Stran 1 od 1
KLIMA - 2 CONSKA
Objavljeno: Po avg 16, 2010 1:09 pm
Napisal/-a touran23
Zivjo.
Zanima me ce mogoce kdo ve, koliko pride pri novih wolksvagnih če si daš iz ročne klime preurediti v avtomatsko - 2 consko klimo? Primer, najdeš avto skoraj z vso opremo, vendar ima ročno klimo, žele pa bi avtomatsko - 2 consko.
Hvala, LP.
Objavljeno: Po avg 16, 2010 1:46 pm
Napisal/-a karman
Za vse, ki imajo željo namesto ročne klime vgraditi avtomatsko je tukaj link, kjer se je Pimpowski lepo potrudil in dokumentiral postopek zamenjave.
Marsikdo bo obupal nad idejo o zamenjavi
Še link
http://www.pimpowski.de/climatronic_ein ... powski.htm
LP Karman

Objavljeno: Sr sep 15, 2010 12:18 pm
Napisal/-a touran23
Hvala, LP
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 2:05 pm
Napisal/-a seat
In v čem je 2 conska toliko boljša od navadne avtomatske.....Nevem zakaj folk tko naseda marketinškim trikom,ker 2 conska klima je bol tk tk....v tko malem prostoru se ti razlika sploh ne pozna.No vsaj meni se ne.
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 2:06 pm
Napisal/-a SašoP
Tut js ne opazm neke razlike pa mam kr velik auto, tko da če že si predeli u automatsko
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 2:36 pm
Napisal/-a ban
V prejšenm avtu sem imel polavtomatsko, v tem imam 2 consko in ne opazim nobene razlike. Hladita obe enako, edino vizuelno je mogoče 2 conska lepša ker ma digitalni display. To da se pozna razlika med levo in desno stranjo pa ne verjamem, je premajhen prostor.
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 2:46 pm
Napisal/-a gofra
Se pozna, ce utisas babo...je lenivec dobro povedal

Objavljeno: Sr sep 15, 2010 3:44 pm
Napisal/-a ~toMmy~
gofra je napisal/-a:Se pozna, ce utisas babo...je lenivec dobro povedal

Saj to je bistvo tega sistema!

No pa tudi, če voziš kakšnega starega starša poleg, če je kdo v avtu prehlajen, če hočeš poleti čimprej in čimbolj diskretno ohladit avto, ko si sam, lahko na sovoznikovem daš nižjo temperaturo ipd. Razlika do 3 stopinje bi naj bila nekako največja še dosegljiva, kar ni tako zelo malo. Meni se zdi zelo vredu stvar!
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 6:26 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Pozna se nič, prisoten je le psihološki učinek, da baba na ekrančku vidi 24 namesto 21 in potem jo ne zebe. Če ne verjamete, potem pustite na 24, nekako zakrijte prikazovalnik in najavite, da se je klima pokvarila in pač hladi obe strani na 21 - sigurno bo damo zeblo!
Je pa predelava iz ročne na avtomatsko verzijo res zahtevna, poleg tega pa so vsaj starejši VW s Climatronicom imeli tudi drugačen računalnik, za novejše pa ne vem.
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 7:43 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Strokovnjak je napisal/-a:Pozna se nič, prisoten je le psihološki učinek, da baba na ekrančku vidi 24 namesto 21 in potem jo ne zebe. Če ne verjamete, potem pustite na 24, nekako zakrijte prikazovalnik in najavite, da se je klima pokvarila in pač hladi obe strani na 21 - sigurno bo damo zeblo!
Je pa predelava iz ročne na avtomatsko verzijo res zahtevna, poleg tega pa so vsaj starejši VW s Climatronicom imeli tudi drugačen računalnik, za novejše pa ne vem.
Si kdaj izmeril? Recimo v noge piha direkt in če je 2-3 stopinji razlike, je to že pri navadni klimi dosti.
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 8:28 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Sem meril in ko je huda vročina iz rež piha na okoli 6 stopinj ohlajen zrak, tako da lahko potniški prostor ohladi na znosno temperaturo. Tako mrzel zrak nikakor ne sme biti direktno usmerjen v človeka, še najmanj pa v noge, ker je to skregano z logiko ohlajanja.
Mrzel zrak moramo usmerjati navzgor (najraje v vetrobransko steklo), ker je težji in zato sam "pade" v nižje predele, če pa ga usmerjamo v noge, bo spodnji del potniškega prostora preveč ohlajen, zgornji pa premalo. Obratno grejemo - piha naj navzdol, ker se bo ogret zrak sam dvignil višje. Torej se bo ohlajen oziroma ogret zrak v vsakem primeru premešal in temperatura v potniškem prostoru bo nekje med eno in drugo nastavljeno vrednostjo. Seveda bo poleti bolj hladno pri nogah, pozimi pa bolj vroče pri glavi ...
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 8:33 pm
Napisal/-a martk
zelo drag placebo efekt, po domače.
LP
Martin
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 8:44 pm
Napisal/-a scisco1
Mel dvoconsko klimo, pa je bla cel čas naštimana na mono... Pač premajhen prostor v stilotu, da bi se lahko kej poznalo.
Pa še to, če me spomin ne vara si lahko mel razliko nekej stopinj in to je to.
Da ne omenjam da so me potem še lopute al motorčki za lopute začeli j...
Objavljeno: So sep 18, 2010 6:13 pm
Napisal/-a Arni235
Pozdravljeni.
Imam naslednji problem: v Passatu 1.9 letnik 2007 mi na desni strani piha bolj mrzel zrak, kot pa na levi, nekje za 4 5 stopinj razlike? In se mi v teh deževnih dneh na desni strani rosi vetrobransko steklo. Ve kdo za kaj gre?
Lp
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 4:38 am
Napisal/-a ~toMmy~
lenivec je napisal/-a:ok najprej nekaj da rešimo. vsi ki pametujete da ne deluje. kolko od vas ma dvopodročno? ne mislim s tem da se je 1x peljal do trgovine, ampak da jo dejansko ima in je dostikrat nastavljena na razl temperaturo.
meni ni jasno kak to da ne deluje. če pa mi vedno vsak jamra, da ga zebe (jaz sem pač tiste sorte človeka ki mu je najbol prijetno pozimi

)potem ko si pa da stopinjo ddve sli tri višje je pa magično mir...
Ja eni so res pametni do konca, pa ne vem, če so kdaj izkusili solidno dvopodročno klimo! V golfu je učinek pri rihtanju temperature praktično enak, če imaš naštimano na "mono" al pa na dvojno. Se pravi, če rihtam za cel avto ali pa samo na svoji strani, so posledice do kakšnih treh stopinj razlike enake!
Toliko informativno, ker verjetno marsikdo ne ve, se pri tej generaciji climatronicov temperatura uskladi, če tri sekunde držiš tipko AUTO.
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 8:58 am
Napisal/-a dolenc46
Dvopodročna klima se pozna vsaj pri meni, razliko mislim da nimam omejeno, se pravi lahko eno stran da na vroče drugo pa čist na mrzlo.
Je pa tako kot lenivec pravi, nežnejši spol je ponavadi bolj premražen in rabi višjo temperaturo, da je lahko srečna.