Stran 1 od 2

Megane II (2004)- menjava zadnjih diskov

Objavljeno: To avg 10, 2010 8:59 am
Napisal/-a jack86
Nisem našel teme o tej debati zato sem odpru novo.

Bliža se glavni servis (200k km prevoženih), pa sem opazil, da so zadnji diski precej tanki. Naslednji teden gre avto na servis, hkrati bom rekel, naj mi še zadnje diske zamenja. Malo sem se že pozanimal, menda se menja komplet disk + ležaj. Je pa tudi možnost, da se ležaj zbije ven z diska in se menja samo diske. Ne vem, malo sem skeptičen glede zbijanja ležaja, da bi moral čez par sto km menjati še ležaj...
Nov disk z ležajem stane okoli 130 €, sam disk pa okoli 60€.

Zanimajo me predvsem vaše izkušnje in vaša mnenja. Menda pri drugih avtomobilih enostavno menjaš disk ali ležaj, ta francoz ima pa all in one.
Jeba je..


Hvala!
Lp, J!

Objavljeno: To avg 10, 2010 9:05 am
Napisal/-a _furby_
pri meni na laguni je blo isto tko. cena brez lezaja je ponavadi enkrat manjsa. jaz sem menjal komplet preventivno, raje pa kot da se mam se pol kaj za zaj......

Objavljeno: To avg 10, 2010 9:31 am
Napisal/-a jack86
Se tudi jaz bolj nagibam k tej rešitvi. Bolš da sedaj vse zamenjam, kot da mam čez par km probleme z drugimi stvarmi.

Objavljeno: To avg 10, 2010 10:23 am
Napisal/-a hippo
A to je original?
Ker dobiš Textar zadnje diske za 33 eurov komad in ležaj za dodatnih cca 35 eurov.
To je pa skoraj pol ceneje.

Objavljeno: To avg 10, 2010 11:09 am
Napisal/-a joztom
x2
Novo robo skupaj naprešat je enostavno. Textar/Bendix/SNR je večinoma prva vgradnja. Je pa še vprašanje ABS rink.

Objavljeno: To avg 10, 2010 11:50 am
Napisal/-a jack86
Kje se pa to robo dobi? (kak link mi bi prav prišel)

Zgoraj navedene cene so za original dele.

Objavljeno: To avg 10, 2010 12:09 pm
Napisal/-a joztom
http://cgi.ebay.co.uk/RENAULT-MEGANE-MK ... dZViewItem
imaš par za 70-80€ s pošto vred, drugače pa v LJ je zastopnik za ATE AC na Dunajski pri AMZS, Textar pa Samming v BTC Hala A spodaj. Enakovreden je tudi Brembo in Ferodo pri Motomat. www.bmc.si ima pa najcenejšo robo, ki je solidna, na voljo tudi OEM kvaliteta. Ležaje SKF uvaža Potokar, SNR ležaje se dobi iz Francije, je pa pol cene ostalih, tako kot Dayco jermeni.

Objavljeno: To avg 10, 2010 12:15 pm
Napisal/-a jack86
joztom je napisal/-a:http://cgi.ebay.co.uk/RENAULT-MEGANE-MK3-CC-1-6-2-0-DCI-2-0-REAR-BRAKE-DISCS_W0QQitemZ270511746474QQihZ017QQcategoryZ10410QQcmdZViewItem
imaš par za 70-80€ s pošto vred, drugače pa v LJ je zastopnik za ATE AC na Dunajski pri AMZS, Textar pa Samming v BTC Hala A spodaj. Enakovreden je tudi Brembo in Ferodo pri Motomat. www.bmc.si ima pa najcenejšo robo, ki je solidna, na voljo tudi OEM kvaliteta. Ležaje SKF uvaža Potokar, SNR ležaje se dobi iz Francije, je pa pol cene ostalih, tako kot Dayco jermeni.


Hvala za izčrpne info!

Objavljeno: To avg 10, 2010 12:24 pm
Napisal/-a hippo
joztom je napisal/-a:http://cgi.ebay.co.uk/RENAULT-MEGANE-MK3-CC-1-6-2-0-DCI-2-0-REAR-BRAKE-DISCS_W0QQitemZ270511746474QQihZ017QQcategoryZ10410QQcmdZViewItem
imaš par za 70-80€ s pošto vred, drugače pa v LJ je zastopnik za ATE AC na Dunajski pri AMZS, Textar pa Samming v BTC Hala A spodaj. Enakovreden je tudi Brembo in Ferodo pri Motomat. www.bmc.si ima pa najcenejšo robo, ki je solidna, na voljo tudi OEM kvaliteta. Ležaje SKF uvaža Potokar, SNR ležaje se dobi iz Francije, je pa pol cene ostalih, tako kot Dayco jermeni.


Bilo bi res lepo, če bi držalo. Poštnina iz UK (če pošiljajo) je za diske okoli 30 GBP, seštej skupaj pa dobiš ceno cca 90 eurov. Jaz zrihtam Textar za 33 eur, torej par je 66 eurov.
Če češ ATE ti jih tudi dobim ceneje. Brembo odsvetujem, ker je slaba roba (če ni high tech roba je vse made in china in slabe kakovosti).
Glede mojih izkušenj ne priporočam no name diskov, se enostavno ne splača. Se pa dobi ceneje čisto ok manj znane zavorne ploščice.

