Stran 1 od 2

2.0 tdi motorji

Objavljeno: Pe jul 09, 2010 6:39 pm
Napisal/-a GiGi1985
kako ločiš med 2.0 tdi motorji in scier tistimi zanič (šobe....) in novejšimi, ki bi naj bili OK ? Nekje 2006 bi naj bila tista letnica poprave, a se da to preko št.šasije ugotovit ali....=?
če je že podobna tema se opravičujem nimam časa iskat

Objavljeno: Pe jul 09, 2010 8:06 pm
Napisal/-a CheFF
Mislim, da je pokal blok motorja...
Ločiš pa jih po tipu motorja, kateri je kateri pa nevem.

Objavljeno: So jul 10, 2010 12:57 am
Napisal/-a AXioN
Saj je blo veckrat napisano na forumu tudi tukaj, gre se za kodo oz. stevilko motorja? ki ima koncnico "C". Malce pobrskaj.

Vem da je nekdo enkrat se procentualno napisal problem s temi glavami. In slednje z kocnico "C" so imele napake v 95% primerih.

Objavljeno: So jul 10, 2010 8:26 am
Napisal/-a BBKing212
Evo, tu je seznam, je pa res da je na drugem forumu :)

http://team-audi.si/viewtopic.php?t=15126

Objavljeno: So jul 10, 2010 8:28 am
Napisal/-a 4motion
Pozdravljeni

Tolk eni komplicirate o teh 2.0 tdi motorjih. Sploh niso tako kritični kot jih vi prikazujete. Če bi bili pol nebi bilo nobenga passata ipd na cestah.
@AXioN
Ti pa nasploh govoriš tumarije. Gre se za oznako glave motorja najmanj kritični so prav tisti z oznako C.

Objavljeno: So jul 10, 2010 9:12 am
Napisal/-a Templar
Glavna razlika je to da so pregovorno problematični 2.0TDI črpalka šoba(PD) neproblematični pa so skupni vod(CR) oz. vsaj tako je slišat
Izkušenje, vožnja enih 1000km, imam samo s PD.

Zdaj ne vem kako izgleda ali en ali drug oziroma koliko je kamufliran ampak pri CR bi morali nekje biti vidni tlačni vodi.

Ena od slabih lastnosti PD naj bi bila velika žeja po olju (to lahko potrdim) potem pa so še problemi s pokanjem itd itd.

Objavljeno: So jul 10, 2010 9:29 am
Napisal/-a 4tuning_team
...koker je meni zadeva poznana, so bili "problematični" 2.0 TDI 16 ventilski motorji, 8 ventilski pa brez težav....ampak...je bilo pa res že viliko napisanega o tem....
lp

Objavljeno: Ne jul 11, 2010 12:23 pm
Napisal/-a INFINITI
Ne drži da CR niso neproblematični PD pa da so.
Ravno obratno, na VAG servisih se valjajo sami novi CR dizli o bi bilo je pa seveda vprašanje kateri PD, ker nekateri so tudi problematični.

V glavnem kolikor sem se sam pozanimal, pa da ni bilo- baba čula-baba kazala. Je najboljši PD tisti ki ima oznako BMP. Prevozil sem pa sedaj kmalu da 8.500 KM - kombinirana vožnjaa - ni spil niti kapljice olja. Kot primerjavo naj omenim tudi ganc novi BMW 530d, katerega sem moral sedaj že 2X tankati po liter olja - naredil pa sem 13.000 km.

V glavnem z PD BMP v Superbu sem super zadovoljen.

Objavljeno: Ne jul 11, 2010 12:43 pm
Napisal/-a adis
INFINITI je napisal/-a:V glavnem z PD BMP v Superbu sem super zadovoljen.


ta tip motorja imam v passatu 8) bomo videli kako se bo obnesel.

Objavljeno: Ne jul 11, 2010 1:48 pm
Napisal/-a peroRS
Jaz lahko o 2.0TDI napišem samo pohvale. Imam izkušnje s starim 2.0TDI PD 16V v Škodi Octavii in je motor odličen. Nikoli ni bilo nobenih problemov z njim. Čipan pri RSR-u, 150.000km prevoženih, zadeva delala brez problema. Zmogljivosti vrhunske, poraba majhna (5.5-6l pri moči 180KM!), edino kar je znal popiti malo olja (cca 1l /30.000km, odvisno koliko ga teraš).

Znanec ima v novem Superbu 2.0TDI PD 8V DPF (čipan pri RSR-u na 180KM). Sedaj ga ima skoraj leto in pol, vsak dan se vozi v službo v LJ (60.000km) in ravno tako ni nobenih težav, pa tudi olja ne pije skoraj nič.

