Stran 1 od 1

Ropot ob zagonu, Lancer 06 letnik

Objavljeno: Po avg 23, 2010 12:02 pm
Napisal/-a xsara
Pozdravljeni

Imel bi eno vprašanje, torej, ob mrzlem zagonu motorja se takoj na začetku pojavi tak kovinski zvok, ki traja tm okol sekunde mogoče malo manj. Sicer bo marsidko rekel, to pa ja ni nč tazga in morda res ni, ampak moti me pa vseeno, ker ima avto prevoženih 40.000 kilometrov in je redno servisiran. Pojavlja pa se ta ropot ne glede na zunanjo temperaturo, ali je zjutraj 20 ali pa 0 stopinj.
Zdaj prvo kar sem storil je, da sem stočil ven Shellovo olje 10W-40 in nalil Motul 5W-40, in res naslednji dan zjutraj je lepo vžgal brez ropota, drugi dan po menjavi olja in oljnega filtra pa spet ista pesem.
Zaropota pa recimo ne, če zjutraj začnem verglat in prekinem vžig, takoj nato pa avto zalaufam, potem tega ropota ni.
Kja pravte bi to lahko bilo (dročniki, ležaji, mogoče kakšna jermenica ali pa napenjalec) ?...........

Avto je letnik 2006, 40000 prevoženih, Mitsubishi Lancer 1,6 16v karavan, redno servisiran in z realnimi kilometri, olja, vode ne rabi, poraba govriva je normalna, dela pa tudi normalno brez težav..............

Lepo prosim za pomoč, hvala lepa

Re: Ropot ob zagonu, Lancer 06 letnik

Objavljeno: Po avg 23, 2010 12:24 pm
Napisal/-a mITJA122
xsara je napisal/-a:Pozdravljeni

Imel bi eno vprašanje, torej, ob mrzlem zagonu motorja se takoj na začetku pojavi tak kovinski zvok, ki traja tm okol sekunde mogoče malo manj. Sicer bo marsidko rekel, to pa ja ni nč tazga in morda res ni, ampak moti me pa vseeno, ker ima avto prevoženih 40.000 kilometrov in je redno servisiran. Pojavlja pa se ta ropot ne glede na zunanjo temperaturo, ali je zjutraj 20 ali pa 0 stopinj.
Zdaj prvo kar sem storil je, da sem stočil ven Shellovo olje 10W-40 in nalil Motul 5W-40, in res naslednji dan zjutraj je lepo vžgal brez ropota, drugi dan po menjavi olja in oljnega filtra pa spet ista pesem.
Zaropota pa recimo ne, če zjutraj začnem verglat in prekinem vžig, takoj nato pa avto zalaufam, potem tega ropota ni.
Kja pravte bi to lahko bilo (dročniki, ležaji, mogoče kakšna jermenica ali pa napenjalec) ?...........

Avto je letnik 2006, 40000 prevoženih, Mitsubishi Lancer 1,6 16v karavan, redno servisiran in z realnimi kilometri, olja, vode ne rabi, poraba govriva je normalna, dela pa tudi normalno brez težav..............

Lepo prosim za pomoč, hvala lepa



Jz bi reku, da so dročniki...

Objavljeno: Po avg 23, 2010 1:25 pm
Napisal/-a tedybisa
x2

Objavljeno: Po avg 23, 2010 1:31 pm
Napisal/-a xsara
to že po samo 40000 prevoženih, sicer, če so dročniki, ni take sile, lahko,da samo eden klepe...........moram kakšn video najdt za primerjavo oziroma predstavo.......

neki podobnega, ampak ne tako očitnega je pri meni

http://www.youtube.com/watch?v=vfaH78Myb8o

Objavljeno: Po avg 23, 2010 2:47 pm
Napisal/-a mITJA122
xsara je napisal/-a:to že po samo 40000 prevoženih, sicer, če so dročniki, ni take sile, lahko,da samo eden klepe...........moram kakšn video najdt za primerjavo oziroma predstavo.......

neki podobnega, ampak ne tako očitnega je pri meni

http://www.youtube.com/watch?v=vfaH78Myb8o



Resda malo vrjetno...ampak useen...(člouk tud lahk zboli če je star 20 al pa 70)..

Zdei lahko, da je neki čist levga...sam če praviš, da MRZEL MOTOR+KOVINSKI ROPOT KI TRAJA PAR SEKUND= skor zagotovo dročniki..

ugodno rešitev, avto pa do mehanika.

lp

Objavljeno: Po avg 23, 2010 6:39 pm
Napisal/-a xsara
bomo vidl. kako se bo zadeva odvijala naprej, če bo slabše grem na servis, aja še nekaj, danes po službi, pri zunanji temperaturi skoraj 30 stopinj po šihtu in hladnem zagonu, je vžgal normalno, brez ropota, stalj e prav tako cca 9 ur kot to stoji ponoči, mogoče, ko je bilo poleti zjutraj več kot 20 stopinj se ropota skoraj ni slišalo.......zdej lahko je še ena stvar, koliko vpliva oljni filter, ali je bolje, da je original, ki ima mogoče kakšno funkcijo nepovratnega ventila, da olje ne steče komplet v karter, ali je vseeno?
zadnja dva servisa sem pač dal oljni filter od frama kupljen pri trgovcu z olji...........