Stran 1 od 1
Fiat Grande Punto 1.9 JTD 96kw ne vleče do 2500 obratov
Objavljeno: Sr avg 18, 2010 9:08 pm
Napisal/-a vuc
avto kar od enkrat ne vleče do 2500 obratov(sploh ne vklopi turbine) od 2500 naprej pa normalno vleče ima pa 35000 km kaj bi lahko bilo
tester ne pokaže nič
Objavljeno: Sr avg 18, 2010 10:26 pm
Napisal/-a IcEm4n
a od cca. 1800 dalje pa se kj sliši "piskanje" turbine al tud nč?
Objavljeno: Sr avg 18, 2010 10:31 pm
Napisal/-a pskoda
LMM - 99,9%
Objavljeno: Sr avg 18, 2010 10:40 pm
Napisal/-a vuc
nč se ne sliši
Objavljeno: Sr avg 18, 2010 10:42 pm
Napisal/-a pskoda
Mah kakšna turbina, če bi bila turbina je v večini primerov šel ležaj in se sliši da ruži. LMM - 99,99%
Objavljeno: Če avg 19, 2010 6:29 am
Napisal/-a vuc
a tud če tester ne pokaže
Objavljeno: Če avg 19, 2010 7:49 am
Napisal/-a Jaka156
Da se ga na tester in se preveri parametre LMM-a. EGR je OK?
Objavljeno: Če avg 19, 2010 4:17 pm
Napisal/-a vuc
krivec egr ventil
sm ga očistil pa je v redu
hvala vsem
Objavljeno: So avg 21, 2010 9:44 pm
Napisal/-a pskoda
vuc je napisal/-a:krivec egr ventil
sm ga očistil pa je v redu
hvala vsem
Avto ima preveč konjev za tvojo vožnjo in ga premalo tiščiš. Prej bi napisal, da voziš počasi (mestna vožnja) pa bi bila možnost tudi EGR-ja. Vglavnem, da si rešil
Objavljeno: Ne avg 22, 2010 10:40 am
Napisal/-a vuc
s tabo se ne strinajam da ga ne tiščim sam da se segreje pa gre na polno isto k golf 5 gti k ga mam
Objavljeno: Ne avg 22, 2010 10:54 am
Napisal/-a Jerch_
vuc je napisal/-a:s tabo se ne strinajam da ga ne tiščim sam da se segreje pa gre na polno isto k golf 5 gti k ga mam
potem pa imaš sigurno precej kratkih voženj,ko se avto vgasne preden se sploh segreje..
tudi sam sem vozil dizla precej na hard in se potem za pol leta preselil v mesto in hodil pozimi 2km na fitnes, pa 3km v trgovine in se je zagustilo

Objavljeno: Ne avg 22, 2010 11:37 am
Napisal/-a vuc
to pa je možno
Re: Fiat Grande Punto 1.9 JTD 96kw ne vleče do 2500 obratov
Objavljeno: Sr apr 15, 2015 1:53 pm
Napisal/-a Blaz1234
Živjo,
imam podoben problem samo da imam 1.3 75km zasvetila se mi je lucka za motor, ki ji svetila dva dni nato sem sel na avtocesto Lj- Kranj (res da sem ga vozil pod visjimi obrati kot ponavadi) izklopim motor in ko sem ga znova prizgal je lucka nehala svetiti? Nato se mi je cez 4 dni znova posvetila, sem sel do kolega ki ima tester in tester pokaze egr. Zbirisal mi je napako, vendar se mi je lucka znova prizgala tako da zdej se vozim z takim avtom. Zdej pa ne vem ali lahko ocistim egr ventil ker ni tako kot je to pri 1.9 motorjih ampak je menda pri 1.3 nek feder notr in ko ga menjas ga lahko samo se zamenjas z novim? Je to res? (nov je 180e ) pa mi je mal prevec. Naj omenim, da mi motor dela normalno, samo mogoce imam malo visjo porabo. ( avta ne sparam, imam pa mesani cikelj voznje, ceprav prevladujejo relacije, saj študiram v Kranju).
Lp. Blaž