Stran 1 od 1

Golf V kovinski zvok

Objavljeno: Po jun 28, 2010 11:47 am
Napisal/-a Matejz90
Živjo. Doma imamo golf V pa mi gre na živce problem in sicer ko speljuješ in obrati padejo pod obrate kot so v prostem teku potem se iz mašine zasliši kovinski zvok, zvok je pa podoben kot pri 30 let starem dizlu. Avto potem gre dalje normalno...Motor je 1.6 FSI, drugače pa karoserije nič ne strese. Če speljuješ z višjimi obrati pa ni tega kovinskega zvoka. Avto ta zvok oddaja ko je mrzel in ko je vroč...

Objavljeno: Po jun 28, 2010 12:01 pm
Napisal/-a armaster
ali se ti to dogaja tudi, ko pri nižjih obratih (pod 2000) pohodiš gas v 3, 4, 5 prestavi? sliši se kot neko rožljanje?

Re: Golf V kovinski zvok

Objavljeno: Po jun 28, 2010 12:08 pm
Napisal/-a esem
Matejz90 je napisal/-a:... ko speljuješ in obrati padejo pod obrate kot so v prostem teku ...


Če bi motor normalno deloval tudi pri nižjih obratih, kot so v prostem teku, bi bil prosti tek na teh nižjih obratih. Osnovna logika, ki pravi tudi to, da prenizki obrati vedno škodijo.
Ponavljat osnovne izpitne vozniške veščine!
Ko speljuješ, se hkrati s spuščanjem sklopke tudi dodaja gas - ravno zato, da do tega, kar se tebi dogaja, ne pride (npr prenizki obrati in posledična reakcija motorja) in da ima motor nekaj več moči. Tvoj način speljavanja je škodljiv za motor.

Objavljeno: Po jun 28, 2010 12:14 pm
Napisal/-a Matejz90
Rožljanje se sliši samo ko speljuješ in obrati padejo pod obrate prostega teka, kar je nad temi obrati vse deluje normalno. Ta avto vozi mama, pa se ji to več kot prevečkrat zgodi, ampak ta zvok ni glih pokazatelj da je avto v nekem najboljšem zdravju, in nekaj bo treba prej popraviti kot pa da motor zruži...Avto ima "le" 60 tisoč kilometrov in ko smo ga pripeljali domov tega ni delal, dogajati se je pa začelo cca. 2 meseca nazaj...

@esem...zgodi se tudi ko pelješ v rikverc, priporočljivo pa najbolje ni leteti z 2000 obrati v rikverc na glavno cesto, zmes pa pogled zakrivajo cimprese...

Objavljeno: Po jun 28, 2010 12:34 pm
Napisal/-a esem
Matejz90 je napisal/-a: z 2000 obrati v rikverc ...


Pa kdo govori o 2000 obratih? Stalno ponavljaš, da se to zgodi samo pri manjših, kot je prosti tek - kar pomeni manj kot 800-900 - in tako se ne speljuje, ker je škodljivo za motor (kar motor pokaže in dokaže z zvoki). Še enkrat - zakaj misliš, da je prosti tek nastavljen na 800-900 obratov? (!!) Dovolj je 1000-1300 obratov - s hkratno uporabo sklopke pa lahko tudi 4000, ampak potem bo prej šla sklopka.
Drugače je motor dober, če so samo ti simptomi zaradi neznanja speljavanja.

Matejz90 je napisal/-a:... in ko smo ga pripeljali domov tega ni delal, dogajati se je pa začelo cca. 2 meseca nazaj...


Taka "opažanja" niso ravno najbolj zanesljiva. Npr - možno je, da je mama, ko se je navadila novega (drugačnega oz močnejšega) avta in opazila, da tudi pri nižjih obratih ne crkne oz ga ne zaduši, začela nezavedno spuščat obrate pri speljavanju in je zato začelo šele cca 2 meseca nazaj.
Pouči jo pravilnega speljavanja in problema ne bo več.

Pa še to - a ko je motor mrzel in so zato obrati prostega teka malo povišani, tudi rožla - tudi samo malenkost pod takratnimi obrati, ki bi morali bit nekje cca 1300-1600?

Objavljeno: Po jun 28, 2010 1:12 pm
Napisal/-a Antiznačkar
Najmanj kar razumem, so starejše ženske, ki speljujejo tako, da dizle na mestu nabijejo do 2500-3000 obr/min in dajo v drugo, avto jim crkne in potem se temu čudijo. :lol:

Objavljeno: Po jun 28, 2010 7:29 pm
Napisal/-a myster
a ko je vroč, se še ta zvok še bolj sliši?

Objavljeno: Po jun 28, 2010 9:57 pm
Napisal/-a lisko
esem je napisal/-a:
Matejz90 je napisal/-a: z 2000 obrati v rikverc ...


Pa kdo govori o 2000 obratih? Stalno ponavljaš, da se to zgodi samo pri manjših, kot je prosti tek - kar pomeni manj kot 800-900 - in tako se ne speljuje, ker je škodljivo za motor (kar motor pokaže in dokaže z zvoki). Še enkrat - zakaj misliš, da je prosti tek nastavljen na 800-900 obratov? (!!) Dovolj je 1000-1300 obratov - s hkratno uporabo sklopke pa lahko tudi 4000, ampak potem bo prej šla sklopka.
Drugače je motor dober, če so samo ti simptomi zaradi neznanja speljavanja.

Matejz90 je napisal/-a:... in ko smo ga pripeljali domov tega ni delal, dogajati se je pa začelo cca. 2 meseca nazaj...


Taka "opažanja" niso ravno najbolj zanesljiva. Npr - možno je, da je mama, ko se je navadila novega (drugačnega oz močnejšega) avta in opazila, da tudi pri nižjih obratih ne crkne oz ga ne zaduši, začela nezavedno spuščat obrate pri speljavanju in je zato začelo šele cca 2 meseca nazaj.
Pouči jo pravilnega speljavanja in problema ne bo več.

Pa še to - a ko je motor mrzel in so zato obrati prostega teka malo povišani, tudi rožla - tudi samo malenkost pod takratnimi obrati, ki bi morali bit nekje cca 1300-1600?


Tako dramatizirat pa spet ne rabiš:) Sicer pa tudi sam podobno speljujem že 10 let pa ni nobenih problemov pri nobenem avtu......od 10tih speljevanj jih 8 sigurno izvedem tako da prvo popustim sklopko do točke prijememanja in šele nato dodam plin...Pa še noben avto ni spuščal čudnih zvokov....pa je dostikrat keri že tudi lih na meji da vgasne, pa se pobere brez težav in čudnih zvokov.

Preverit nosilce motorja....vstrajnik...Včasih na starih motorjih so tako tipično zaregljali ventili, če so imeli preveliko zračnost....