Stran 1 od 2

zasilni mi ne da miru

Objavljeno: Ne avg 22, 2010 7:25 pm
Napisal/-a im nobody
dober večer...problem je sledeč...passat 1.9 tdi afn motor 110 km...na avtu nova oziroma obnovljena turbina,nov lmm-pitsburg,blindiran egr-okoli ploščice je mastno tam ko je blindirano če to kaj pove,nekatere cevi nove.avto mi pri 3800 rpm pa do 4200 tu nekje meče u zasilni program,vendar ne vedno.enkrat je kak dan dva vredu potem pa spet..ko avto ponovno zaženem je vse dobro ne meče več.ko je bilo poletje je bilo vse ok...ko je prišla vlaga oz dež je začelo metati.sedaj ko je toplo vseeno ob vsaki ponovni vožnji vrže pri visokih obratih v zasilnega...avto ne pije olja in ne kadi...nazadnje je na testerju pokazalo PRENIZEK tlak v turbini...pa če ima kdo shemo za podtlačne cevke bi bil zelo hvaležen...sedaj sumim na intercooler oziroma na cevi iz intercoolerja ker je na spoju mastno oz pomeni da ne dihta,n75,ter senzor za tlak...vglavnem nevem v čem je prob lem da enkrat vrže drugič ne...če bi bla velka napaka bi skos metalo.spucal sem tudi senzor za tlak vendar nič ne pomaga.avto drugače dela,lepo vleče,ne cuka.ko dela gre tak kokr more it.hvala za pomoč

Objavljeno: Ne avg 22, 2010 8:38 pm
Napisal/-a čare
Pa si že razmišljal da bi si vzel dan dopuste in se narisal pri nekem BOSCH servisu ali pa pri RSR-ju da se malo zapeljejo z testerjem...Za BOSCH servis bi ti priporočal ARČONA pri NG,RSR je pa v Lj. Pokjliči oba da vidiš kaj ti bo kdo povedal,ker tole se tebi vleče že od zime če se ne motim.

Objavljeno: Po avg 23, 2010 1:57 pm
Napisal/-a im nobody
najbol pogosto se to naredi v 3 prestavi...1 in 2 nikoli

Objavljeno: Po avg 23, 2010 2:21 pm
Napisal/-a marko01
Prenizek tlak turbine---- smo imeli primer počen interculer. Vzami dol cevi pa jih nafilaj z zrakom in poslusaj kje piha ven.

Objavljeno: Po avg 23, 2010 2:24 pm
Napisal/-a im nobody
sam intercooler se ponavadi sliši ne če je počen

Objavljeno: Po avg 23, 2010 8:40 pm
Napisal/-a im nobody
danes sem kupil še senzor za pritisk.to še menjam pol pa nevem več kaj.avto bo tak in tak ostal pri hiši zato bi ga mogoče tudi prej ko slej menju...mnda bo res rsr mogu pomagat če nebo boljše....razn če n75 ventil še menjam :lol: :lol: :lol: pol pa liter bencina pa zažgat:D

Objavljeno: Po avg 23, 2010 8:53 pm
Napisal/-a fantom
men se je podobn dogajal ampak na volvotu. pregledal vse cevi in podobne zadeve ampak nč nism našu. sm ga odpeljau na tester in je okazalo napako na LM merilcu. zadevo sm rastavu in očistil, je blo pred merilcem kup svinjarije. čez nekaj časa se je zopet pojavlo isto. kaj zdaj??? :cry: po dolgem premišlanju pade odločitev o menjavi naftnega filtra in glej ga zlomka...zadeva deluje brez problema že zzzeeeellloooo dolgo. :lol: pa ni važno ali ga tišim ali ne. je pa res da filter ni bil menjan vsaj 100.000km :shock:

Objavljeno: Po avg 23, 2010 8:56 pm
Napisal/-a adis
im nobody je napisal/-a:danes sem kupil še senzor za pritisk.to še menjam pol pa nevem več kaj.avto bo tak in tak ostal pri hiši zato bi ga mogoče tudi prej ko slej menju...mnda bo res rsr mogu pomagat če nebo boljše....razn če n75 ventil še menjam :lol: :lol: :lol: pol pa liter bencina pa zažgat:D


poglej še pri rsr samo imam občutek, da ti bo povedal to kar že veš, torej da imaš problem z pritiskom turbine.

