Stran 1 od 1

Blažilnik (Sprednji) Renault Laguna 2005

Objavljeno: Sr avg 18, 2010 6:40 am
Napisal/-a cliort
Pozdravljeni!

Imam težavo z blažilnikom, pri prvem desnem kolesu.
Predvidevam, da je "spustil" in da je hin( cvili in piska ko se peljem po neravninah ).

Sedaj pa me zanima, kje lahko pogledam za kakšno serijsko številko, da bom lahko naročil novega, če pa kdo ve kolikšna je približna cena blažilca in menjave pa še toliko bolje. :D

Objavljeno: Sr avg 18, 2010 7:44 am
Napisal/-a pskoda
Jaz bi ga dal obnovit (menjava gumic- dihtnge, olja) recimo v http://www.amortizer.si/ , stalo te bo dosti manj kot nov in če si vaj malo tehničnega tipa tudi ne bo problem vzet stran ali pa pusti da ti oni vse naredijo

Objavljeno: Sr avg 18, 2010 8:24 am
Napisal/-a cliort
Pa ima kdo izkušnje s takim obnavljanjem blažilcev?
A mogoče kdo ve za že obnovljene, kjer bi jih lahko kupil in mu dal moje "zjahane"? :D

Objavljeno: Sr avg 18, 2010 8:30 am
Napisal/-a joztom
Za 2005 letnik boš pa ja nove Monroe dal k Potokarju na Parmovi zamenjat. Eni hvalijo tudi japonske Kayaba ali pa Sachs pri AC. To se obvezno v paru menja, meni na misel ne bi prišlo popravljanje tako vitalnega dela avta v zvezi z varnostjo. Obnavlja se eksotične tipe ali kaj namenskega za dirke.

Objavljeno: Sr avg 18, 2010 8:36 am
Napisal/-a pskoda
Obnovljeni niso nič slabši kot novi, če jih popravi človek ki se spozna na te stvari, isto kot recimo pri turbini

Objavljeno: Sr avg 18, 2010 5:07 pm
Napisal/-a lisko
joztom je napisal/-a:Za 2005 letnik boš pa ja nove Monroe dal k Potokarju na Parmovi zamenjat. Eni hvalijo tudi japonske Kayaba ali pa Sachs pri AC. To se obvezno v paru menja, meni na misel ne bi prišlo popravljanje tako vitalnega dela avta v zvezi z varnostjo. Obnavlja se eksotične tipe ali kaj namenskega za dirke.


Sam Monroe-ja ne.....pri 4 let starih je zgornji kovinski del, ki pokriva steblo ( zadnji amort) dobesedno odpadel....pri mal več kot pol leta starih pa je videt kot , da so stari pet let....rja pri rji.... 2x ne more bit naključje...

Aja za avtorja pa vprašanje: Si sigurn , da škriplje amortizer.....kaki silent bloki v rokah ali podobno znajo tudi lepo cvilit in škripat...

Objavljeno: Sr avg 18, 2010 5:39 pm
Napisal/-a cliort
lisko je napisal/-a: Aja za avtorja pa vprašanje: Si sigurn , da škriplje amortizer.....kaki silent bloki v rokah ali podobno znajo tudi lepo cvilit in škripat...


Bravo, Lisko!
Ves čas se mi je zdelo, kakor da bi cvilu amortizer. Po službi sm skoču do kolega, sva dvignila avto ga je mal zaguncal in je mnenja, da je končnik(a je možno?).

Se pa zvok prenaša po železu tako, da je v kabini slišat, kakor da bo razpadu.. :D

Objavljeno: Sr avg 18, 2010 5:43 pm
Napisal/-a lisko
Če je amortizer: Nabija po luknjah in včasih celo uspe zabit fedro ( nabije ko mutec in imaš občutek da bo razpadlo vse skupaj.....pozna se pri vodljivosti ( zelo uničen amortizer) zvok pa je podben zatohlemu bobnenju.....
Če je končnik ali kugla potem nabija po luknjah in sicer zelo podoben zvok udarjanju kovine ob kovinu ( kar se tudi dogaja) ampak zarad gumi blokov v podvozju se zvok sliši kot ,da bi udarjal z gumi hamrom po gips steni...
Ali pa škriplje, saj zglob v sami kugli ali končniku lahko tudi zariba predenj se pojavi zračnost....lahko pa škriplje guma ,ki se v sami puši odlepi in ker z leti postane trda pač spušča svoje piskajoče zvoke...

