Stran 1 od 1

Audi A4 1.8T

Objavljeno: Sr avg 11, 2010 11:11 pm
Napisal/-a sisko100
Pozdravljeni!

Imam naslednjo težavo in sicer , avto ko je mrzel se sliši kot bi šel po treh cilindrih(torkira -najbolj opazno tam okrog ler gasa) , ko pa nekaj časa deluje in se ogreje dela normalno.
Kaj bi lahko nagajalo?

Na testerju ni nobene napake.

Lp
Sisko

Objavljeno: Sr avg 11, 2010 11:27 pm
Napisal/-a jurcek3
lahko bi bla tud svecka kriva

Objavljeno: Če avg 12, 2010 6:32 am
Napisal/-a a_sist
Poglej nivo vode. Jaz sem imel popolnoma enake simptome, ko mi je dihtunga na glavi spuščala in mi je vodo 'papcal'..

Objavljeno: Če avg 12, 2010 7:57 am
Napisal/-a joztom
Tester vidi cinšpulo in si jo zapomni. Sveče ne nadzira. Zamenjaj vse sveče.

Objavljeno: Če avg 12, 2010 8:06 am
Napisal/-a Shark-357
Pri meni na istem avtu je bila fuč cinšpula (je pa skoz laufal po treh...)

Objavljeno: Če avg 12, 2010 2:06 pm
Napisal/-a sisko100
Svečke že zamenjane takoj.

Objavljeno: Če avg 12, 2010 2:12 pm
Napisal/-a joztom
Mrzlemu snemaj cinšpule in lociraj cilinder. Potem zamenjaj dve cinšpuli, če se napaka preseli je šla cinšpula na sekundarju, primarje ECU meri. Če se napaka ne preseli, je lahko na obravnavanem cilindru hidravlični odmikač kaj zaštekal. Potem pa mrzlemu pomeriti kompresijo. Doma imamo en AWT 1,8 motor v Passatu, pa v glavnem cinšpule prebija, do zdaj 2x (po 40€). Ali so sveče prave, mislim predpisane upornostne izvedbe, da ni kakšne lastne izboljšave.

a4

Objavljeno: Pe avg 13, 2010 7:15 pm
Napisal/-a ludvik
99% tesnilo glave.Ko avto nekaj časa stoji ti voda steče v cilinder,zato ko vžgeš na začetku trokira.Ko pa vodo zmeče ven,pa začne lepo laufat.

Objavljeno: Pe avg 13, 2010 8:25 pm
Napisal/-a wavemaker
ja, tesnilo je ena od variant (in če ni bele snovi na pokrovčku od olja še ne pomeni, da ni šlo tesnilo...)

Objavljeno: Pe avg 13, 2010 8:34 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Lahko je vžigalna tuljava, če rabiš kako sporoči.

Objavljeno: So avg 14, 2010 8:35 am
Napisal/-a cd_rw
A ko ga zalaufaš, ti kaj belo pokadi?
LP!