Cefizelj je napisal/-a:Seveda lahko. Različna olja, različni aditivi. Eni spirajo druge in posledično začne motor pit olje. Sem imel točno tak primer na eni Toyoti 1.8 bencin. En kup menjanja olja na koncu je pa pil olje ko zmešan. Ne moreš odkrit tople vode z olji. Toči kar je predpisal proizvajalec in je to to. Ni vse v specifikaciji.
Si imel problem na Toyoti 1ZZ-FE motorju (1.8VVTi 125KM)? Sem tudi sam diplomiral z različnimi olji, pri 130 kkm prevoženih ga je ta motor popil 1l/4000 km in to v času, ko je Toyota slovela kot nepokvarljiva (še reklama se je vrtela po TV, kako se serviserji dolgočasijo brez dela, ker nihče ne pripelje Toyote na servis).
No, po brskanju na tujih forumih sem našel razlago, da naj bi bila na tem motorju konstrukcijska napaka, ki se pokaže šele po 100kkm prevoženih (prevelika obraba nekaterih delov) in tako garancija ni več prišla v poštev.
Epilog je bil tak, da sem obupal in avto prodal, ni nič pomagala tovarniško predpisana znamka in gradacija olja, niti vse ostale alternative.
Najbrž pa res sprememba gradacije olja pomaga pri manj obrabljenih motorjih (ni pa to pravilo), proizvajalci pa itak predpisujejo olja, ki so jih (naj bi jih) sprobali pri testiranjih.