Stran 1 od 1

Zobati jermen + ventili

Objavljeno: Pe jul 23, 2010 1:53 pm
Napisal/-a Karneki
Pozdravljeni, prosil bi za pomoč.

Imamo Ford Focus 1,6 16v 100KM.
Preskočil je zobnik na katerega so vezani ventili ali kakor koli je že to vezan.
Zakaj se to zgodi, zvilo je nekaj ventilov in avto je bil iz faze.
2 meseca nazaj je bil narejen glavni servis menjan zobati jermen vodna pumpa, napenjalec, vse po predpisih, sedaj pa to. Vem da bo drago, sam zakaj se to zgodi?
Ali je morda mehanik ki je opravil veliki servis naredil šlampasto?

Hvala za vašo pomoč.

Objavljeno: Pe jul 23, 2010 2:03 pm
Napisal/-a Karneki
A res nobeden ne ve v čem je fora okvare, zakaj do nje pride?

Objavljeno: Pe jul 23, 2010 2:05 pm
Napisal/-a Mgajvr
počak do večera, pa zveš vse kar te zanima. ne gre to kr v petih minutah :roll:

Objavljeno: Pe jul 23, 2010 2:45 pm
Napisal/-a kremenček
Lahko je napaka mehanika, recimo da je jermen premalo našponal.
Lahko je napaka v materialu, lahko je crknu šponar al pa jermen.
Nazaj k mehaniku in reklamiraj.
Lp

Objavljeno: Pe jul 23, 2010 2:54 pm
Napisal/-a Karneki
Jemen je nepoškodovan.
No ostane samo krivda mehanika ali pa napenjalec?
hvala.

Objavljeno: Pe jul 23, 2010 3:04 pm
Napisal/-a a4
uradni servis ali popoldanski mehanik ?



sicer pa zakaj sprašuješ "zakaj se ventili zlomijo/zvijejo" če je pa logično da je jermen preskočil in ventilov do prihoda bata gor "ne pospravi" pravočasno

Objavljeno: Pe jul 23, 2010 3:06 pm
Napisal/-a pero666
pooblascenec je dal garancijo in mora to popravit. Popoldanc ti je verjetno ni dal, je pa od njega odvisno in njegovega imena, a bo uredil al pa ne. Je pa skor zih njegova krivda. Slab jermen, slab sponer, mogoce je sparal, pa ni menjal vodne pumpe, ....

Objavljeno: Pe jul 23, 2010 3:30 pm
Napisal/-a a33
zadeve se zgodijo ja, men je napenjalno kolo zablokiralo in odletelo in je jermen preskočil.

pomeni se z menhanikom, papo ročaj... mora ti rešit tole ker nekja ni blo ok.. al delo al pa material.

Objavljeno: Pe jul 23, 2010 5:11 pm
Napisal/-a vuc
lej lahko je tud kajlo odtragal na zobniku k pride na odmični gredi al pa na kakmu drugmu zobniku,sm mel tud take primere al je pa kej drugega prvo je treba razdrt pa se vid napaka

Re: Zobati jermen + ventili

Objavljeno: Pe jul 23, 2010 6:41 pm
Napisal/-a denis,mag.
Karneki je napisal/-a:Pozdravljeni, prosil bi za pomoč.

Imamo Ford Focus 1,6 16v 100KM.
Preskočil je zobnik na katerega so vezani ventili ali kakor koli je že to vezan.
Zakaj se to zgodi, zvilo je nekaj ventilov in avto je bil iz faze.
2 meseca nazaj je bil narejen glavni servis menjan zobati jermen vodna pumpa, napenjalec, vse po predpisih, sedaj pa to. Vem da bo drago, sam zakaj se to zgodi?
Ali je morda mehanik ki je opravil veliki servis naredil šlampasto?

Hvala za vašo pomoč.


če je pooblaščeni servis imaš 2 leti garancije.

Objavljeno: Pe jul 23, 2010 7:30 pm
Napisal/-a Scorp84
Zadnje čase je res čudno tole, tudi sam sem svojega peljal na veliki pooblaščeni servis, pa jermen nov cvili recimo. Uprašanje če oni sploh dajo original dele, ker danes vsi neki hočejo varčevat. Ampak važn da je garancija pa upam da se prej zgodi kaj, kot kasneje ko potekla garancija.

Re: Zobati jermen + ventili

Objavljeno: Pe jul 23, 2010 7:50 pm
Napisal/-a alanq4
Karneki je napisal/-a:Pozdravljeni, prosil bi za pomoč.

Imamo Ford Focus 1,6 16v 100KM.
Preskočil je zobnik na katerega so vezani ventili ali kakor koli je že to vezan.
Zakaj se to zgodi, zvilo je nekaj ventilov in avto je bil iz faze.
2 meseca nazaj je bil narejen glavni servis menjan zobati jermen vodna pumpa, napenjalec, vse po predpisih, sedaj pa to. Vem da bo drago, sam zakaj se to zgodi?
Ali je morda mehanik ki je opravil veliki servis naredil šlampasto?

Hvala za vašo pomoč.



Zakaj se zgodi?

Lahko je slaba roba, lahko je premalo napet jermen, lahko se je pač zgodilo ker se je....
Mi ti težko pomagamo, pelji najprej tja kjer so delali, malo zateži in mogoče kaj dosežeš.
Lahko pa kak kolega ki se mogoče spozna na avte bolje malo pogleda če se kaj vidi (bi se dalo mogoče videt če je napenjalec ok ali ne, mogoče znamka jermena, če je kaka slaba roba itd...)

