora bit, potem ne bi smel imeti težav kajne! Drugače je še lahko kriv zamaščen ABS ring ali pa ima mogoče kolo zračnost v ležaju. Obe težavi sta lahko krivi za tvoj problem. Škrtanje, ki ga opisuješ je v bistvu samo posledica tega da se je sprožil ABS sistem, kar pomeni da ti računalnik ne zaznava pravilnega signala.
Objavljeno: Pe jun 25, 2010 1:03 am
Napisal/-a ledi
Aja mogoče še to. Lahko je ABS ring tudi zvit. Pomeni, da če si zamenjal senzor in se vozil 2 dni kot praviš je ti nato po določenem času lahko potisnilo senzor iz optimalnega položaja, kjer normalno bere signal. Svetujem ti da preveriš ali je senzor na konici kaj poškodovan oz. odpiljen. Če je, potem je senzor premaknilo!
Objavljeno: Pe jun 25, 2010 7:59 am
Napisal/-a Skubic
Napake prvega senzorja, ki je bil zamenjan pred kratkim, ne kaže več. To je uredu. Kaže samo napako zadnjega senzorja in to tik po menjavi, saj smo zamenjali senzor in priklopili računalnik in se napake ni dalo izbrisati. Vedno znova se je pojavljala in hkrati tudi prižigala lučka. Kabel od zadnjega pride gor pod sedežem in se tam priklopi na konektor, od katerega gre potem kabel naprej proti računalniku. Te povezave res nisem preverjal, saj smo samo priklopili senzor pod zadnjo klopjo.
Mislite, da je napaka na povezavi od zadnje klopi do računalnika...?
Objavljeno: Pe jun 25, 2010 12:30 pm
Napisal/-a LinuxFuter
Ziher da je računalnik ok? Na določenih avtih je okrog letnika '99 metalo vn napake senzorjev ali pa ni bilo možno vzpostavit povezave na abs računalnik. Krive so bile slabe notranje povezave v računalniku.
Btw. konektor računalnika si preveru če ima dobr kontakt?
Objavljeno: Pe jun 25, 2010 12:48 pm
Napisal/-a Skubic
Na žalost tega nisem preverjal, sploh za to, ker po menjavi PRVEGA senzorja ni bilo takih težav, da bi napaka še kar ostajala, ampak je bilo uredu, zato smo tudi brez podrobnejšega raziskovanja zamenjali zadnji senzor. Tukaj pa se je stvar zapletla.
Računalnik je pod motorčkom ABSa kajne?
Objavljeno: Pe jun 25, 2010 12:50 pm
Napisal/-a LinuxFuter
Odvisno od avta, ponavadi je abs kompleten v enem kosu, pri Ibici/Polutu 6K/6N, ki sta derivat golfa 3 je pa abs v 2h delih: ventili itd so pri zavornem cilindru, računalnik je pa nekje pod brisalci (2 škatli sta, ena je ecu, ena pa abs računalnik).
Objavljeno: Pe jun 25, 2010 12:56 pm
Napisal/-a Skubic
Hvala za pomoč!
Spomnim se, da mi je mehanik dejal, da če bi bil v okvari računalnik, nebi kazal napak in po vsej verjetnosti te sploh v programu nebi spustil zdraven...
Zdaj grem malo preverit kable in povezave, potem bomo pa videli kako naprej!
Ali je morda kdo že imel podobne težave? Čeprav je ABS na mk3 bolj redkost

Objavljeno: Pe jun 25, 2010 1:15 pm
Napisal/-a Skubic
Na tej strani
http://www.clubgti.com/forum/showthread ... 296&page=2 nekaj berem o tem, da so podobni simptomi, če nagaja računalnik ABSa... Morda kakšna približna vsota, koliko stane popravilo le-tega, če je zanič?
Objavljeno: Pe jun 25, 2010 5:22 pm
Napisal/-a a1986a
preveri kable od senzorjev tak ko grejo cez kos sem meu isti primer na gtiju
Objavljeno: Pe jun 25, 2010 8:17 pm
Napisal/-a Skubic
a1986a je napisal/-a:preveri kable od senzorjev tak ko grejo cez kos sem meu isti primer na gtiju
Na katerem mestu praviš? Na prvi pogled zgleda use uredu...