Objavljeno: Sr avg 18, 2010 7:06 pm
Napisal/-a joztom
Cvilijo običajno spone stabilzatorja. Zamenjaš obe in gotovo. Pri Motomat imajo MOOG.

Objavljeno: Sr avg 18, 2010 8:34 pm
Napisal/-a cliort
lisko je napisal/-a:Če je amortizer: Nabija po luknjah in včasih celo uspe zabit fedro ( nabije ko mutec in imaš občutek da bo razpadlo vse skupaj.....pozna se pri vodljivosti ( zelo uničen amortizer) zvok pa je podben zatohlemu bobnenju.....
Če je končnik ali kugla potem nabija po luknjah in sicer zelo podoben zvok udarjanju kovine ob kovinu ( kar se tudi dogaja) ampak zarad gumi blokov v podvozju se zvok sliši kot ,da bi udarjal z gumi hamrom po gips steni...
Ali pa škriplje, saj zglob v sami kugli ali končniku lahko tudi zariba predenj se pojavi zračnost....lahko pa škriplje guma ,ki se v sami puši odlepi in ker z leti postane trda pač spušča svoje piskajoče zvoke...



Amortizer po opisanem zgleda, da ne bo...(hvala k.u.r._.u.) :D

Je mešanica drugega in tretjega odstavka... :D

Ko pride kolega z dopusta, razdreva, pogledava in zamenjava
Tistmu k je mel prav dam za drink, če bosta mela pa oba cajt, pa obema, velja?

Objavljeno: Sr avg 18, 2010 10:39 pm
Napisal/-a čare
No dajmo še malo glede amortizerjev...Obnavljat se jih ne splača več,ker pri takih zalogah in pri toliko dobaviteljih ki obstajajo pa za zelo malenkostno razliko (znajo bit obnovljeni tudi dražji) kupiš nove in menjaš vedno v paru??

Objavljeno: Če avg 19, 2010 9:12 am
Napisal/-a marko01
Pa kako obnavljanje, nabaviš nove in seveda v paru.

Objavljeno: Po sep 06, 2010 7:52 pm
Napisal/-a cliort
cliort je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Če je amortizer: Nabija po luknjah in včasih celo uspe zabit fedro ( nabije ko mutec in imaš občutek da bo razpadlo vse skupaj.....pozna se pri vodljivosti ( zelo uničen amortizer) zvok pa je podben zatohlemu bobnenju.....
Če je končnik ali kugla potem nabija po luknjah in sicer zelo podoben zvok udarjanju kovine ob kovinu ( kar se tudi dogaja) ampak zarad gumi blokov v podvozju se zvok sliši kot ,da bi udarjal z gumi hamrom po gips steni...
Ali pa škriplje, saj zglob v sami kugli ali končniku lahko tudi zariba predenj se pojavi zračnost....lahko pa škriplje guma ,ki se v sami puši odlepi in ker z leti postane trda pač spušča svoje piskajoče zvoke...



Amortizer po opisanem zgleda, da ne bo...(hvala k.u.r._.u.) :D

Je mešanica drugega in tretjega odstavka... :D

Ko pride kolega z dopusta, razdreva, pogledava in zamenjava

Tistmu k je mel prav dam za drink, če bosta mela pa oba cajt, pa obema, velja?


No, danes smo prišli stvari do dna!
Kolega/mehanik prišel iz Đerbe, sva plunila v roke in res!
Šel je spodnji desni kočnik(ne vem kako točno se mu reče, je pa "prnetan") in ta je cvilil...
In ker se je dec predougo potepal, sta dobila "luft" še oba zunanja volanska končnika...
Problem rešen, jutri samo še optika in gremo proti 190,000km.

Hvala obema!
Kdaj imata cajt, gremo na enega?

Objavljeno: Po sep 06, 2010 9:15 pm
Napisal/-a lisko
Mislim, da se po celi SLO res ne bom vozil zarad "enega" :D
Drgač pa dobro , da si rešil.