Stran 1 od 2
Avto ne vžge
Objavljeno: Po avg 16, 2010 10:39 pm
Napisal/-a tosmjst
Spet isti problem kot izpred parih mescov!
ampak trenutno imam problem da sm vse kar so mi na servisu rekli naj poizkušam če ne vžge sem naredil
-poslušal če začne delovati pumpa za bencin, ta je delala
-sem snel kapco na motorju ki pride iz bubine, ta da iskro
-sem probal pobutat kjer pridejo kabli v motor če je slab stik
sledeč problem se mi je zgodil ko sem zavozil čez lužo, isto se mi dogaja ko dež in je vlažno.
avto semo vergla in nič druzga, aja avto je pa VW polo 6n 1.3
Mogoče se komu sanja kaj bi blo in kar nardit, ponavadi se mi za nekaj časa sam popravi in vžge sedaj je pa mrtev.
Objavljeno: To avg 17, 2010 7:11 am
Napisal/-a drotkar
zamenjaj vžigalno tuljavo. ko bo avto delal, ga ugasni polij staro tuljavo z vodo in če ne vžge več menjaj !!
Objavljeno: To avg 17, 2010 9:30 am
Napisal/-a tosmjst
aha..
ampak meni vžigna tuljava da iskro
danes ga grem pošpricat kable z wdjem da vidm če bo užgau

Objavljeno: To avg 17, 2010 9:48 am
Napisal/-a traktorist
Imel sem isti problem na istem motorju in avtu. Preveril mnogo stvari, tudi meni so svetovali zamnjati vžigalno tuljavo vendar sem raje prej svečke ker so cenejše. Avto je potem brez problema v prvo užgal. Tuljave nisem menjal in lepo deluje že dve leti BP.
Lp
Objavljeno: To avg 17, 2010 10:12 am
Napisal/-a tosmjst
jst mam tud zamenjanje svečke, ker so mislili na servisu da je biu to problem, kable so mi nekaj štimal, ker so mislili da prebijajo, nato so mi rekli da je lahko pa vžigna tuljava.
ampak kolkr sm včeri gledau iskra je :S
Avto zajebava pa samo kadar je mokro. par primerov:
- ga pustim čez noč na džju zjutro nebo teu užgat oz bo užgau in potem nazaj crkniu
- zapeljem čez lužo crkne med vožnjo in ga nemorem več vžgati za določen čas
Objavljeno: To avg 17, 2010 10:19 am
Napisal/-a [KEKEC]
tosmjst je napisal/-a:jst mam tud zamenjanje svečke, ker so mislili na servisu da je biu to problem, kable so mi nekaj štimal, ker so mislili da prebijajo, nato so mi rekli da je lahko pa vžigna tuljava.
ampak kolkr sm včeri gledau iskra je :S
Avto zajebava pa samo kadar je mokro. par primerov:
- ga pustim čez noč na džju zjutro nebo teu užgat oz bo užgau in potem nazaj crkniu
- zapeljem čez lužo crkne med vožnjo in ga nemorem več vžgati za določen čas
Te pa že reskiraj enkrat za novo vžigalno tuljavo! Mel sem isti problem z oktavio,iskra je bla pa ni vžgal,potem sem menjal vžigalno tuljavo iz golfa pa je avto normalno vžgal!
Objavljeno: To avg 17, 2010 10:32 am
Napisal/-a tosmjst
ja bo treba nabavit ja
čeprav zej ko sm ga šel iskat je vžgal z prve ko se je posušil očitno

Objavljeno: To avg 17, 2010 3:16 pm
Napisal/-a tosmjst
se opravičujem za dvojno objavo ampak, a ma mogoče kdo kaka navodila kablov in priključkov od vsega pod pokrovom od motorja za VW polo 6n 1.3motor?
da vidim kje se kaj nahaja če ma kaka druga reč slab stik da jo izoliram in popravim če se bo dalo

Objavljeno: To avg 17, 2010 3:33 pm
Napisal/-a mITJA122
tosmjst je napisal/-a:se opravičujem za dvojno objavo ampak, a ma mogoče kdo kaka navodila kablov in priključkov od vsega pod pokrovom od motorja za VW polo 6n 1.3motor?
da vidim kje se kaj nahaja če ma kaka druga reč slab stik da jo izoliram in popravim če se bo dalo

Letnik avta povej
Objavljeno: To avg 17, 2010 3:47 pm
Napisal/-a joztom
Renault predlaga, da se na cinšpule daje silikonska mast za tesnjenje. Brez veze že ne.
Objavljeno: To avg 17, 2010 4:00 pm
Napisal/-a tosmjst
mITJA122 je napisal/-a:tosmjst je napisal/-a:se opravičujem za dvojno objavo ampak, a ma mogoče kdo kaka navodila kablov in priključkov od vsega pod pokrovom od motorja za VW polo 6n 1.3motor?
da vidim kje se kaj nahaja če ma kaka druga reč slab stik da jo izoliram in popravim če se bo dalo