Objavljeno: Pe jul 23, 2010 8:54 pm
Napisal/-a scisco1
Cvilil je tudi pri meni po menjavi, pa tudi ko smo ga odšponali je še vedno blo mal slišat. Vzrok je bla svinjarija od prejšnjega jermena na jermenici, ker je bil kr star.

V tvojem primeru pa ne vrjamem, da so šponerji, ker potem bi se mogu jermen utrgat, ker uničen šponer se greje in to prenaša na jermen, ki potem poči.
Naj ti razdere in pogleda.

Objavljeno: So jul 24, 2010 11:10 am
Napisal/-a bruki
Vse kar je bilo že našteto je možno.Obstaja pa še ena varianta ....da jermenica motorne gredi ni bila dovolj pritegnjena ...saj na njej zobčenik zobatega jermena nima zatiča...tako da ga drži le dovolj močno zategnjena jermenica.
V vsakem primeru je to odgovornost serviserja...pooblaščen ali ne....mora stati za kvaliteto vgrajenih delov....razen če ste rezervne dele kupili sami.V tem primeru serviser stoji le za kvaliteto in strokovnost svojega dela.

lp

Objavljeno: So jul 24, 2010 3:41 pm
Napisal/-a joztom
Vprašanje vrste kompleta, če je Gates je kanadski šponar, le-ta redko odpove. Če je INA je zadeva tudi večinoma sigurna. Če je pa kaj NoName, kakšni Goodyear ali Conti, potem je stvar ocene stanja. Verjetno ti pa ne bodo hoteli pokazati, zato vztrajaj, da si zraven ob podiranju. Dostikrat se zamenja pasasti jermen, pa se rolce in šponar za PasJermen pustijo stare, pravijo, bomo že, ko bo treba. Tako delček rolce iz assist grupe lahko pride pod zobati jermen, rezultat poznaš.

Objavljeno: Po avg 02, 2010 4:23 pm
Napisal/-a Karneki
Menjano je bilo vse jermen šponer in vodna pumpa vse novo, kaka firma nevem, se pa avto podira šele danes ob 19ih in bom seveda prisoten, zato sem tudi spraševal na kaj bit pozoren in zaradi česa pride do tega.
Je delal S.P. mehanik, povrhu je še moj kolega, ki mu zaupam načeloma vendar vsakemu se lahko zgodi napaka, upam da bo toliko fer in če je on zajebal škodo vsaj delno kril. Recimo delo. Ker menjati bo treba glavno tesnilo in po vsej verjetnosti ene 4 ventile.

Sporočim kaj ugotovimo.

Objavljeno: Po avg 02, 2010 4:31 pm
Napisal/-a denis,mag.
Karneki je napisal/-a:Menjano je bilo vse jermen šponer in vodna pumpa vse novo, kaka firma nevem, se pa avto podira šele danes ob 19ih in bom seveda prisoten, zato sem tudi spraševal na kaj bit pozoren in zaradi česa pride do tega.
Je delal S.P. mehanik, povrhu je še moj kolega, ki mu zaupam načeloma vendar vsakemu se lahko zgodi napaka, upam da bo toliko fer in če je on zajebal škodo vsaj delno kril. Recimo delo. Ker menjati bo treba glavno tesnilo in po vsej verjetnosti ene 4 ventile.

Sporočim kaj ugotovimo.


Škoda, da niste to naredili na pooblaščenem servisu. Pri meni je bil original material 90 eur, delo pa 120 eur in imam vse papirje za uveljavljanje 2 letne garancije. Na teh stvareh se ne splača varčevat.

Objavljeno: Po avg 02, 2010 5:27 pm
Napisal/-a AS_
Ne vem, kaj je letos s temi jermeni.
Delam pri mehaniku, ki je tudi klepar in vse kar delam že od maja, je rihtanje škode od strganih jermenov.

Kot so že prej omenili, je razlogov lahko več, je pa najverjetneje slabo zašponal šponer. Po "predpisih" ga moraš zategniti z momentim ključem(koliko, piše v autodati in podobnih priročnikih).

lp AS_

Objavljeno: Če avg 05, 2010 4:34 pm
Napisal/-a Karneki
denis,mag. je napisal/-a:
Karneki je napisal/-a:Menjano je bilo vse jermen šponer in vodna pumpa vse novo, kaka firma nevem, se pa avto podira šele danes ob 19ih in bom seveda prisoten, zato sem tudi spraševal na kaj bit pozoren in zaradi česa pride do tega.
Je delal S.P. mehanik, povrhu je še moj kolega, ki mu zaupam načeloma vendar vsakemu se lahko zgodi napaka, upam da bo toliko fer in če je on zajebal škodo vsaj delno kril. Recimo delo. Ker menjati bo treba glavno tesnilo in po vsej verjetnosti ene 4 ventile.

Sporočim kaj ugotovimo.


Škoda, da niste to naredili na pooblaščenem servisu. Pri meni je bil original material 90 eur, delo pa 120 eur in imam vse papirje za uveljavljanje 2 letne garancije. Na teh stvareh se ne splača varčevat.


Kaj zaen avto pa voziš da je za glavni servis tok mal dnarja potrebno?

Drgač ap je zobčenik preskoču nevem brez razloga, ker šponar je bil na mestu prvit kot treba in je avtomatski ki sam špona. Rezultat menjava vseh 16 ventilov, dihtunge in pa cinkšpule, račun danes okvirno računam na cca 300 €.

Drgač pa glavni servis na uradnem servisu če se ne motim cca 600€, ne me pa za besedo držat nisem ravno preverjal sedaj.