Oče ima tudi novega Superba 2.0TDI 16V CR 170 z DSG menjalnikom. Vozi ga nekaj manj kot leto dni, 12.000km. Je precej tišji od PD motorja, olja zaenkrat ni popil popolnoma nič, poraba zelo ugodna.

Tako, da 2.0TDI (vsaj v Škodah :lol: ) od mene dobi čisto desetko :twisted:

p.s: CR in PD motor se lahko loči po plastiki na motorju (PD ima tiste izbokline na plastiki ravne, medtem ko ima CR poševne)

PD:
Slika

CR:
Slika

Objavljeno: Ne jul 11, 2010 3:25 pm
Napisal/-a sašo5
INFINITI je napisal/-a:Ne drži da CR niso neproblematični PD pa da so.
Ravno obratno, na VAG servisih se valjajo sami novi CR dizli o bi bilo je pa seveda vprašanje kateri PD, ker nekateri so tudi problematični.

uf, pihnil si mimo "100 na uro".naj ti bo, vročina pač... :lol: :-P

drugače iz lastnih izkušenj, ter izkušenj našega domačega servisa; 2 leti prav nobenih težav na CR motorjih :arrow: dejansko nobenih 2.0 CR 120/143/170KM odlično uravnotežen motor, dejansko brez hib....še celo z DPF-ji nobenih težav kot recimo pri Insigniji ali Mazdi....

Objavljeno: Ne jul 11, 2010 7:56 pm
Napisal/-a trafo66
4motion je napisal/-a:Pozdravljeni

Tolk eni komplicirate o teh 2.0 tdi motorjih. Sploh niso tako kritični kot jih vi prikazujete. Če bi bili pol nebi bilo nobenga passata ipd na cestah.
@AXioN
Ti pa nasploh govoriš tumarije. Gre se za oznako glave motorja najmanj kritični so prav tisti z oznako C.

pasati so na cestah ampak za vsako dizo rabiš dat 700 do 800 eur predelano.za novo pa 1400 . zamenjaš dizo in pasat je na cesti spet. sam je hudo draga vožnja s temi 2.0 tdi.če zračunaš te dize in prišteješ k gorivu pol je bolj poceni se vozit z bencinarjem 3.0

Objavljeno: Ne jul 11, 2010 8:17 pm
Napisal/-a Patrik_A3
trafo66 samo dize ne crknejo pri malo večji kilometrih. nič ni neuničljivo. sploh pa ko folk kupi pri hendleru 5 let star avto , kateri je že vido 2 preprodajalca v slo in enega v italiji in ima sedaj na števcu 108 - 135 000km , seveda magičnih, potem zna bit problem s crkovanjem ja.

Objavljeno: Ne jul 11, 2010 9:12 pm
Napisal/-a fantom
je pa zanimivo to da so problematični vw-jevi motorji audi-jevi pa ne, čeprav gre za isti motor. ogromno se govori o passatih ki so odpovedovali. kaj takega o a4 ali o a6 nisem nikol slišal :?

Objavljeno: Ne jul 11, 2010 9:14 pm
Napisal/-a trafo66
Patrik_A3 je napisal/-a:trafo66 samo dize ne crknejo pri malo večji kilometrih. nič ni neuničljivo. sploh pa ko folk kupi pri hendleru 5 let star avto , kateri je že vido 2 preprodajalca v slo in enega v italiji in ima sedaj na števcu 108 - 135 000km , seveda magičnih, potem zna bit problem s crkovanjem ja.

govorim o pasatu z pravilnimi kilometri. avto je kot nov ampak na 100000 crkne ena diza potem na 120000 še druga ,ostaneta še dve. nobeni preprodajalci niso krivi ampak zanič motor.tdi motorji so najslabši dizli trenutno.

