Stran 1 od 2

Problem pri vklopljeni klimi

Objavljeno: Sr jul 21, 2010 9:29 pm
Napisal/-a IcEm4n
Uglavnem, že 2. leto se mi dogaja, da ko imam vklopljeno klimo, mi ta nenormalno zamori motor (najbolj očitno tja do 2k obratov; motor je 1.3 cdti 90KM). Jasno mi je, ta klima požre nekaj % moči, a se mi zdi, da v mojem primeru požre čist preveč.

Npr. če se na (malem) klancu počasi (tam nekje 10km/h) v 2. prestavi s stisnjeno sklopko peljem in začnem pospeševat (da počas popuščam sklopko), mašina zarad (pre)obremenitve crkne, podobno je na ravnem, kjer komi zadrži minimalne obrate.

Sicer danes je bila klima napolnjena (ker je že dost slabo hladilo; zdj super hladi), ampak tega problema z zamorjenostjo motorja pa še vedno ni konec. Torej kje bi znal bit problem?

Re: Problem pri vklopljeni klimi

Objavljeno: Sr jul 21, 2010 9:35 pm
Napisal/-a adis
IcEm4n je napisal/-a:Uglavnem, že 2. leto se mi dogaja, da ko imam vklopljeno klimo, mi ta nenormalno zamori motor (najbolj očitno tja do 2k obratov; motor je 1.3 cdti 90KM). Jasno mi je, ta klima požre nekaj % moči, a se mi zdi, da v mojem primeru požre čist preveč.

Npr. če se na (malem) klancu počasi (tam nekje 10km/h) v 2. prestavi s stisnjeno sklopko peljem in začnem pospeševat (da počas popuščam sklopko), mašina zarad (pre)obremenitve crkne, podobno je na ravnem, kjer komi zadrži minimalne obrate.

Sicer danes je bila klima napolnjena (ker je že dost slabo hladilo; zdj super hladi), ampak tega problema z zamorjenostjo motorja pa še vedno ni konec. Torej kje bi znal bit problem?


daj preglej mal sklopko ( just a hint; potisni ležaj itd...)

Objavljeno: Če jul 22, 2010 8:07 am
Napisal/-a Energetik81
Pri 10km/h na rahlem klancu hočeš peljat z 2. prestavo in se čudiš, da cuka in crkuje?

Objavljeno: Če jul 22, 2010 8:30 am
Napisal/-a a4
to je pa ja za prvo prestavo :idea:

Objavljeno: Če jul 22, 2010 8:40 am
Napisal/-a ban
Mogoče ti pa v tretji rata.

Objavljeno: Če jul 22, 2010 8:44 am
Napisal/-a Mikki
Ta problem imam tudi jaz na Astri GTC. Ko vklopim klimo, je kot bi nekdo ročno zategnal.
Problem je v nizkih obratih (pod 2500)

Objavljeno: Če jul 22, 2010 11:00 am
Napisal/-a jay
Energetik81 je napisal/-a:Pri 10km/h na rahlem klancu hočeš peljat z 2. prestavo in se čudiš, da cuka in crkuje?


tu se morem kr strinjat. Tudi pri močnejših motorjih so problemi. 2. prestava obrati 1000rpm ali pa še mogoče manj... Če boš še dolgo tak vozil (da ti bo avto crkoval zaradi speljevanja) bo 1x dokončno crknil ;)

Objavljeno: Če jul 22, 2010 11:06 am
Napisal/-a nevermind
Letnik 2007 in si na novo napolnil klimo.
Namreč opažam, da moja tudi nekam slabo hladi, pa je avti isti letnik.
Koliko si odštel za polnjenje klime in kje?

Objavljeno: Če jul 22, 2010 11:35 am
Napisal/-a IcEm4n
off: dal sem 35€ pri VW-ju v Trzinu (ne vem, pa če je to tista obična cena - oče pozna nekoga tm, k dela). Na uradnem opel servisu v LJ so hotl 65€ in to akcijska cena!!!

on: Čudno mi je, ker z nobenim drugim avtom nisem imel takih problemov, tud pri drugih kolegih, ki imajo/so imel švohnejši avto, nimajo problemov s tem. Kot da bi vleku prikolco z gliserjem....

adis, tud sam imam v mislih sklopko, ker ko spustim pedal, rado cuka (tud obrati pri prestavljanju hitrej padajo).

