Stran 1 od 1

Pokrov ventilov puščanje

Objavljeno: Pe jul 30, 2010 5:28 pm
Napisal/-a dejan19
Imam renault 19 1.4 in imam problem da mi na pokrovu ventilov pri tesnilu pušča olje. Že ko sm ga kupu sm vidu sam sm mislu da je sam novo tesnilo,ker to pr dostih puša pa sm ga zamenu pa sem ugotovil,da je problem v znucanih navojih v glavi kjer pridejo šravfi. Šraufi so na 10 kluč torej M8 . Zdej me pa zanima ali lahko lepo urežem nov večji navoj al se dobi kaj drugega? Ker "mesa" oziroma prostora je dost da urežem navoj za večji šrauf torej M9 al pa M10.

Objavljeno: Pe jul 30, 2010 5:32 pm
Napisal/-a Jeaka
Če je 10 ključ potem je to M6, kar se pa tiče vrezavanja navoja pa lahko vrežeš M8 če imaš dosti prostora M8 je 13 ključ

Objavljeno: Pe jul 30, 2010 5:39 pm
Napisal/-a dejan19
Sem mal zamešu se mi je zdel mal velik pa nism biu zihr.. Na 13 bi biu mal vlki pomoje..
Slika
Bi meu šrauf prevlko glavo in ga neb sprau nut ..

Objavljeno: Pe jul 30, 2010 5:45 pm
Napisal/-a Jeaka
Lahko pa kake druge velikosti, pa probaj inbus ker je manjša glava

Objavljeno: Pe jul 30, 2010 5:49 pm
Napisal/-a dejan19
Ja to bi pa šlo bom mau pregledu po trgovinah pa bo. Morm na kaj pazit ko režem navoj? Okrog ventilov pa po glavi bom vse pokriv da neb pršlo kej zraven.

Objavljeno: Pe jul 30, 2010 5:55 pm
Napisal/-a Jeaka
Ne rabiš na nič pazit, samo gledj da bobo novi vijaki dost dolgi, da ne bodo predolgi glede na luknjo.

Objavljeno: Pe jul 30, 2010 6:20 pm
Napisal/-a sebaveh
Kakšen je korak navoja? Običajen ali finejši?

Objavljeno: Pe jul 30, 2010 8:06 pm
Napisal/-a dejan19
Navaden navoj je.

Objavljeno: Pe jul 30, 2010 8:40 pm
Napisal/-a lancia hf
Kaj se ti ne splača bolje vzeti drugo glavo. :?: Saj če hočeš dobro narediti moraš itak glavo dol sneti. Za silo je pa tudi samo popravljanje navoja uredu.

Objavljeno: Pe jul 30, 2010 9:03 pm
Napisal/-a joztom
Pri Würth imaš vložke M8 ki imajo nato notranji navoj nazaj M6. Vedno se dela pravilno. Isti primer je kot za svečko, ki jo nekdo preveč zategne in gre navoj.

Objavljeno: Pe jul 30, 2010 10:51 pm
Napisal/-a Fan
joztom je napisal/-a:Pri Würth imaš vložke M8 ki imajo nato notranji navoj nazaj M6. Vedno se dela pravilno. Isti primer je kot za svečko, ki jo nekdo preveč zategne in gre navoj.


X2

Objavljeno: So jul 31, 2010 8:20 am
Napisal/-a lisko
Fan,joztom in lancia hf se vam zdi smiselno komplicirat pri avtu vrednem par sto evrov?
Enostavno se vreže večji navoj pa je zadeva rešena. Men je recimo pri petki celo klackalice potegnilo z glave, kjer so sile mičkeno večje kot pri navadnem pokrovu. Enostavno sem vrezal večji navoj ( brez kompliciranja snemanja glave ali vložkov) in pritegnil z ustrezno večjimi vijaki nazaj....avto se vozi še danes pa je od tega 8 let...

Sej ok se nardi strokovno in so pravi nasveti ampak treba je pa malo gledat , da vrednost popravila ne preseže lih vrednost samega avta....

Objavljeno: Ne avg 01, 2010 3:17 pm
Napisal/-a dejan19
Ni potrebno snemanje glave,če urežem navoj. Nova glava me pride več pa še tesnilo pa še ravnanje uglavnem se nesplača. Tak da bom kr urezu m8 navoj pa šrauf z inbus glavo pa bo.

Objavljeno: So avg 28, 2010 2:03 pm
Napisal/-a dejan19
Zrihtal sem tako,da sem popravil vse navoje in uporabil tesnilno maso,ki je prav za ta nemen (pokrov ventilov). Na tiste vijake kjer so bili pa navoji pobrani sem pa dal gor malo lepila za vijake in zadeva za enkrat tesni.. Ko bo pa spustilo dam pa samo navadne m8 vijake,da mi ureže m7 navoj pa m7 na glavo pa bo rešeno za skoz. Tako,da za enkrat je ok.