Stran 1 od 1

Čiščenje vbrizgovalnih šob na motorju

Objavljeno: Pe nov 07, 2003 1:05 am
Napisal/-a matic
Imam kangooja 1.2 z preko 150.000 km Ze nekaj casa sem se z mehanikom pogovarjal, da mi avto izgublja moc. Pri tem je rekel, da je moznih vec stvari, vsekakor pa mi svetuje čiščenje vbizgovalnih šob, ki delajo meglico - zaradi zapacanosti ni več lepe meglice v motorju. S čiščenjem le tega naj bi se tako ali drugače poznal efekt pri motorju. Kakšna so vaša menjanja o tem?

To naj bi me koštalo ca 12.000. To "mešanico čistilne tekočine" nalije namesto goriva in potem pusti da motor laufa ca. 20min (ce se prav spomnim) in to naj bi blo nekako to (lahko da sem kak detail pozabil :D ). Sem pa slisal, da se da to tudi tako dobit in kar nalijes v avto v tank, med gorivo - opraviš sam. Res? Kaka je razlika od tistega posega pri mehankarju v kvaliteti in v financnem stanju?

p.s.: glede na to da mi motor zgublja moc, pa je mozno se, da so kabli za svecke ali pa kar se najbolj bojim - katalizator! :( Avto ima manjso koncno hitrost. V sami moci se najbolj pozna, ko je avto poln (5 oseb) in kak manjsi klancek je ze aleluja proti nekoc. Pri speljevanju in uzigu je precej problemov. Pri spelejevanju je treba dat malo vec gasa vcasih da spelje, ce ne kar crkne.

Objavljeno: Pe nov 07, 2003 1:11 am
Napisal/-a nebivedu
Na nekaterih servisih imajo tak aparat - priklopijo ti njihovo gorivo na injection in tvoj dovod goriva izklopijo - tako vse zalaufano pustijo 30 minut in potem je vse prečiščeno v mašini - tudi kanali.
Če pa ti delaš to sam, pa vliješ v tank eno tekočino in ta ti med vožnjo to vse spuca - samo ne verjame, da to dela - po moje je nategancija.

LP
Nebivedu

Objavljeno: Pe nov 07, 2003 1:23 am
Napisal/-a Fiat Tipo
Ta tekocina je STP fuel injector cleaner Vlil sem ga ko sem imel 130k km zdej jih mam 140 k km pa v tem času nisem pogruntal da bi blo kaj boljše (slabše pa tudi ne)

Objavljeno: Pe nov 07, 2003 7:14 am
Napisal/-a tomi
drugače se pa te šobe čistijo tudi lasersko to dela nek tip v domžalah ker sem imel jaz iste težave pri prejšnjem Punotu tam nekje pri 130000km

Objavljeno: Pe nov 07, 2003 7:35 am
Napisal/-a Eddie
Neolgo tega sem se tudi sam moral opraviti to zadevo ker mi je avto full cukal ampak vam svetujem, da ko se ta stvar opravlja, da niste v bližina vozila ker se ti avto resw zasmili. Zamislite se, da se začne iz motorja kaditi in da smrdi kot bi se plastika kurla. No kdo izmed vas bi zdržal.

Objavljeno: Pe nov 07, 2003 7:42 am
Napisal/-a Mihc
jah sigurn je fajn da zlijes v tank tisto tekocino pa je da se ti mal packarije spucajo ampak da bi dal profesionalno pucat sobe pa ne mislim da je glih potrebno razen ce ti sobe ne dovajajo dovolj velike kolicine goriva .... to je pa drugo

vsak avto zgobi na moci skozi svojo obratovalno dobo avti sami po sebi so dimenzionirani na tam ene 150.000km nekateri na vec odvisno od katerega osnovnega designa je tvoj motor narejen ... samo raje glej mal drugje ce ze hoces tistih 2 km nazaj recmo poglej kako je zapacana sesalna cev bolj tocno poglej del kjer pride odusek oljnih linov v tvojo sesalno cev pa bos videl ce je tm kej zapacan hhmm po 150.000 km bi mogl bit kr lepa zaloga olja tm ze pol , je zelo mozno da so pocas ze obrocki mal znucani samo ni nujo odvisno od olja pa tko naprej .... lahko je tudi katalizator mal zadusen pa ti dusi masino.... to je vse odvisno od tvojega stila voznje od tvojega nacina vzdrzevanja (olje itd) ... mogoce so svecke ze mocno znucane ce jih nisi zamenal to je zelo tezko povedat najbolj , brez da ves kako zgodovino je mel motor al pa da ga ne dobis v roko pa sam malo pregledas

