Stran 1 od 1

Golf IV - krepavanje luči

Objavljeno: Po avg 16, 2010 6:39 am
Napisal/-a eUros
No kot že naslov pove mi na avtu crkujejo luči. Vem da je to na golfih bolezen, ampak pri meni se to dogaja vsak teden. Crkne zadnja žarnica, zamenjam, drugi teden že prvo menjavam. In obratno. Je mogoče kje kakšen stik ali kaj ?

Hvala za odgovore.
LP

Objavljeno: Po avg 16, 2010 7:03 am
Napisal/-a drotkar
kupuj kvalitetne žarnice, mogoče HD verzijo ali pa ALL DAY LIGHT.

Objavljeno: Po avg 16, 2010 7:26 am
Napisal/-a joztom
Slab akumulator, ki ne stabilizira napetost na 13,4 pri toplem in 13,7V pri hladnem, ampak dovoli do 14,3V. Ker ti gre višje, ti žre žarnice.

Objavljeno: Po avg 16, 2010 7:40 am
Napisal/-a eUros
joztom je napisal/-a:Slab akumulator, ki ne stabilizira napetost na 13,4 pri toplem in 13,7V pri hladnem, ampak dovoli do 14,3V. Ker ti gre višje, ti žre žarnice.


Pr vžiganju je malenkost opazit da "jamra", tko da vrjetno bo to to ;)

Hvala fantje.

Objavljeno: Po avg 16, 2010 5:24 pm
Napisal/-a cuteboy1988
Sj pr mojmu tud skoz žarnice crkujejo :shock: Ampak dokler so samo žarnice sem čist happy :-P

Objavljeno: To avg 17, 2010 5:06 am
Napisal/-a eUros
cuteboy1988 je napisal/-a:Sj pr mojmu tud skoz žarnice crkujejo :shock: Ampak dokler so samo žarnice sem čist happy :-P


To maš pa tut prav ja :D

Objavljeno: To avg 17, 2010 7:01 am
Napisal/-a drotkar
bosch alternator če je 100% polni 14.4V. Slab akumulator ni vzrok za crkavanje žarnic.

Objavljeno: To avg 17, 2010 7:52 am
Napisal/-a pskoda
Žarnice tudi ckujejo če je slab stik med konektorjem in žarnico, kar se kar hitro zgodi pri pogostem menjavabju

Objavljeno: To avg 17, 2010 8:31 am
Napisal/-a joztom
Akumulator se v tokokrogu obnaša kot Zener dioda, stabilizator. 14,4 je max polnilna napetost alternatorja. V tokokrogu pa je običajno takole. Mrzel ima okoli 14V, nato vmes pade na 13,7V in v toplem vremenu na okoli 13,4V. Do zdaj sem na dveh avtih imel enake podatke. Napetost mi kaže radar-detektor Cobra na displayu.

Objavljeno: To avg 17, 2010 12:50 pm
Napisal/-a SIMY001
eUros je napisal/-a:[

Pr vžiganju je malenkost opazit da "jamra", tko da vrjetno bo to to ;)

Hvala fantje.



Verjetno imaš dnevne luči ki že svetijo ko daš kontakt,jaz preden vžgem avto dam stikalo na pozicijo,ker glih tisto ko so luči prižgane in ko avto vžge dobi žarnica električni sunek in ti sunki niso glih vredi za življensko dobo žarnic.Tako da odločitev je tvoja.

Objavljeno: To avg 17, 2010 9:48 pm
Napisal/-a eUros
SIMY001 je napisal/-a:
eUros je napisal/-a:[

Pr vžiganju je malenkost opazit da "jamra", tko da vrjetno bo to to ;)

Hvala fantje.



Verjetno imaš dnevne luči ki že svetijo ko daš kontakt,jaz preden vžgem avto dam stikalo na pozicijo,ker glih tisto ko so luči prižgane in ko avto vžge dobi žarnica električni sunek in ti sunki niso glih vredi za življensko dobo žarnic.Tako da odločitev je tvoja.


Nimam dnevnih luči ;)

Objavljeno: Sr avg 18, 2010 2:40 pm
Napisal/-a SIMY001
Ups oops moja napaka,sem prehitro prebral.

