Stran 1 od 2

Egr ventil

Objavljeno: Če avg 19, 2010 12:08 pm
Napisal/-a [KEKEC]
Prižiga se mi lučka za motor!
Napaka je P2413 hoses blocked/leaking EGR solenoid
EGR valve

Zamenjal sem EGR ventil in še vedno je isto sranje vendar ne tak pogosto kot prej! Se komu sanja kaj bi še lahko bilo?

Objavljeno: Če avg 19, 2010 9:18 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Za kakšno vozilo je to govora. Ali je bilo vozilo testirano med vožnjo ali ko je bilo parkirano??
Nekateri tipi vozil ( predvsem je po tem poznan Opel ) imajo za krmiljenje EGR ventila dodaten ventil, ki pa se rad pokvari, tester pa zmeraj pokaže EGR. Takšno napako lepo pokaže tester med vožnjo.

Lep pozdrav

Objavljeno: Če avg 19, 2010 9:52 pm
Napisal/-a [KEKEC]
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Za kakšno vozilo je to govora. Ali je bilo vozilo testirano med vožnjo ali ko je bilo parkirano??
Nekateri tipi vozil ( predvsem je po tem poznan Opel ) imajo za krmiljenje EGR ventila dodaten ventil, ki pa se rad pokvari, tester pa zmeraj pokaže EGR. Takšno napako lepo pokaže tester med vožnjo.

Lep pozdrav


Clio 1,5 dci 60kw Na tester je blo priklopleno samo da se je zbrisala napaka!

Objavljeno: Če avg 19, 2010 9:59 pm
Napisal/-a _furby_
to bi lahko bil uni ventil od turbine (el. magnetni al kaj je ze). vsaj tko je blo na moji laguni 1.9 dci. prizigala se mi je vedno bolj pogosto, dokler mi ni zacelo izklapljat turbino (vsaj zdi se mi tko, kr je zgubu vso moc)

Objavljeno: Če avg 19, 2010 10:23 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

V koliko imate možnost priklopite tester na vozilo in se zapeljite. Tester postavite na test posameznih komponent, v vašem primeru pravilno delovanje EGRa.
Dobro bi bilo tudi pregledati/ščistiti:
- napeljavo do EGRa
- sesalni kolektor - v njem se nabere lahko veliko saj
Seveda v koliko to že niste storili.

Lep pozdrav

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 1:39 am
Napisal/-a |kr_en|
kaki so pa simptomi? avto kadi črno?
ker če ne, je možnost da je senzor tlaka in temperature zraka. načeloma pri "obolelem" EGR-ju kadi črno. pri tem senzorju pa je izpuh normalen, avto pa mori. pri 1800 obratih dalje nima moči.
to se je namreč nam nardil pri kangooju dci. na servisu so nam menjal delujoči EGR....isti šmorn. pol smo pa pelal avto do enga električarja, vzel senzorje dol, prepihu, in glej ga zlomka. stanje normalno.
(moje osebno mnenje: poskusi avto zagret na delovno temperaturo/20 km normalne vožnje/ potem pa preterat ko majmuna in lepo počasi ohladit /ene 5 km normalne vožnje. včasih pomaga, sploh če je avto vožen na kratke relacije in saje nimajo priložnosti da bi izgorele)

srečno! ;)

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 8:34 pm
Napisal/-a [KEKEC]
Nič nena kadi,gre bolši z prižgano lučko kot pa če jo zbrišem negre tak dobro!
Drugače sem ga tudi steral malo in je pomagalo en dan pol pa spet! Drug tedn bom še senzorje dol pobral pa očisto! Drugače bi pabaje bilo treba nastavit EGR ventil z računalnikom!

Objavljeno: So avg 21, 2010 1:50 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Pa sej ti vse piše v kodi napake...Če ti ni jasno, si dej preveri vakumsk cevi, ker je verjetno kakšna malo popustila in ni pravega vakuma, ali pa je elektromagnetni ventil zrel za menjavo.