samo za info:
znanec je imel probleme z turbino in tlakom ( izguba moči nad 2000rpm ipd.) takoj ko je menjal katalizator. ko je tega zamenjal nazaj se je zadeva nekako popravila ;)

drugače pa ideja z bencinom ni slaba bo vsaj gorelo lepo :vc

Objavljeno: Po avg 23, 2010 9:18 pm
Napisal/-a im nobody
pregledal bom še enkrat vse cevi...menjal senzor za pritisk ter n75 če ne bo boljše...pol bom pa počas začel tavat v temi:Duglavnem upam da je kaka cevka al pa intercooler...samo pomoje če je intercooler al pa kaka cev debelejša bi avto kadil...ne kadi nič...al bi se pa slišalo sikanje...če je katalizator bi se tudi pomoje slišalo kaj kovinskega...vendar se ne...favorita sta n 75 ter senzor za pritisk...mogoče še kaka podtlačna cevka.nazadnje kar mi pa preostane je pa računalnik..ker če pade pritisk v turbini je lahko samo kakšna debelejša cev ali pa senzor za pritisk da narobe izmeri ter vrže v zasilnega...pri podtlačnih je ponavadi previsok pritisk ali pa pri n75 ker ne spusti mimo odvečnega pritiska da ne razfuka turbine

Objavljeno: To avg 24, 2010 8:28 am
Napisal/-a joztom
Za VAG sicer ne vem veliko, sem pa ob priliki tole skopiral. Preberi, mogoče je to krivo, diafragma ventila, ki stane ene 30€. Preveri pa še:
Filter zraka, poskusi brez.
Tesnost zveze intercoolerja, če je kje počeno, običajno pri kakšnem udarcu v bližini.
Ali je intercooler res zadosti prehoden.
Netesnost CBV ali wastegate ventila in preveč spušča. Ob zagonu je običajno odprt, ali se sloh zapira do konca.
Ali cevke tesnijo, ki krmilijo te ventile. Ampak običajno gre membrana znotraj.
Še link z zanimivim tekstom: http://www.audiworld.com/tech/eng16.shtml

Objavljeno: To avg 24, 2010 2:06 pm
Napisal/-a čare
Kaj naj ti rečem?? Če že vse po vrsti menjaš raje zamenjaj avto,če je res tok težko vzet en dan dopusta in it nekomu ki ma malo pojma o testerjih in teh zadevah da ti zrihta zadevo kot je treba....Kaj pa če je treba nov software naložit?? Tega pa ne boš u trgovini kupil.

Objavljeno: To avg 24, 2010 5:15 pm
Napisal/-a cd_rw
Zamenji senzor za pritisk (MAP), oz. če maš možnost, si sposod senzor, ker mislim, da ni tko poceni...
LP!

Re: zasilni mi ne da miru

Objavljeno: Ne jan 30, 2011 8:24 pm
Napisal/-a 2.0tdi
Živjo! nekaj ti priporočam da na turbini odstraniš zračni filter tam ko pride zrak v turbino in ga temeljito očistiš delno je lahko tudi to krivo saj se zapaca z oljem in vso svinarijo in turbo ne fila dosti.Drugače pa sumim da ti kot si rekel nekje uhaja ven.čeprav zgleda da je v celoten sistem zapacan z oljem.če ne drugega previri tesnost kot so svetovali drugi in vzami dol intercooler in ga prepucaj.tam se olje rado nabira če avta ne tiščiš. l.p

Re: zasilni mi ne da miru

Objavljeno: Ne jan 30, 2011 8:27 pm
Napisal/-a 2.0tdi
se opravičujem za turbo ne bo veljalo sem spregledal da je obnovljen.

Re: zasilni mi ne da miru

Objavljeno: Ne jan 30, 2011 9:31 pm
Napisal/-a im nobody
vredu samo vseeno.kje na turbini je zračni filter??jz to prvič slišm