Objavljeno: To avg 10, 2010 1:05 pm
Napisal/-a joztom
Textar so zelo dobri diski. Jaz sem imel v vseh 360k km na Citroenu (Xantia Activa V6 3.0/24V) vse vrste diskov, večinoma original, zadnjih 50kkm so bili Brembo iz Motomata. Zelo sem bil zadovoljen, niti sledu tresenja, pa je avto šel tja do 240 na uro in še čez.
Za en družinski Megane in zadaj je skoraj vse v redu. Če jih kupuješ po delih v LJ moraš imeti hidravliko pa dvigalo, pa še kaj znati moraš, zato je nabavo najbolje prepustiti mehaniku, pač pobere ves rabat in par evrov. Ploščice so pa Ferodo v redu narejene, s teflonom zadaj proti cviljenju.

Objavljeno: To avg 10, 2010 1:20 pm
Napisal/-a jack86
Kako je pa kvaliteta in zanesljivost original diskov, proti ostalimi? Je to sorazmerno s ceno?

Ne maram neke pocen robe, ki ne pozna pojma kvaliteta. Sploh pri zavorah in gumah se mi zdi totalna neumnost šparati in kupit najceneje kar je mogoče dobiti. Pri men je varnost na 1. mestu.


Lp, J

Objavljeno: To avg 10, 2010 1:38 pm
Napisal/-a hippo
ATE in Textar sta v tem cenovnem razredu najboljša (s tem, da je Textar cca 15-20% cenejši). Ostali niso na njihovem nivoju.
Lahko pa rečem, da imam na svojem A4 "testno" najcenejšo možno no name robo, v stilu "ceneje ne gre", pa lahko rečem da sem čisto zadovoljen. Za normalno uporabo čisto OK. Po pol leta lahko rečem da sem za plačano čisto zadovoljen.

Objavljeno: To avg 10, 2010 1:51 pm
Napisal/-a joztom
Original diski so bili gor zato, ker je bil to moj službeni avto, preden sem ga odkupil, firma vozi vedno na uradni servis. Včasih original ni nič dražje, vedno preverim. Karkoli vtipkaš v iskalnik, se kitajci javijo, tako da tudi original je verjetno kitajski. Znane in dražje firme pa skrbijo za ugled in bolje kontrolirajo dobave. Tako tudi pri podvozju TRW in MOOG odstopata od ostalih.

Objavljeno: To avg 10, 2010 1:54 pm
Napisal/-a hippo
joztom je napisal/-a:Original diski so bili gor zato, ker je bil to moj službeni avto, preden sem ga odkupil, firma vozi vedno na uradni servis. Včasih original ni nič dražje, vedno preverim. Karkoli vtipkaš v iskalnik, se kitajci javijo, tako da tudi original je verjetno kitajski. Znane in dražje firme pa skrbijo za ugled in bolje kontrolirajo dobave. Tako tudi pri podvozju TRW in MOOG odstopata od ostalih.


Če bi imel Audija ali Passata bi vedel, da TRW ni ravno sinonim za kvaliteto. So imeli na servisih precej problemov z TRW rokami....

Objavljeno: To avg 10, 2010 2:00 pm
Napisal/-a jack86
OK.

Malo bom med omenjenimi firmami posurfal in se odoločil kaj bi blo najbolš.

Hvala vam vsem za pomoč in nekaj novih informacij!


LP, J

Objavljeno: To avg 10, 2010 2:31 pm
Napisal/-a joztom
Pri VAGu gre za konstrukcijske težave. Še najbolje so silikonske stvari za večno (Powerflex). Jaz sem vgradil in kot noč pa dan proti gumi.

Objavljeno: Sr sep 15, 2010 12:33 pm
Napisal/-a jack86
Folk pozdravljen!

No, jaz sem zamenjal komplet zadnji diski (z ležajem) in ploščice. Sedaj pa sem opazil, da ploščice ne brusijo enakomerno po disku (le 2/3 ploščice zagrabi disk).

Ali bi bilo potrebno menjati še čeljusti? Menda se da nekako "spucat" čeljusti in so vredu za nekaj časa. Ne vem, nimam izkušenj. :?

Rad bi dolgoročno rešitev, da do 300.000km ne bom imel več problemov s tem.



Hvala!


Lp, J

Objavljeno: Sr sep 15, 2010 8:02 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
glede na to, da sem na renoju že lep čas bi rekel da menjaj vse skupaj. sem že plačal dvakratno delo, ker sem hotel podobno prihranit...

Objavljeno: Sr sep 15, 2010 8:52 pm
Napisal/-a Fan
jack86 je napisal/-a:Folk pozdravljen!

No, jaz sem zamenjal komplet zadnji diski (z ležajem) in ploščice. Sedaj pa sem opazil, da ploščice ne brusijo enakomerno po disku (le 2/3 ploščice zagrabi disk).

Lp, J


Pozdraljeni

V koliko bi bilo kaj narobe z zavornim cilindrom ( blokiranje zavornega batka ali vzvodja ročne zavore ) bi zavorna ploščica vseeno nalegala na celo površino - samo grelo se bi in zavorni disk bi postal moder od vročine.

Preverite pa:
- premikanje zavornih ploščic v vodilih
- premikanje vodil zavornega cilindra
V obeh primerih se mora premikati lepo z dvema prstoma - brez kakšne sile
Takšna okvara lahko postrani pritisne zavorno ploščico ob zavorni disk, kar vi vidite kot opisujete zgoraj.

Kar se pa tiče obnova starih zavornih cilindrov, če so obnovljeni strokovno so enakovredni po kvaliteti novemu. V avto trgovinah pa predvsem prodajajo obnovljene zavorne cilindre - za disk/kolutne zavore.

Lep pozdrav

Objavljeno: Če sep 16, 2010 10:39 am
Napisal/-a joztom
Tako obnašanje nima veze z novimi diski, preglej prosti tek ploščic v vodilih in nastavitev zajle za ročno, če je električna še posebej. To je posledica malomarne ali slabe strokovne montaže. Zadnja prema in izbor materiala nista nikoli ne vem kako kritična, pod pogojem pravilne montaže.