Letnik avta povej
1995 , a je sploh biu ker drug letnik polota 6n z 1.3 motorjem, pole je blo vse 1.4 naprej

joztom je napisal/-a:Renault predlaga, da se na cinšpule daje silikonska mast za tesnjenje. Brez veze že ne.
bom poslikau bubino in če mi lahko poveš kako bi se to dalo nardit, sicer pa je še ena stvar, ki mi ni lih logična. Polo 6n ima bubino pod havbo montirano tam "pod" vetrobranskim steklom in mi ni logično kako je upalo špricnt do tja gor ko sm šel čez lužo.
Objavljeno: To avg 17, 2010 4:10 pm
Napisal/-a joztom
Pri Citroenu je bila druga jeba. Si šel čez lužo in auspuh je nagonil paro na haubo, kjer se je kondenziralo in kapljalo nazaj. Tako ti je blokirna naprava odpovedala poslušnost, ob pravilni kodi na tastaturi je prižgal zeleno luč, rdeča pa ni ugasnila. Pa si rabil en dan, da se je spihalo, pa je šlo naprej. Pa sem enkrat popyzdil in zamenjal ECU s Peugeotovim 1,8 (verjetno od Čareta), avto je bil 2.0, pa je vžgalo s prve, je_eš blokade na starih jacih. Potem je zaradi manj bencina na takt in prevroče eksplozije prebilo dihtungo na glavi, pa spet stroški za remont glave. Potem sem dal nazaj original ECU in izklopil blokade in tastaturo v graben zabrisal, pa je za zmeraj mir. Še slika navodila Renaulta.
Objavljeno: To avg 17, 2010 4:16 pm
Napisal/-a Mgajvr
sam sem tud lastil polota 95 letnik, črne barve, 3 vraten...

ok dost heca
imel iste težave, in menjal cinšpulo, potem je avto delal brez problemov. sicer je bilo pa že nekaj podobnih tem o tem problemu..
Objavljeno: To avg 17, 2010 4:17 pm
Napisal/-a tosmjst
joztom je napisal/-a:Pri Citroenu je bila druga jeba. Si šel čez lužo in auspuh je nagonil paro na haubo, kjer se je kondenziralo in kapljalo nazaj. Tako ti je blokirna naprava odpovedala poslušnost, ob pravilni kodi na tastaturi je prižgal zeleno luč, rdeča pa ni ugasnila. Pa si rabil en dan, da se je spihalo, pa je šlo naprej. Pa sem enkrat popyzdil in zamenjal ECU s Peugeotovim 1,8 (verjetno od Čareta), avto je bil 2.0, pa je vžgalo s prve, je_eš blokade na starih jacih. Potem je zaradi manj bencina na takt in prevroče eksplozije prebilo dihtungo na glavi, pa spet stroški za remont glave. Potem sem dal nazaj original ECU in izklopil blokade in tastaturo v graben zabrisal, pa je za zmeraj mir. Še slika navodila Renaulta.
2x sem pozorno prebral post ampak nism ravno razumel, ampak toliko kolikor sem razumel uno od kondenzacije, ki je zelo logična, unga druzga od ECUja pa bol ne.
Kaj si s tem hotel povedat, da mi kak senzor ugasne motor dokler je vlažen al kako?
Mislim da moj polo še ni meu vseh teh reči, vsaj pomoje, saj to pa je razlog zakaj iščem navodila motorja in pač vsegar kar je pod havbo

Mgajvr je napisal/-a:sam sem tud lastil polota 95 letnik, črne barve, 3 vraten...

ok dost heca
imel iste težave, in menjal cinšpulo, potem je avto delal brez problemov. sicer je bilo pa že nekaj podobnih tem o tem problemu..
2sta ble moji sigurno
ker mi na servisu in nikjer niso znali povedat kaj je, na računalnik so ga priklučil in vse
Ubistvu zarad moje finančne stistke, bom poizkušal to bubino samo izolirat alpa kaj takega

bomo vidli kako bo

Objavljeno: To avg 17, 2010 4:41 pm
Napisal/-a joztom
Hotel sem ti samo povedati, kaj lahko kondenz povzroči na kakšnem avtu. V tvojem primeru je dovolj tesnjenje s slikonsko mastjo na kritičnih mestih.
Objavljeno: To avg 17, 2010 5:28 pm
Napisal/-a tosmjst
joztom je napisal/-a:Hotel sem ti samo povedati, kaj lahko kondenz povzroči na kakšnem avtu. V tvojem primeru je dovolj tesnjenje s slikonsko mastjo na kritičnih mestih.
Sedaj sem videl šele un pdf od prej, hvala.
Bi mi mogoče kako lahko pomagal ugotoviti prek teh slik kako to narediti?
kje se nahaja: desna stran od listka pripetega na tesnilo
bubina1.
bubina2.
bubina3.
btw zakaj mi kar kot priponke noče dodati slike?
Objavljeno: Sr avg 18, 2010 9:14 am
Napisal/-a napi
A fortajler kapa (5 min sem grunto kak se reče pravilno slovensko- razdelilna kapa) je izpravna?
Objavljeno: Sr avg 18, 2010 10:01 am
Napisal/-a tosmjst
napi je napisal/-a:A fortajler kapa (5 min sem grunto kak se reče pravilno slovensko- razdelilna kapa) je izpravna?
ja mislem da so mi jo nekaj štimal oz neke kovinske reči so dol pobiral okol kablov so mi rekli, ker so se bali da prebija.
Zakaj?
Objavljeno: Sr avg 18, 2010 11:33 am
Napisal/-a LinuxFuter
offtopic: sm gledov slike - maš ti dost vode v posodi za hladilno? (desno zgorej na slik ke se vid ceu motor)
Objavljeno: Sr avg 18, 2010 12:22 pm
Napisal/-a tosmjst
LinuxFuter je napisal/-a:offtopic: sm gledov slike - maš ti dost vode v posodi za hladilno? (desno zgorej na slik ke se vid ceu motor)
ne malo premalo jo je, ampak avto redko kdaj pride do 90°C
na servisu mi tud niso nič rekli, meni je blo tud malo čudno to ko sm prvič vidu

ampak dokler ni problemov...