Re: zasilni mi ne da miru

Objavljeno: Po jan 31, 2011 10:28 pm
Napisal/-a 2.0tdi
Na turbini je zračni filter praktično tam kjer pride nataknjena cev po kateri vleče turbina zrak se pravi od zračnega filtra v avtomobilu je cev speljana na turbino tam ko je cev priključena na turbino pa je del kateremu se reče zračni filter.v tem delu so lopatice ki vlečejo čist zrak v samo turbino in potem pod pritiskom seveda v intercooler iz katerega je povratna vezava nazaj preko erg ventila v motor. viewtopic.php?t=27905&postdays=0&postorder=asc&start=0 pojdi na tale link in se prestavi malo dol po strani kjer boš videl turbino. pod številko 5 je zračni filter na turbini kjer zrak vstopa v turbino praktično celoten "povž" ogrodje turbine se zapaca na tem delu. pod št.6 pa zrak istopa iz turbine v intercooler. Probaj razdret iz lastnih izkušenj imaš približno 15min dela da zračni filter odstraniš.Seveda ko imaš turbino sneto iz motorja dol.Pa samo temeljito očisti. Drugače sem pa pri TurboMedija v trzinu dobil prospekt kjer pišejo napake in vzroki. Lahko ti iz tega povem .. Napaka je zapacan zračni filter na turbini vzrok tega pa je : premajhen pritisk turbine(ne fila dosti,torej bi lahko zaradi tega metalo v zasilnega oz premajhen tlak) Avto ponavadi če ga držiš na 2500obr-2900obr konstanten gas na teg obratih ampak samo na mestu ne med vožnjo ponavadi plavo kadi in začne smrdeti po zapaljeni nafti(tudi na topel motor) in vzrok je še da ponavadi olje na veznih členih pušča. Malo preglej kako je s tem na tvojem avtu pa mi poročaj. L.p

Re: zasilni mi ne da miru

Objavljeno: Po jan 31, 2011 10:33 pm
Napisal/-a 2.0tdi
vseeno pa upam da ti bo to kaj v pomoč pri odkrivanju napake. l.p

Re: zasilni mi ne da miru

Objavljeno: To feb 01, 2011 9:44 pm
Napisal/-a cd_rw
2.0tdi je napisal/-a:Na turbini je zračni filter praktično tam kjer pride nataknjena cev po kateri vleče turbina zrak se pravi od zračnega filtra v avtomobilu je cev speljana na turbino tam ko je cev priključena na turbino pa je del kateremu se reče zračni filter.v tem delu so lopatice ki vlečejo čist zrak v samo turbino in potem pod pritiskom seveda v intercooler iz katerega je povratna vezava nazaj preko erg ventila v motor. viewtopic.php?t=27905&postdays=0&postorder=asc&start=0 pojdi na tale link in se prestavi malo dol po strani kjer boš videl turbino. pod številko 5 je zračni filter na turbini kjer zrak vstopa v turbino praktično celoten "povž" ogrodje turbine se zapaca na tem delu. pod št.6 pa zrak istopa iz turbine v intercooler. Probaj razdret iz lastnih izkušenj imaš približno 15min dela da zračni filter odstraniš.Seveda ko imaš turbino sneto iz motorja dol.Pa samo temeljito očisti. Drugače sem pa pri TurboMedija v trzinu dobil prospekt kjer pišejo napake in vzroki. Lahko ti iz tega povem .. Napaka je zapacan zračni filter na turbini vzrok tega pa je : premajhen pritisk turbine(ne fila dosti,torej bi lahko zaradi tega metalo v zasilnega oz premajhen tlak) Avto ponavadi če ga držiš na 2500obr-2900obr konstanten gas na teg obratih ampak samo na mestu ne med vožnjo ponavadi plavo kadi in začne smrdeti po zapaljeni nafti(tudi na topel motor) in vzrok je še da ponavadi olje na veznih členih pušča. Malo preglej kako je s tem na tvojem avtu pa mi poročaj. L.p

Tole pa ne bo držalo.
Zračni filter imaš v posebnem ohišju (velika plastična škatla) v katerega pride cev s svežim zrakom in gre skozi filter, potem pa je cev speljana do turbine, kar je na sliki označeno z številko 5 (ni zračnega filtra na turbini). Tam se lopatice ne morejo zapacat, ker je vstopni zrak čist. Zapacajo se na drugi strani (št. 3), kjer izpušni plini poganjajo turbino, plini pa vstopajo v turbino na mestu številka 1. Pa še to EGR, kot že ime pove (exhaust gas recirculation) pa je ventil, ki spušča del izpušnih plinov nazaj v motor, zaradi doseganja čistejšega izpuha.
LP!

Re: zasilni mi ne da miru

Objavljeno: To feb 01, 2011 10:51 pm
Napisal/-a 2.0tdi
narobe si razumev zračni filter kot sam po sebi je itak da v plastični škatli.Ampak na turbini je del kateremu se reče zračni filter če ne vrjameš pokliči v turbomedjo pa ti bodo povedal.Zapaca se pa notranjost tega dela zaradi tega ker je iz pokrova glave na motorju iberlauf olja speljan na cev kjer zrak prideka v turbino.zaradi tega olja se to zapaca.Če še nisi razstavljal turbine potem si enkrat poglej pa boš sam videl.Na izpušnem delu turbine je pa druga pesm kateri se zapaca z sajami ki ne izgorijo. l.p