Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
RaVeN
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: Ne mar 08, 2009 1:16 pm

1.9 JTD- izguba moči in ugasnitev motorja

Napisal/-a RaVeN So avg 14, 2010 11:59 am

Pozdravljeni.

Avto s tem problemom je Lancia Lybra 1.9 JTD 116KM, 2001 letnik.

Včeraj se je ob vračanju z morja zgodila čudna zadeva. Na relaciji Senj - Vratnik, kjer je velik in dolg vzpon, je avto nenadoma izgubil moč in samodejno ugasnil. Posvetila je rdeča lučka za motor, nakar se ob ponovnem poskusu zagona več ni zagnal. Ob ponovnem poskusu zagona, ko sem opazoval delovanje motorja pri odprti havbi, so se jermeni normalno vrteli, vendar avto ni zagnal. Počakali smo recimo 2-3 minute in motor je ob ponovnem poskusu zopet deloval normalno. Nato smo počasi nadaljevali vzpon in po cca. 2 km vzpona je zopet ugasnil. Spet smo odprli havbo počakali okrog 2 minuti in spet je deloval normalno. V nadaljevanju poti- na avtocesti in lokalni cesti je avto deloval brez problemov (približno 90 kilometrov). Avto je bil polno naložen, zato sumim da je bil vzpon na Vratnik krivec za to težavo. Kazalec za temperaturo je bil vedno na 90°C in ni nihal proti večjim vrednostim. Sicer pa se je ta napaka pojavila prvič. Občasno za sekundo ali še manj zasveti le oranžna lučka za filter (ki je bil menjan), brez opaznega vpliva na delovanje motorja, če bi lahko bilo povezano z ugašanjem motorja.

Kaj bi lahko bil vzrok temu problemu?

Hvala za odgovore. LP
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So avg 14, 2010 12:02 pm

kateri filter? naftni filter?
 
Uporabniški avatar
RaVeN
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: Ne mar 08, 2009 1:16 pm

Napisal/-a RaVeN So avg 14, 2010 12:39 pm

Da, letos na servisu smo menjali naftni filter, toda lučka še vedno kdaj pa kdaj utripne za sekundo.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So avg 14, 2010 1:36 pm

RaVeN je napisal/-a:Da, letos na servisu smo menjali naftni filter, toda lučka še vedno kdaj pa kdaj utripne za sekundo.


da niso slučajno pustili starega notri, češ je kao zamenjan?
 
Uporabniški avatar
RaVeN
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: Ne mar 08, 2009 1:16 pm

Napisal/-a RaVeN So avg 14, 2010 1:51 pm

Ne sem kar prepričan da je bil zamenjan, ker se ga lepo vidi ko odpreš pokrov motorja. Edino če se je šel zafrkavat da je dal gor samo drugo ohišje v kar pa močno dvomim.

Pa drugače bi bil lahko to vzrok? Do sedaj je avtomobil delal v redu, na klancu ga je dvakrat zmanjkalo nato pa do doma spet kot da nikdar ni nič bilo.

Edit:
Sedaj ko gledam po internetu na podobne težave z jtd motorji, sem naletel na težavo s tako imenovanim ˝crankshaft sensorjem˝. Ljudje opisujejo podobne probleme, normalna temperatura motorja in vse drugo, nakar naenkrat rdeča luč za motor in avto se vgasne. Po parih minutah pa lahko spet normalno vžge dokler se ponovno ne ugasne.

Kaj pa vi menite še kaj? Ali je možno da se avtomobil ohladi v 3 minutah toliko da ponovne vžge brez problema?
 
Uporabniški avatar
RaVeN
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: Ne mar 08, 2009 1:16 pm

Napisal/-a RaVeN So avg 14, 2010 4:57 pm

Najlepša hvala za odgovor.

Sedaj me pa še zanima če bi lahko sam zamenjal ta senzor? Oziroma če ima kdo kakšen načrt kako je vse skupaj sestavljeno.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 51 gostov