LP!

Objavljeno: So avg 21, 2010 9:37 pm
Napisal/-a [KEKEC]
TrijoAdijo je napisal/-a:Pa sej ti vse piše v kodi napake...Če ti ni jasno, si dej preveri vakumsk cevi, ker je verjetno kakšna malo popustila in ni pravega vakuma, ali pa je elektromagnetni ventil zrel za menjavo.

LP!


Kero cevko če je ELEKTROMAGNETNI ventil! In je nov not!

Objavljeno: So avg 21, 2010 9:48 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Ja kero pa? Po mojem skromenm mišljenju le tisto, ki gre iz elektromagnetnga ventila na egr ventil.
p.s.: Nikjer nisem razbral, da je elektromagnetni ventil nov. Napisal si le, da si EGR zamenjal. To dvoje pa ni isto.

LP!

Objavljeno: So avg 21, 2010 10:07 pm
Napisal/-a [KEKEC]
TrijoAdijo je napisal/-a:Ja kero pa? Po mojem skromenm mišljenju le tisto, ki gre iz elektromagnetnga ventila na egr ventil.
p.s.: Nikjer nisem razbral, da je elektromagnetni ventil nov. Napisal si le, da si EGR zamenjal. To dvoje pa ni isto.

LP!

Drugega elektro magnetnega ventila ni kot EGR!

Objavljeno: So avg 21, 2010 10:19 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
EGR valve = Exhaust Gas Recirculation valve
ja? JA!

EGR ventil s odpira in zapira s pomočjo membrane,ki je vgrajena vanj. Da pa se mebrana premika je pa potrebno imeti vakum. Vakum se pri dizlih pridobiva s pomočjo vakumske črpalke. Torej, vakumska cev vodi iz vakumske črpalke na EGR ventil. Da pa se EGR ventil odpira in zapira v pravem trenutku, pa je potrebna neka regulacija dovoda / odvoda vakuma do EGR ventila.To pa je narejeno tako, da je med vakumsko črpalko in EGR ventilom na vakumski cevi montiran elektromagnetni ventil, ki je električno krmiljen s strani motornega računalnika.Motorni računalnik določa na podlagi položaja stopalke za plin in obratov motorja kdaj je EGR odprt in kdaj je zaprt. Za odpiranje in zapiranje EGR ventila pa uporablja (kot že rečeno) elektromagnetni ventil.
Glede na to, da ti tvoj tester javlja napako na EGR ventilu in glede na to, da si ga zamenjal, lahko sklepam, da ni težava v samem EGR ventilu, ampak v dovodu vakuma do EGR ventila. Napaka je pa lahko v elektromagnetnem ventilu ali pa v dovodni cevi.

Got it?

LP!

Objavljeno: Ne avg 22, 2010 12:55 am
Napisal/-a Fan
EGR ventil

Ventil za reciklažo izpušnih plinov oz. njihovo ponovno uporabo v delovnem taktu motorja sicer ne vpliva na regulacijo količine goriva in kot predvžiga motorja, ima pa zelo velik vpliv na regulacijo vrtljajev prostega teka in s tem posredno na delovanje vseh ostalih senzorjev. Če ne tesni dobro, potem so izmerjeni tlaki na sesalnem kolektorju vedno višji ( povečanje količine goriva ), sesana zmes je bogata, to pa pomeni pomanjkanje zraka, višje vrednosti CO in na koncu še zaganjanje motorja ali pa sploh nezmožnost motorja za delovanje v prostem teku pri večji okvari. Obstaja več vrst ventilov in motorčkov EGR ( mehanski in električni ), ki pa v osnovi vsi delujejo na enakem principu. Delovati začnejo šele, ko je motor segret na delovno temperaturo ( nad 80 stopinj C ) in ko se vrti vsaj nad 2000 vrt/min. To motorju zagotavlja, da vsi ostali senzorji delujejo nemoteno zaradi delnega ali celo popolnega odprtja EGR ventila.