Objavljeno: So jun 26, 2010 4:28 pm
Napisal/-a a1986a
Skubic je napisal/-a:a1986a je napisal/-a:preveri kable od senzorjev tak ko grejo cez kos sem meu isti primer na gtiju
Na katerem mestu praviš? Na prvi pogled zgleda use uredu...
tam ko gre po amortizerju pa pol gor cez kos
Objavljeno: So jun 26, 2010 6:17 pm
Napisal/-a Skubic
Ampak zadnji senzor se zamenja skupaj s tem kablom, ki pride pod zadnjo klop, tam pa se potem spoji z drugim delom, ki pelje naprej proti računalniku, tako da je ta del popolnoma nov...
Ali kdo ve, ali je abs računalnik možno zamenjati posebej, ali je samo skupaj s celotno enoto? Kje še iskati napake povezav? Pod pokrovom motorja je zelo težko doseči ta del, kjer pridejo kabli in vse skupaj do zavorne enote...
Objavljeno: Ne jun 27, 2010 11:06 am
Napisal/-a Fan
ledi je napisal/-a:Tako je, če praviš da je vse narejeno tako kot mora bit, potem ne bi smel imeti težav kajne! Drugače je še lahko kriv zamaščen ABS ring ali pa ima mogoče kolo zračnost v ležaju. Obe težavi sta lahko krivi za tvoj problem. Škrtanje, ki ga opisuješ je v bistvu samo posledica tega da se je sprožil ABS sistem, kar pomeni da ti računalnik ne zaznava pravilnega signala.
Pozdravljeni
X2
V najslabšem primeru je pa potrebno naložiti nov program ( za ta poseg potrebujete tester ali Vag-Com in znanje preprogramiranja )
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne jun 27, 2010 2:45 pm
Napisal/-a Skubic
Pri menjavi senzorja se je stari zlomil, zato je bil vzet dol disk in vse skupaj sestavljeno nazaj. Tako da kar se tiče zamaščenosti in tega po mojem ni krivo... Bolj me skrbi za računalnik... kakšen salb stik ali napaka, samo ne vem kako jo iskati oziroma kako to preizkusiti - se mi zdi da je računalnik kar v kompletu s celotno enoto...
Objavljeno: Po jun 28, 2010 7:01 pm
Napisal/-a Skubic
Hmmmmmmm.... torej, danes se zapeljem nazaj k mehaniku, da še enkrat priklopiva računalnik. Morda je pa prejšnji lastnik kaj preklapljal kable in obrnil desno in levo stran. Dvigneva zadnjo klop, pokažem mu kable in ga levega izklopi, a ker je šel nekaj rahlo narazen, vklopi nazaj, brez obračanja desni-levi. Priklopiva računalnik, pobriševa napako - dela! Še enkrat poženeva - ni napak. Jaz se grem zapeljat en "ornk" krog, bremze so bile na kar dobri preizkušnji, na pesku zaviram, ABS dela - vse deluje. Uganem, prižgem, ugasnem, prižgem - vse deluje....
Sam sem po menjavi, ko zadeva ni delovala, še ene dvakrat odlopil in priklopil konektor, pa ni pomagalo. Danes - očitno je! UPAM da je bila napaka samo tukaj, še vedno pa nisem 100% prepričan.
Škrtanja na začetku ni več, abs prime.... če se pokaže kaj novega, pa javim =)
Objavljeno: Po jun 28, 2010 8:09 pm
Napisal/-a primozek68
Sm malo tole prebral in na koncu šele vidim skubic. Fajn da si zrihtou tale problem. Oglasi se kaj Podsmreko da gremo kakšen krog s tole tvojo zverco.
Objavljeno: Po jun 28, 2010 9:19 pm
Napisal/-a Skubic
primozek68 je napisal/-a:Sm malo tole prebral in na koncu šele vidim skubic. Fajn da si zrihtou tale problem. Oglasi se kaj Podsmreko da gremo kakšen krog s tole tvojo zverco.
Se bom kej oglasu ob priliki

sicer mate pa tud vi tam kar nekaj močnih zadev, na 2h in 4h kolesih :P
Objavljeno: Po jun 28, 2010 9:50 pm
Napisal/-a primozek68
Ubistvu se je večino močnih stvari prodalo(bmw m3,ktm 520 exc,) in razbilo(suzuki gsxr 750).