Objavljeno: Pe nov 07, 2003 12:24 pm
Napisal/-a matic
Ma ni samo 2km razlike... ampak je kar 10km!! Prej je sou 160, zdej gre 150, mogoce kakih 152 po njegovem stevcu (renaulti pa itaq vsi malo prevec kazejo :P )
Nisem prvi lastnik avtomobila, ampak vseeno zelo dobro poznam zgodovino. Jaz sem ga dobil pri 140.000 km in teh 140.000 km je bilo prevozeno s kar precejsnjim teranjem (kokr se pac 1.2 masino v kangooju sploh da derat - pritisnes na gas in je ze na koncu). Bil pa je redno vzdrzevan pri Reanultovem serviserju (Klancar).

Teh zadnjih 10.000 km pa sem jih jaz nabral v pol leta kar imam avto (in tudi nisem ravno najneznejsi voznik). Pri 140 (ko sem ga dobil) sem ga prav tako peljal na servis) in kakih vecjih posegov na motorju do sedaj se ni bilo - je vse super laufalao. Ze pri nekje 130.000 km pa se je zacelo s tem pojenjanjem moci in sedaj je cedalje slabse. Tut poraba se je dvignila in me ze prav skrbi in tut precej moti! Vozim pocasneje kot nekoc, zre pa vec! :(

Te motorji pa naj bi zdrzali tam do 300.000km!?

Verjetno ga bom kar peljal na tole ciscenje, poleg tega pa se verjetno dau kable pregledat in svecke na motorju ter po potrebi zamnjal!
Lahko sam kako pogledam ce so kabli in svecke se v redu!?

Precej me pa skrbi katalizator, ki ga imam tudi precej v dvomih.. saj naj bi katalizatorji zdrazali od 70.000 do 150.000 km ... Torej moj avto jih ima pa 152.000 km :S Je to res, kolk katalizator zdrzi km? Lahko mehanik to kako pogleda ce je katalizator ze precej zasvinjan? Cena kataliatorja novga pa je svinjsko draga in zdej zarad novih tehicnih pregledov sploh nimam izbire kot da ga menjam (ce je ta kriv) kar nanese MUCHOS dinaro$! :( :cry:

Objavljeno: Pe nov 07, 2003 12:28 pm
Napisal/-a super98
Moj službeni kangoo 1.2 ma 180.000 km pa gre še zmeri 160 po števcu. Tiščimo ga pa vsi-nonstop, eni tut mrzlega pa mu ni nč.
Motor bo zdržu brez skrbi bod.

Objavljeno: Pe nov 07, 2003 12:41 pm
Napisal/-a matic
Ma ja.. saj to vem, da bi moral motor se drzat, ker je tut pri nas v sluzbi (od kjer sem dobil ta avto) se kar nekaj kangoojev in od tega ima enden od njih ze preko 170.00 in nobenih problemov, razen izpuh bo zdej menda moral menjat, ker mu ga baje malo nacenja al kaj jest vem kaj.
Po km sem drugi na lestvici jaz, potem pa se 3je, pa mam samo jest take probleme! :(

super98: kak katalizator al pa kak drug poseg na motorju se ni bil nic?

Objavljeno: Ne nov 09, 2003 1:28 pm
Napisal/-a matic
A se da kako kej pogledat v kakem stanju so kej svecke in kabli? Al mi lahk to sam mehankar pove?
In... ali mehankar lahko vid v kakem stanju je katalizator al je to bolj zgolj ugibanje na podlagi znakov motorja?!

Objavljeno: To nov 11, 2003 9:53 pm
Napisal/-a Skull23
Probej it zmerit kompresijo.