PS
Osebno menim, da vam ne nagaja EGR ventil, vendar nekaj v povezavi z njim - tester pa pokaže nanj - torej, pot do napake

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne avg 22, 2010 10:26 am
Napisal/-a [KEKEC]
Fan je napisal/-a:EGR ventil

Ventil za reciklažo izpušnih plinov oz. njihovo ponovno uporabo v delovnem taktu motorja sicer ne vpliva na regulacijo količine goriva in kot predvžiga motorja, ima pa zelo velik vpliv na regulacijo vrtljajev prostega teka in s tem posredno na delovanje vseh ostalih senzorjev. Če ne tesni dobro, potem so izmerjeni tlaki na sesalnem kolektorju vedno višji ( povečanje količine goriva ), sesana zmes je bogata, to pa pomeni pomanjkanje zraka, višje vrednosti CO in na koncu še zaganjanje motorja ali pa sploh nezmožnost motorja za delovanje v prostem teku pri večji okvari. Obstaja več vrst ventilov in motorčkov EGR ( mehanski in električni ), ki pa v osnovi vsi delujejo na enakem principu. Delovati začnejo šele, ko je motor segret na delovno temperaturo ( nad 80 stopinj C ) in ko se vrti vsaj nad 2000 vrt/min. To motorju zagotavlja, da vsi ostali senzorji delujejo nemoteno zaradi delnega ali celo popolnega odprtja EGR ventila.

PS
Osebno menim, da vam ne nagaja EGR ventil, vendar nekaj v povezavi z njim - tester pa pokaže nanj - torej, pot do napake

Lep pozdrav


Men se tudi tak zdi! Zadnjič je bil mir pol sem ga pa opral in je dobo malo vode alternator pa se je spet pržgala! Ta tedn bo čas da ga celega pregledamo!

Objavljeno: Ne avg 22, 2010 10:50 am
Napisal/-a TrijoAdijo
lenivec je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:EGR valve = Exhaust Gas Recirculation valve
ja? JA!

EGR ventil s odpira in zapira s pomočjo membrane,ki je vgrajena vanj
LP!


o egr si prebral samo na netu ne? v živo ga še nisi videl?
večina če ne vsi avti majo v današnjem času elektromagnetni ventil


To, kar sem napisal, sem napisal splošno,tak da ... :P
Drugače pa...obstajajo vakumski, elektromagnetni, vakumski s senzorjem položaja....

LP

Objavljeno: Po avg 23, 2010 8:28 pm
Napisal/-a [KEKEC]
No danes smo naredli malo bolšo diagnostiko in ugotovili da se problem pojavi ob samem štartanju avta in ne med vožnjo! EGR dela normalno,elektirka do njega je!
Samo še vedno nevemo kaj je narobe! :)
Napaka pa je 1014 ventil izpušnih plinov!

Objavljeno: Sr avg 25, 2010 2:14 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
lenivec je napisal/-a:ja ampak vakumskih že dolgo ni. ker je zdaj vglavnem vse elektronsko.

Ja že, vendar me je tole zmotilo:
Napaka je P2413 hoses blocked/leaking EGR solenoid

torej, če je EGR eden elektromagnet, čemu so pol omenjene cevi?

LP!

Objavljeno: Sr avg 25, 2010 2:20 pm
Napisal/-a ~toMmy~
TrijoAdijo je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:ja ampak vakumskih že dolgo ni. ker je zdaj vglavnem vse elektronsko.

Ja že, vendar me je tole zmotilo:
Napaka je P2413 hoses blocked/leaking EGR solenoid

torej, če je EGR eden elektromagnet, čemu so pol omenjene cevi?

LP!


Verjetno izpušni plini ne potujejo "brezžično"? :D