Objavljeno: Ne jul 11, 2010 10:10 pm
Napisal/-a adis
trafo66 je napisal/-a:
Patrik_A3 je napisal/-a:trafo66 samo dize ne crknejo pri malo večji kilometrih. nič ni neuničljivo. sploh pa ko folk kupi pri hendleru 5 let star avto , kateri je že vido 2 preprodajalca v slo in enega v italiji in ima sedaj na števcu 108 - 135 000km , seveda magičnih, potem zna bit problem s crkovanjem ja.

govorim o pasatu z pravilnimi kilometri. avto je kot nov ampak na 100000 crkne ena diza potem na 120000 še druga ,ostaneta še dve. nobeni preprodajalci niso krivi ampak zanič motor.tdi motorji so najslabši dizli trenutno.


v tem primeru je bolje kupiti lpp-urbano in biti brezskrbi.

dokler bodo ljudje kupovali avtomobile z mislijo "kaj če crkne tisto pa tisto" potem je za take bolje, da si sploh ne privoščijo avtomobila pa naj bo to tdi, crdi, cdi, jtd-m, d, itd... ;)

Objavljeno: Ne jul 11, 2010 11:32 pm
Napisal/-a ~toMmy~
peroRS je napisal/-a:Jaz lahko o 2.0TDI napišem samo pohvale. Imam izkušnje s starim 2.0TDI PD 16V v Škodi Octavii in je motor odličen. Nikoli ni bilo nobenih problemov z njim. Čipan pri RSR-u, 150.000km prevoženih, zadeva delala brez problema. Zmogljivosti vrhunske, poraba majhna (5.5-6l pri moči 180KM!), edino kar je znal popiti malo olja (cca 1l /30.000km, odvisno koliko ga teraš).

Znanec ima v novem Superbu 2.0TDI PD 8V DPF (čipan pri RSR-u na 180KM). Sedaj ga ima skoraj leto in pol, vsak dan se vozi v službo v LJ (60.000km) in ravno tako ni nobenih težav, pa tudi olja ne pije skoraj nič.

Oče ima tudi novega Superba 2.0TDI 16V CR 170 z DSG menjalnikom. Vozi ga nekaj manj kot leto dni, 12.000km. Je precej tišji od PD motorja, olja zaenkrat ni popil popolnoma nič, poraba zelo ugodna.

Tako, da 2.0TDI (vsaj v Škodah :lol: ) od mene dobi čisto desetko :twisted:

p.s: CR in PD motor se lahko loči po plastiki na motorju (PD ima tiste izbokline na plastiki ravne, medtem ko ima CR poševne)

PD:
Slika

CR:
Slika


Pa kako naj polj vem, če je ta 2.0 za kupit al ne?! :D

Objavljeno: Sr jul 14, 2010 7:22 am
Napisal/-a Pipita
Hm....2.0 gor....2.0 dol.... nič ni nepokvarljivo. Tudi sam vozim Passta 2.0. Zaenkrat nobenih težav.... (že trkam na les). Vsi avtomobili se kvarijo....tudi najboljši...nekateri prestižnih znamk znajo tudi zagoreti. Če bi gledali le na to, potem bi lahko servise določenih znamk kar zaprli, če se češ nič ne kvari....

Skratka, če si želiš kupiti ta motor, ga kupi.... naša mnenja so seveda neko vodilo, ampak, če bi jaz bral vse to preden sem kupil ta avto, bi kar kolo raje kupil (hec). Če bo crknila šoba...pa naj crkne....jaz sem z z avtom zaenkrat zadovoljen...kar se motorja tiče.

Objavljeno: Sr jul 14, 2010 7:36 am
Napisal/-a adis
Pipita je napisal/-a:Hm....2.0 gor....2.0 dol.... nič ni nepokvarljivo. Tudi sam vozim Passta 2.0. Zaenkrat nobenih težav.... (že trkam na les). Vsi avtomobili se kvarijo....tudi najboljši...nekateri prestižnih znamk znajo tudi zagoreti. Če bi gledali le na to, potem bi lahko servise določenih znamk kar zaprli, če se češ nič ne kvari....

Skratka, če si želiš kupiti ta motor, ga kupi.... naša mnenja so seveda neko vodilo, ampak, če bi jaz bral vse to preden sem kupil ta avto, bi kar kolo raje kupil (hec). Če bo crknila šoba...pa naj crkne....jaz sem z z avtom zaenkrat zadovoljen...kar se motorja tiče.


točno tako.

kot pravi kolega vag-ovec:
"ljudje so samo folš" :lol:

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: To jun 26, 2012 4:09 pm
Napisal/-a valov88
Pozdravljeni!

Obujam staro temo..sam se namreč odločam za nakup audi-ja a4 s-line model b7, pa me zanima, če je kaj novega (kakšna nova izkušnja) glede teh vprašljivih motorjev 2.0 tdi? Tudi sam sem slišal, da so imeli prvi 2.0 tdi(2004) motorji težave..
Gledam pa za nekaj takega:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6217612&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6194248&show=1
Kakršen koli nasvet (tudi če ne okrog motorja) je dobrodošel :)

Hvala že vnaprej!