Objavljeno: Če jul 22, 2010 1:33 pm
Napisal/-a sacrifice
podobna situacija je na maminem peugeotu 207 1.4 75KM, ko vklopiš klimo mu moraš konkretno dodati gas da sploh spelje z mesta, zato če ga že vozim po mestu ugasnem klimo;)

Objavljeno: Če jul 22, 2010 3:54 pm
Napisal/-a Klamzi
Pri moji xsari 1.4 75KM je isti "problem"... Vklopim klimo in avto komaj zadrži min obrate ko stisnem sklopko. Potegne pa nikamor...

Objavljeno: Če jul 22, 2010 4:15 pm
Napisal/-a maniaxxx
sam če corsa bencinar nima takih težav pol jih tudi dizelašica ne bi smela met, res je pa da moraš ta mali jtd voziti k bencinarja skor, torej na vrtljaje.

Objavljeno: Če jul 22, 2010 4:38 pm
Napisal/-a robert1
Ko vklopiš klimo, ti narastejo obrati v prostem teku ali ne ?

Naj bi ravno zato, da ti ni treba dati veliko gasa pri speljevanju.

Objavljeno: Če jul 22, 2010 5:26 pm
Napisal/-a martk
Pomoje ni problem v avtomobilu. Če je treba hkrati povečati vrtljaje motorja, klima kompresorja in še avto z mesta premaknit, ga enostavno zamori. Dizel gor ali dol, če ni obratov in z njimi pogojene inercije, vrtilnega momenta... bo avto zakašljal in krepal. Čene pa par kg na vztrajnik, pa bo.
LP
Martin

Objavljeno: Če jul 22, 2010 8:33 pm
Napisal/-a Energetik81
Ja a se raje matrate v vročini ali navijete obrate pri speljevanju na 2000rpm? Ker če pa z 2000rpm ne morete speljati magari s klimo in v klanec, ste pa talenti.

Objavljeno: Če jul 22, 2010 9:16 pm
Napisal/-a ronnie
IcEm4n
malce bom :evil:
1,3 z drugo , zunaj pekel, klima na fooool
Sam bi se tudi lahko pritožil v Wolfsburg zakaj mi na Katarino v 180 stopinjskem ovinku pod 25Km/h počepnila tretja. Konj pa Juhuhu, da navora ne omenjam.
Še huje :shock:
druga hoče v prazno> Hvala Boschu
drugače povedano
vsi znamo na nek način peti> dobrih pevcev je bore malo

oj

Objavljeno: Pe jul 23, 2010 12:52 pm
Napisal/-a Kristijan1980
Jaz imam passata 1.8t in si nikoli nisem mislil da klima res vzame kar nekaj moči motorju. V tej vročini ,je normalno da je napor motorja močnejši,ker klima kompresor se sedaj zelo težko vrti. Na vse zadnje pa tudi motorju ne paše ta vročina,ker vsesava vroč zrak in izgorevanje v tem primeru ni najbolj idealna. Tak da mislim da je pri Astri z 90 KM kar možno da ga malo zaduši ko vklopiš klimo. Saj se tudi pri 150 KM sedaj pozna da nekaj jemlje moč...samo je pa vseeno dejstvo da iz šob piha zrak z 5°C. To pa je tudi nekaj...raje se vozim v hladnem vozili,kot da pač imam vseh teh 150 konjev.

Objavljeno: Pe jul 23, 2010 2:28 pm
Napisal/-a kugla
Vsi imate neke težave :D :D
Fantje to je popolnoma normalno! Klima se pozna tudi pri avtomobilih,kateri imajo nekaj konjev pod haubo,ne da se nebi poznala,pri mlinčkih z 70km ali manj.

Objavljeno: Pe jul 23, 2010 3:09 pm
Napisal/-a fare
kugla je napisal/-a:Vsi imate neke težave :D :D
Fantje to je popolnoma normalno! Klima se pozna tudi pri avtomobilih,kateri imajo nekaj konjev pod haubo,ne da se nebi poznala,pri mlinčkih z 70km ali manj.
To, kugla to je pravi odgovor :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Pe jul 23, 2010 3:13 pm
Napisal/-a lisko
Pol očitno vozim jaz preveč penzijonistično, ker namreč sam ne opazim razlik....ne pri 1.4 80km, 1.2 75km, 1.8 145km, 1.6 100km...Vse kar opazim je povečana poraba.Za speljevanje...Je pa res, da služben SDI leti po števcu slabih 170...ko mu vklopiš klimo pa te zabije na volan in zbremza na 145-150.