Stran 1 od 1
Mondeo 1.8
Objavljeno: Sr jul 21, 2010 8:05 pm
Napisal/-a polhi
Mam en problem. Kupil sem Mondeota 1.8 letnik 2002 in mi ful pije olje. Tudi po en liter na cca 700 km. Ko sem ga kupil sem naredil servis, menjal olje. Not sem dal 5-40 in mi ga je ful hit spil. Pol sem dolival 10-40 pa še aditiv sem dal pa je še kr pil. Sedaj dolivam že 15-40 pa še kr pije olje. V hldilni tekočini ni sledi olja. Aja še to avto ima 165 000 km. Kaj bi lahko bilo narobe in koliko bi kaj stalo popravilo.
Objavljeno: Sr jul 21, 2010 8:53 pm
Napisal/-a mITJA122
Batni obročki, tefloni....olje kje spušča..."zgojena" mašina...
Objavljeno: Sr jul 21, 2010 9:06 pm
Napisal/-a polhi
Mašina čist suha
Objavljeno: Sr jul 21, 2010 9:10 pm
Napisal/-a pskoda
Čez avspuh gre olje, plav dim in smrdi, ne pa okol mašine. Tako kot ti je že @mITJA122 napisal, tafloni, kompresiski obročki, dihtnge,...
Objavljeno: Sr jul 21, 2010 9:14 pm
Napisal/-a čare
Lahko naliješ tudi mazut pa ti ga bo požrlo!!Preden bankrotiraš z oljnimi preizkusi podri motor in zrihtaj vodila ventilov in teflone,če so cilindri brez roba pomenjaj obročke sestavi in vozi,če pa imajo cilindri preveč roba pa išči drug motor kar bo še najcenejša varjanta.
Objavljeno: Sr jul 21, 2010 9:46 pm
Napisal/-a polhi
Strošek popravila? cca?
Objavljeno: Sr jul 21, 2010 9:56 pm
Napisal/-a čare
Odvisno kdo ti je mehanik.Obročki,tefloni,vodila,tesnila in potem še jermeni in kar spada zraven ker bo pač podrto in staro ne gre nazaj od oka nekje 500€ pol pa še enih 200-300€ za delo če je mehanik kaj človeka,če pa je lopov bo pa takoj 500€
Objavljeno: Sr jul 21, 2010 10:12 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
čare je napisal/-a:Odvisno kdo ti je mehanik.Obročki,tefloni,vodila,tesnila in potem še jermeni in kar spada zraven ker bo pač podrto in staro ne gre nazaj od oka nekje 500€ pol pa še enih 200-300€ za delo če je mehanik kaj človeka,če pa je lopov bo pa takoj 500€
Bo držalo.
LP!
Objavljeno: Če jul 22, 2010 10:33 pm
Napisal/-a tedybisa
Če so batni obročki fuč se ti ne splača popravlat ker pol vseeno moraš blok motorja dat brusit nove bate kupit glavno gred dat polirat pa drsne ležaje kupit. Za ta poseg bo pa 500€ kr premal. V takem primeru raje drug motor not dat. Ker tudi če na ˝cilindrih˝ ni roba še ne pomeni da ni ovalne oblike, sicer se to ne vidi z prosto oko, zadostuje pa da ob menjavi SAMO batnih obročkov, motor naprej kuri olje. Če pa so tefloni krivi pa je še 500€ zame preveč.
Govorim iz lastnih izkušen.
Objavljeno: Pe jul 23, 2010 6:12 pm
Napisal/-a čare
Če je cilinder ovalen ali iz toleranc se zmeri z komparatorjem in če je OK se pomenjajo obročki in čao julka če pa so cilindri zreli za brusit pa se ne splača,ker so bati potem že predragi za toliko vreden avto....
Objavljeno: So jul 24, 2010 6:33 am
Napisal/-a polhi
Hvala za odgovore. Nekaj bo očitno treba naredit. Javim kaj bomo storili.