Stran 1 od 1

PASSAT 4MOTION L.2007 - TRESENJE AVTA PRI DODAJANJU PLINA

Objavljeno: Po avg 16, 2010 1:25 pm
Napisal/-a ErikD.
Pozdrav vsem!

Morda kdo od pozna vzrok za naslednjo težavo - če pri cca 1400-1600 rpm dodam plin v višji prestavi (npr. 5, 6, tudi 4), ko avto nima veliko navora (vožnja v klanec itd) začne avto tresti in trese, dokler ne preidem v obrate preko 2000 rpm. Pojav je zaznati tudi pod navedeno mejo ali nad, odvisno od težavnosti terena/obremenjenosti avta...Morda kdo?

hvala vnaprej,
E.

Re: PASSAT 4MOTION L.2007 - TRESENJE AVTA PRI DODAJANJU PLIN

Objavljeno: Po avg 16, 2010 2:30 pm
Napisal/-a WMB
ErikD. je napisal/-a:Pozdrav vsem!

Morda kdo od pozna vzrok za naslednjo težavo - če pri cca 1400-1600 rpm dodam plin v višji prestavi (npr. 5, 6, tudi 4), ko avto nima veliko navora (vožnja v klanec itd) začne avto tresti in trese, dokler ne preidem v obrate preko 2000 rpm. Pojav je zaznati tudi pod navedeno mejo ali nad, odvisno od težavnosti terena/obremenjenosti avta...Morda kdo?

hvala vnaprej,
E.


Prva stvar je ta, da se passat ne vozi v 4,5 ali 6 prestavi na 1400 obratih v klanec!!!!
Definitivno boš uničil sklopko, pumpo ki fila na polno ni pa ustrznega mazanja, ter glavno kar je vztrajnik.

Re: PASSAT 4MOTION L.2007 - TRESENJE AVTA PRI DODAJANJU PLIN

Objavljeno: Po avg 16, 2010 2:35 pm
Napisal/-a ErikD.
Hvala za odgovor. Ne vozim avta tako, tako so simptomi najizrazitejši...Se dopgaja, sicer manj izrazito in občutno tudi med normalno vožnjo.

Lp,
Erik D.

Objavljeno: Po avg 16, 2010 2:37 pm
Napisal/-a zundapp
Nič od tega se pri taki vožnji ne uniči.

Objavljeno: To avg 17, 2010 1:48 pm
Napisal/-a SašoP
Tko men dela na mojmu 2.0 TDI, vztrajnik je za zamenjat :x

Objavljeno: To avg 17, 2010 7:55 pm
Napisal/-a WMB
zundapp je napisal/-a:Nič od tega se pri taki vožnji ne uniči.


To ti misliš, vstrajnik trpi takrat u iber....ni pa prvi ki ima ta problem.

Objavljeno: To avg 17, 2010 8:23 pm
Napisal/-a ErikD.
Pozdrav!

Hvala za namig....Je morda med vami kdo, ki servisira vozila tega tipa? Na uradnih servisih so mi plasirali precej "nezanimive" ponudbe, kar se cene tiče....

Lp,
E.

Objavljeno: Sr avg 25, 2010 1:53 pm
Napisal/-a SašoP
Če sprašuješ za vztrajnik mi je mehanik reku da pride za ročne menjalnike okol 350€ + delo, za mojga DSGja pride 650€ + delo. Je pa to servis pr popoudancu, na uradnem servisu bi te pršlo še ene 200 al pa 300€ več. Upam da sm kej pomagu, pa sporoč k boš kej rešu.

LP