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 11:00 am
Napisal/-a drotkar
joztom Objavljeno: tor avg 17, 2010 9:31 am Pošlji temo:

--------------------------------------------------------------------------------

Akumulator se v tokokrogu obnaša kot Zener dioda, stabilizator. 14,4 je max polnilna napetost alternatorja. V tokokrogu pa je običajno takole. Mrzel ima okoli 14V, nato vmes pade na 13,7V in v toplem vremenu na okoli 13,4V. Do zdaj sem na dveh avtih imel enake podatke. Napetost mi kaže radar-detektor Cobra na displayu.


Cobra ima funkcijo detekcije policijskih radarjev, vmes pa kaže tudi napetost.
TO NI napetost baterije, ampak napetost ki jo meri na vtičnici od pepelnika. Vmes je en kup stvari na katerih napetos pade in odčitek NI pravi.
Pravilna napetost Bosch alternatorja na VW 4 passat itd je okoli 14.4. Z max številom
porabnikov naj ne bi padla pod 14.0 V. Kar pade popravljam.

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 11:46 am
Napisal/-a joztom
Jaz sem poročal o meni dostopnem merilnem mestu med vožnjo z vso vklopljeno porabo, luči, štoplampe, klima, brisalci. Radardetektor Cobra je za ta namen dober, ne za natančnost, ampak za tendenco gibanja, iz katere vidiš zdravje tokokroga. Iz klem akumulatorja je zamotano v notranjost vleči merilne kable na kakšen Fluke inštrument. Tako sem tudi našel napako na Motronicu MP7.0, ker je bila napetost v tokokrogu občasno prenizka, pod 12,4V, se je metal v varnostni mode in dvigal štantgas. 14,4V je že mejna napetost (na celici 2,4V), kjer se začne kemični proces vplinjanje in odletavanje delcev + pola, sesedanje na dno in potem gre ena celica v kratek stik. Vsekakor sem vesel mnenja profesionalca, ki ima dostop do natančnih predpisanih podatkov.

Objavljeno: Sr sep 15, 2010 1:43 pm
Napisal/-a eUros
Očistil kontakte z WD-jem in zadeva laufa bp že kaka dva tedna :D

Objavljeno: Sr sep 15, 2010 2:50 pm
Napisal/-a jay
drotkar je napisal/-a:bosch alternator če je 100% polni 14.4V. Slab akumulator ni vzrok za crkavanje žarnic.


res je. Pri meni pod 13.8V sploh ne pade.. nikoli ni bilo problemov za žarnice.


preglej malo kontakte.

Objavljeno: Sr sep 15, 2010 7:23 pm
Napisal/-a sebaveh
eUros je napisal/-a:Očistil kontakte z WD-jem in zadeva laufa bp že kaka dva tedna :D


:jao: Še en z WD40 po elektriki. Če bo delalo še naprej, potem tako vredu. Ampak bi prej rekel da bo začelo spet krepavati, ali pa celo pregrevati konektor ki je bil našprican.

Objavljeno: Sr sep 15, 2010 8:09 pm
Napisal/-a martk
Golfa imaš, sprijazni se :D

Mogoče "regler" na alternatorju? Akumulator sicer deluje kot nek blažilec el. sunkov, ampak v visokih vrtljajih daje alternator, ki je pač preko jermenskega prenosa fiksno vezan na glavno gred itd, precej višjo napetost od deklarirane. In če ta "regler" ne opravlje svoje funkcije, kot je treba, napetost v sistemu niha in nekaj crkne. Hvalabogu žarnice.
Ni nujno to, možno je pa. Mi je pa čudno, da se isti problemi dedujejo tudi na golfV, da jih ni sram...
LP
Martin

Objavljeno: Sr sep 15, 2010 8:35 pm
Napisal/-a slavkot1
ko ti bo crklna zadnja luč udar in nebo gorela udar po plastiki od luči fino pa bo spet začela goret tko pr men vsake tok časa neha goret udarm pa začne spet goret pa nism še nikol zadi žarnc menu pa mam že 4 leta golfa