Stran 1 od 1
Zadnja kolesa na katrci (R4)
Objavljeno: So nov 08, 2003 10:22 pm
Napisal/-a K0zM0
Uprašanje:
zakaj ima Renault4 levo zadnje kolo 5cm bol naprej kot desno?!
danes sm to ugotovil-oz. me je en opozoril na to pa sm mal premeru avto in res na levi strani sta kolesi bol skupi kot na desni!! mislim svašta ej...
sj ne vem a kdo kej ve o tem mogoče??

Objavljeno: So nov 08, 2003 10:24 pm
Napisal/-a super98
Ja to sm jst tut že ugotovu.
Nimam pametne razlage za to!
Objavljeno: So nov 08, 2003 10:50 pm
Napisal/-a K0zM0
Objavljeno: So nov 08, 2003 11:39 pm
Napisal/-a black
To je zato ker ima r4 torzijsko vzmetenje.Torzijska vzmet je ena navadna jeklena palica obremenjena na torzijo.Ti dve vzmeti sta postavljeni prečno in jih ni mogoče ugraditi eno na drugo ampak samo eno zraven druge.Zato pride do zamika.
Upam da ste razumel

Objavljeno: Ne nov 09, 2003 12:37 am
Napisal/-a Katrca
To glede torzije že razumem in tut če pogledaš pod avto se to vidi da sta vsporedno. Sam sm tut jst že dost tm okrok rihtu vseživo pa tega nisem opazu. Jutri bom šeu prav pogledat če mam jst tut tko

ops:
Objavljeno: Ne nov 09, 2003 12:39 am
Napisal/-a kr3mn1
black je napisal/-a:To je zato ker ima r4 torzijsko vzmetenje.Torzijska vzmet je ena navadna jeklena palica obremenjena na torzijo.Ti dve vzmeti sta postavljeni prečno in jih ni mogoče ugraditi eno na drugo ampak samo eno zraven druge.Zato pride do zamika.
Upam da ste razumel

to so mel že prejšni renoji...16ke, etc. mam še doma nekaj teh "pol-osi"

Objavljeno: Ne nov 09, 2003 12:28 pm
Napisal/-a K0zM0
black je napisal/-a:To je zato ker ima r4 torzijsko vzmetenje.Torzijska vzmet je ena navadna jeklena palica obremenjena na torzijo.Ti dve vzmeti sta postavljeni prečno in jih ni mogoče ugraditi eno na drugo ampak samo eno zraven druge.Zato pride do zamika.
Upam da ste razumel

zdej sm še mal pogledu,pod avto pa kapiram kokertolk...

sam to ni fajn!!!
zdej me pa zanima še neki: a majo Citroen AX-i tud podobno narjeno, in če majo. a majo tud ''zamaknjena'' kolesa?

THX
@Katrca R4 je avto poln presenečenj ane?!

Objavljeno: Ne nov 09, 2003 2:22 pm
Napisal/-a Katrca
Ja res je

Nikoli ne veš kje boš odkriu kaj novega - čudnega na njej
Sem si dau not neonko (modro) dko k maš ti, pa ful hudo zgleda, sam mrešco moram še zmontirat pa bo.
Objavljeno: Ne nov 09, 2003 3:44 pm
Napisal/-a lisko
Emm petka pa ax masta ravno tko torzijo pa nimata kol nč zamaknjenih.
Objavljeno: Ne nov 09, 2003 9:29 pm
Napisal/-a K0zM0
aha oni pa lahk majo ravno ne, lih katra more pa met neki u X!!!
A pol če hočeš znižat tak avto, moreš prestavlat ono vzmet v nasprotni smeri uringa kazalca, al se mi sam tk zdi...

ops:
@Katra 
se piporočam za kako sliko....
Objavljeno: Ne nov 09, 2003 11:26 pm
Napisal/-a black
lisko1 je napisal/-a:Emm petka pa ax masta ravno tko torzijo pa nimata kol nč zamaknjenih.
fora je v tem(vsaj mislm da) da ima r4 torzijske palice nameščene prečno čez celo šasijo,r5 pa sam do polovice

Objavljeno: To nov 11, 2003 12:37 am
Napisal/-a monster_d
Ucas se je pravilo da so petke na eno stran zamaknjene za 4cm!
poglej ce stima

Objavljeno: Sr dec 03, 2003 3:17 pm
Napisal/-a Voith
to je zaradi stabilnosti avta. strokovnjaki so dolge ure studiral kako bi naredl da bi se katra kljub visoko postavljeni karoseriji in mehkim amortizerjem dobro drzala ceste. z tem posegom jim je to ratal. zato se katra tud drzi tok kokr se. ce bi bla kolesa v isti crti bi se avto prevrnu predn bi reku keks. francozi majo navdih, zato k so francozinje najboljse sexulje na svetu
