Stran 1 od 1

Ali je optika pravilno nastavljena?

Objavljeno: Sr avg 25, 2010 4:59 pm
Napisal/-a maliBobi
Nekaj malega za poznavalce.....
Ker nimam skenerja bom pisal na "roko".

Zadaj:
Iztekanje:...........................Specifikacija
(levo +00°10`).......... (+00°10`)..........(-00°05` / +00°07`)
(desno +00°01`).......... (+00°10`)..........(-00°05` / +00°07`)
(skupno +00°10`) ..........(+00°20`)..........(-00°10` / +00°15`)

Previs:
(levo -01°30`)..........(-01°30`)..........(- 00°20` / + 00°20`)
(desno -01°03`)..........(-01°30`)..........(- 00°20` / + 00°20`)

Kot potiskanja:
(+00°04`) (ni podatka)

Spredaj
Iztekanje:
(levo +00°10`)..........(+00°10`)..........( -00°10` / +00°05`)
(desno +00°10`)..........(+00°10`)..........(-00°10` / +00°05`)
(skupno +00°20`)..........(+00°20`)..........(-00°10` / +00°10`)

Previs:
(levo -00°52`)..........(-00°35`)..........(-00°25` / +00°25`)
(desno -00°16`)..........(-00°10`)..........(-00°25` / +00°25`)
(razlika -00°35`)

Zaostajanje:
(levo +03°22`) (ni podatka)
(desno +03°15`) (ni podatka)
(razlika +00°07`) (ni podatka)

Glavni svornik:
(levo +00°23`) (ni podatka)
(desno +03°56`) (ni podatka)

Vključen kot:
(levo -00°28`) (ni podatka)
(desno +03°40`) (ni podatka)

Zunanje iztekanje pri obračanju:
(levo +01°24`)..........(+01°20`)..........( -00°30` / +00°30`)
(desno +01°40`)..........(+01°20`)..........( -00°30` / +00°30`)

Največji obračalni kot:
(levo -32°24`)..........(ni podatka)
(levo +39°24`)..........(ni podatka)
(levo +39°32`)..........(ni podatka)
(levo -32°01`)..........(ni podatka)
Upam, da je dovolj informacij, če je pa potreba še po čem pa kar z besedo na dan :D

Objavljeno: Sr avg 25, 2010 5:44 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Manjka podatek:
- priporočene tovarniške nastavitve

Lep pozdrav

Objavljeno: Sr avg 25, 2010 6:33 pm
Napisal/-a sašo5
če bi napisal o katerm avtu je govora, bi lahko poiskali tovarniške nastavitve in primerjali.......že pogon spredaj/zadaj zahteva različno nastavitev, tudi športno ali navadno podvozje ni enaka stvar in še in še........tako na "uč" je desna stan "čudna"......je bil avto razbit?

Objavljeno: Sr avg 25, 2010 6:49 pm
Napisal/-a hrošč
Hm, kje pa bi se naslo priporocene tovarniske nastavitve? Se meni zdi, da se mi po optiki tudi cudno avto obnasa, ali pa je samo naklucje in je se kaj drugega slo na podvozju. Sicer pa se gre za avto P306 profil, l. 1996, 1.6 89km. Imam pa tudi izpis od Spana..

Objavljeno: Če avg 26, 2010 7:51 pm
Napisal/-a maliBobi
Bilokdo.... :?

Objavljeno: Če avg 26, 2010 8:26 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Če jest prav vidim in razumem zadevo, potem:

Zadni iztek levo ni ok, desno je ok. Skupno je ok.
Zadnji previs levo in desno ni ok.

Spredni iztek levo ni ok, desno tudi ne, skupno tudi ne.
previs levo ni ok,desno je ok

Vsaj men se tak zdi..

LP!

Objavljeno: Pe avg 27, 2010 6:21 am
Napisal/-a pinny
kaj pa pravite na tole optiko?

Slika

mi je pa gume spredaj pobiralo po notranji strani, zadaj pa po zunanji, in spredaj mislim da jih je po desni še bolj pobiralo. So ble pa gume dve leti na istih kolesih, torej jih nisem menjaval spredaj nazaj in obratno. Za primer na zimskih gumah se sicer ni poznalo kaj da bi jih kje pobiralo. So ble pa letne tudi premal nekaj časa napumpane, tk da je verjetn tud zarad tega jih preveč pobiralo. Sm pa pol preventivno šel preverit optiko, pa je mojster reku da ni bla nč razštelana.

Objavljeno: Pe avg 27, 2010 7:49 am
Napisal/-a joztom
Kot povedano vsi izvajajo meritve, korekccije so uboge, izključno kotstekanja prve preme premikajo, pa še to večinoma najraje na eni strani, brez natančne določitve sredine.

@malibobi:
podatki so jasni. vhodna meritev; izhodna meritev; tovarniški podatek
spredaj je levo kolo preveč postrani, čudi pa me, da stekanja ni popravil.
Mogoče je bil en spodnji končnik slab pa te je prej poslal na menjavo.
zadaj je pa tendenca okvare na ležajih, zato je previs narobe kar precej.
tudi stekanja, ki je preveč v + ni imel kaj popravljati.

@pinny:
zadnja prema je na levi previs in stekanje narobe, avto gre postrani in žre gume, to popravi klepar.
prva prema je geometrično boljša, so ti pa edino, kar lahko na merilni mizi, stekanje postavili na pravo mero, in to kar precej, iz -8,01 na -0,4.
Zdaj gre avto precej mehkejše in nima težav pri prehodu na zebrah ali na mokro cesto.

Res je ta velik starejši kratkolasi sivi mojster na AMZS zelo dober. Ne samo, da zna ekran pravilno brati, tudi vplive pozna, kar pa za ostale delavnice po SLO ni ravno pravilo.

Objavljeno: Pe avg 27, 2010 9:41 am
Napisal/-a primozek68
Dragan. Obvezna probna vožnja čez dunajsko, pa levo, pa parkirat. 2x union, pol pa nazaj.

Objavljeno: Pe avg 27, 2010 11:31 am
Napisal/-a maliBobi
joztom je napisal/-a:Kot povedano vsi izvajajo meritve, korekccije so uboge, izključno kotstekanja prve preme premikajo, pa še to večinoma najraje na eni strani, brez natančne določitve sredine.

@malibobi:
podatki so jasni. vhodna meritev; izhodna meritev; tovarniški podatek
spredaj je levo kolo preveč postrani, čudi pa me, da stekanja ni popravil.
Mogoče je bil en spodnji končnik slab pa te je prej poslal na menjavo.
zadaj je pa tendenca okvare na ležajih, zato je previs narobe kar precej.
tudi stekanja, ki je preveč v + ni imel kaj popravljati.


Torej kaj predlagaš-predlagate? Komu na štajerskem(lahko tudi LJ) koncu "zaupati" mojo težavo kar se podvozja tiče?
Aja sprednji levi končnik je bil zamenjan nato pa je sledila optika, ki je zgoraj.
Kaj bi naj seznam vse vključeval, ko bom šel, do mehanika, kaj mu naj povem?
Komu naj prepustim optiko? :?

Objavljeno: Pe avg 27, 2010 12:46 pm
Napisal/-a J`Mavr0
Cizerl najjači v mb
Ima Beissbarth-a na laser.

lp;
Jernej

Objavljeno: Pe avg 27, 2010 2:35 pm
Napisal/-a CheFF
J`Mavr0 je napisal/-a:Cizerl najjači v mb
Ima Beissbarth-a na laser.

lp;
Jernej


Zna nastavit samo po tovarniških podatki ali zna tudi kaj več?

Objavljeno: Pe avg 27, 2010 4:36 pm
Napisal/-a jay
cizerl dobro poštima. Zna tudi kaj več kot pa samo tovarniško nastavit. ;)

Objavljeno: Če okt 21, 2010 5:51 pm
Napisal/-a maliBobi
jay je napisal/-a:cizerl dobro poštima. Zna tudi kaj več kot pa samo tovarniško nastavit. ;)


Ah, kako paše, ko po določenem času srečaš nekoga, ki dejansko dela to zakaj ga plačaš.
Stroji, ki jih imajo pri Cizerlu so kot mešanica star treka in star warsa - hi tec! Proti ostalim lokalnim mojstrom so vsaj svetlobno leto pred njimi.

Fant (Sklepam, da je sin od....) je zrihtal vse skupaj v sekundi dvajset. Najprej je pograjal, da nisem imel dovolj tlaka v pnevmatikah (vsak teden, no, skoraj vsak preverim tlak na OMV pumpi, ker imajo tistega digitalnega), ko sem mu povedel kje in kako se je nasmehnil in dejal, da je tisti števec zanič.

Pri optiki sem lahko skakal po delavnici in spremljal kako so številke iz rdečega polja skakale na zeleno. Sedaj je vse nastavljeno kakor je treba in verjeli ali ne avto več ne trese in teče lepo in gladko. Preveril je tudi podvozje in dejal, de je vse brezhibno v smislu - nič zvito.

Fantje, hvala za pomoč! Cizerla močno priporočam

Objavljeno: Če okt 21, 2010 6:44 pm
Napisal/-a jay
superca ;) saj ded se res potrudi in njegove reference obsegajo zajeten rang vozil 8)

Objavljeno: Če okt 21, 2010 8:34 pm
Napisal/-a Doche
Kakšno ima pa ceno Cizerl kaj te čase?

Objavljeno: Če okt 21, 2010 10:27 pm
Napisal/-a maliBobi
Jaz sem plačal navadno optiko, tako se očitno reče nastavitvi na serijske parametre, 35€