Stran 1 od 1

Renault Megane pred velikim servisom

Objavljeno: Po jul 12, 2010 5:28 pm
Napisal/-a Nepoznavalec
Prav lepo pozdravljeni!

Kakšna dva meseca nazaj sem prvič pisal na tem portalu, takrat sem vas spraševal, kateri avto kupiti. Odločal sem se med Focusom in Laguno. No, na koncu ni bilo nič od naštetega, kupil sem namreč Renault Megana, letnik 2000, bencinski motor 1.6 16V s prevoženimi 170.000 kilometri. Cena je bila 2.300 evrov, kupljen pa je bil na Primorskem od prve lastnice (zelo lepo ohranjen).

V tem času sem zamenjal gume (kupil sem letne gume preko gume-direkt, brez najmanjšega problema), trenutno pa je pred mano veliki servis. Avto je bil sicer redno, vsako poletje, servisiran, zadnji veliki servis pa je bil narejen pri 90.000 kilometrih. Koliko se spoznam, je zadnji čas za zamenjavo zobatega jermena. Pri serviserju sem se dogovoril, da mi bo prvo naredil manjši servis (menjava filtrov in olja), hkrati pa mi ga bo pogledal in mi svetoval kako in kaj naprej. Z avtomobilom imam namreč nekaj manjših problemov, ki jih bo treba odpraviti.

Prva težava se tiče menjalnika. Ročica menjalnika je zelo nemirna. Če pritisnem na plin se pomakne za kakšen centimeter nazaj, če stopim iz plina pa se pomakne naprej. Ko sem menjal gume, mi je mehanik rekel, da je verjetno kriva ena guma med motorjem in menjalnikom in da se to da popraviti. Rekel je tudi, da to ni nič kritičnega, le motečega je.

Drugi problem se tiče motorja. To, da so motorji vrtljaji pri mrzlem motorju višji, mi je čisto jasno. Pri meni so malo nad 1000 obr/min. Kmalu padejo na nekje 600 obr/min. Do sedaj se mi še ni dogajalo, da bi motorju zmanjkovalo moči ali da bi ga dušilo, le vrtljaji so malo nemirni. To se vidi tako po števcu, ko kazalec kaže malo višje in potem zopet malo nižje obrate. V kabini se to občuti malo po cukanju, saj je avto takrat malo nemiren. Skoraj vedno, ko ga imam v leru (na primer na križišču), se mi dogaja to "skakanje obratov".
Ker se veliko vozim ponoči, sem opazil še eno stvar. Po približno minuti vožnje vedno slišim čudne zvoke na sovoznikovi strani, prihajajo pa iz sprednjega dela. Ta zvok bi najbolje opisal tako, kot bi imel prižgano ventilacijo in bi se na enem izmed zračnikov zagozdil list od drevesa. Gre za eno ščemenje, ki je vedno enako glasno, ne glede na višje ali nižje obrate motorja. Najbolj zanimivo je to, da se to pojavil po približno eni sekundi, ko imam nogo na stopalki za plin, takoj ko nogo odmaknem, zvok izgine. Ali se komu sanja, kaj bi to lahko bilo? Je možno, da je kaj s svečkami narobe? Ko odprem pokrov motorja, vidim nastavke od štirih svečk, in že na pogled se vidi, da en ni originalen, saj ni enake barve kot ostali trije.

No, imam pa še eno vprašanje. Do sedaj sem vedno tankal 95-oktanski bencin (vedno na OMV-ju), danes sem rezervoar prvič napolnil z 98-oktanskim bencinom (Carrera Super 100). Dvomim, da je ta avto kdaj "pil" 100-oktanski bencin. Lahko zaradi tega pričakujem kakšen zaplete, in ali je tankanje dražjega bencina sploh smiselno?

Se opravičujem za malo daljši post, hkrati pa hvala vsem za čas in odgovore. Ko bom naredil servis pa bom definitivno javil, kako je bilo.

Lep poletni pozdrav!

Objavljeno: Po jul 12, 2010 6:10 pm
Napisal/-a domen_
Meni se isto trese rocica od menjalnika, sicer manj kot 1cm in me ne moti. Kar se tice vrtljajev, kako veliko je to nihanje? Pri meni je tudi nihanje, ampak je tako minimalno (20-30) da pomoje s tem ni nic narobe.

Sumenje? Pri meni se je pojavljalo neko tiho brnenje, prihajalo pa nekje iz armaturke (isto sem najprej mislu da izpred sovoznikovega dela). No potem pa sta mi dva razlicna mehanika rekla da nima smisla razstavljati pol avta, ker verjetno samo kaksna plastika ali zica kam udarja, prov gotovo pa to ne vpliva na voznjo (ki je sicer brez posebnosti). Pol sem pa pustil tko kokr je, pac leta delajo svoje.

Mam pa js sicer eno drugo tezavo, nekje pusca olje (baje karter, morda semering :\) in se cez noc manjsi flek od olja pod avtom naredi. To me pa moti, ker ne maram za sabo svinjarije puscati:\.

Sporoci kako se bo stvar odvijala, me zanima!

lp

Objavljeno: To jul 13, 2010 8:01 am
Napisal/-a joztom
Premikanje ročice menjalnika je posledica izrabe nosilca med šasijo in menjalnikom, med motorjem in menjalnikom ni nobene gume ampak sta zategnjena s kiloključem. Ta nosilec je dokaj poceni in se mu reče pasja kost (DogBone), sta pa dva, zgoraj eden in spodaj večji. Zato tudi rada trese sklopka. Nestabilen tek motorja je običajno zaradi slabe in preperele cevke na podtlačni regulator (MAP), včasih je potrebno čiščenje štantgas-regulatorja.

Objavljeno: To jul 13, 2010 8:50 am
Napisal/-a a4
kako je bil odlično ohranjen če pa tolko napak opisuješ :?:

če je že čas za veliki servis... zakaj pol mehanik pravi da bo samo malega naredil :?:

Objavljeno: To jul 13, 2010 11:52 am
Napisal/-a berlonso
za nihanje obratov vidim krivdo morda v motorčku prostega teka. probaj vzeti loputo dol in jo sčistiti, prav tako motorček. če ne bo pomagalo je morda potrebna menjava, tak problem sem imel jaz, le da je bil motor 1.6, 8V (tisti starejši). je pa pozimi kdaj pa kdaj crknilo ko sem spustil gas npr proti križišču...

Objavljeno: To jul 13, 2010 3:00 pm
Napisal/-a scisco1
joztom je napisal/-a:Premikanje ročice menjalnika je posledica izrabe nosilca med šasijo in menjalnikom...
ali nosilec motorja :tomidelej: