Stran 1 od 1
lambda sonda-ciscenje skodljivo?
Objavljeno: Po avg 30, 2010 12:31 pm
Napisal/-a g
zanima me ce je skodljivo ciscenje sonda,nevem kako je obcutljiva ce bi jo scistil z bencinom ali kaksnim razrecilom
je ze kdo probal kaj podobnega pa da je delvala normalno,seveda da mu po tem ni svetila lucka nepravilno delovanje ali kaj podobnega
lp
Objavljeno: Po avg 30, 2010 1:04 pm
Napisal/-a Gyga
Tole je odgovor uporabnika Fan na moje-podobno vprašanje:
Sondo se ne čisti s topili temveč posebno ščetko. Z napačnim čiščenjem jo lahko uničite.
Kaj pa če bi najprej probal zbrisati napako z računalnikom?
Objavljeno: Po avg 30, 2010 1:17 pm
Napisal/-a g
Gyga je napisal/-a:Tole je odgovor uporabnika Fan na moje-podobno vprašanje:
Sondo se ne čisti s topili temveč posebno ščetko. Z napačnim čiščenjem jo lahko uničite.
Kaj pa če bi najprej probal zbrisati napako z računalnikom?
napaka se neda zbrisat,sonda je zapacana ker je od olja mal ko je puscalo skozi teflon
zato pa sem uprasal s cim lahko se cisti,tvojo temo zal nisem nasel kljub izkanju zato em odprl novo
Objavljeno: Po avg 30, 2010 1:33 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Kisikovo sondo se čisti z mehko krtačko ( doma jo lahko ščistite s sprejem za čiščenje loput ali vplinjačev, jo spihate ( z usti ) in jo vgradite nazaj ).
Vsaka uporaba čistil/topil, bo kisikovo sondo uničilo.
Sicer ne vem, na katero vozilo se to vprašanje nanaša, vendar s testerjem se lahko preveri pravilno delovanje kisikove sonde ( ali je zapacana, ima težave ali odpoveduje ).
Lep pozdrav
Objavljeno: Po avg 30, 2010 2:07 pm
Napisal/-a g
napako pokaze ko da ni prikljucena zdej nevem ali gre premalo toka skozi njo in pokaze v racunalniku napako ali kaj drugega nevem,kaj pa cistilo od sonaksa za bremze je dobro? mislim da nima nekih topil
moram jo pa nekako znotraj tistih rez ocistit ker kot pravim enkrat je olje puscalo in je vrjeto zdej fajn zapacano ceprav sonda ni stara mogoce 3-4leta pa nebi rad nove kupoval oz bi rad zvedu ce je sigurno sonda ker instalacija se ni nc tikala da nebi bila priklopljena sej sem je probal odklopit in nazaj priklopit pa se skoz kaze enako
lp
Objavljeno: Po avg 30, 2010 2:29 pm
Napisal/-a knuspi
Lahko jo tudi z plinskim brenerjem pogreješ, da začne žareti.
Objavljeno: Po avg 30, 2010 10:53 pm
Napisal/-a Fan
knuspi je napisal/-a:Lahko jo tudi z plinskim brenerjem pogreješ, da začne žareti.

Ja, in jo takoj vržete v smeti!!
Objavljeno: Po avg 30, 2010 11:43 pm
Napisal/-a knuspi
Fan je napisal/-a: 
Ja, in jo takoj vržete v smeti!!
Meni še kar deluje, po tem posegu

Objavljeno: To avg 31, 2010 2:21 pm
Napisal/-a g
zdej pa sem mal v dvomih sel sem v trgovino z avto deli in povprasal za cistilo vplinjacev in loput nato mi je prodajalec prinesel v spreju cistilno sredstvo katreo sm dobro pregledal in videl da cistilo vsebuje aceton in se neke stvari tako da sumim da bo zadeva malo premocna za sondo oz nevem koliko so odprona tipala oz senzorje ki jih ima v sebi
skratka mal sem v dvomih kaj pa ce bi jo z bencinom navadnim scistil pa spihal bi bilo kaj narobe? ce je ze probal na podobn nacin zadevo spucat
lp
Objavljeno: To avg 31, 2010 3:46 pm
Napisal/-a vugy
g je napisal/-a:zdej pa sem mal v dvomih sel sem v trgovino z avto deli in povprasal za cistilo vplinjacev in loput nato mi je prodajalec prinesel v spreju cistilno sredstvo katreo sm dobro pregledal in videl da cistilo vsebuje aceton in se neke stvari tako da sumim da bo zadeva malo premocna za sondo oz nevem koliko so odprona tipala oz senzorje ki jih ima v sebi
skratka mal sem v dvomih kaj pa ce bi jo z bencinom navadnim scistil pa spihal bi bilo kaj narobe? ce je ze probal na podobn nacin zadevo spucat
lp
Pa če je že skor zanič, te pač jo še probaj usposobit - izgubit nimaš kaj, pa nea kompliciraj pa našpricaj z onim šprejom spihaj pa je...saj iz cukra pa tudi ni
jaz sem dve tak spucal, pa delata normalno
Objavljeno: To avg 31, 2010 5:10 pm
Napisal/-a joztom
Tak spray nima kaj škode naredit, računaj izjemno visoko temepraturo izpuha in vsebnost bencina, če še kaj ni izgorelo.
Pri štirkabelni sondi sta dva debelejša kabla gretje, druga dva merjenje.
Objavljeno: To avg 31, 2010 5:48 pm
Napisal/-a g
ja sej moja ima 4zice, napako mi javi racunalnik na sondi vendar sonda ni stara ali dotrajana edino ce je to kakor naletislahko dela dolg casa oz kratek cas)
mozno da tiso merjenje napetosti ni dobro oz premalo toka in kaze racunalniku napako
nimam kje si sposodit ce bi vedu da je 100% sonda bi novo kupil
zato sem odprl temo in malo povprasal tukaj da mi pomagate tisti, ki imate izkusnje itd
Objavljeno: Sr sep 01, 2010 9:24 am
Napisal/-a joztom
Prilagam sliko običajne vezave za 4-žično lambdo. Trenutno ne najdem refrenčne vrednosti meritev na sponkah. V glavnem, sponke za kurjavo imajo zelo nizko upornost in dovod 12V in sta večinoma debeljši žici, za podatke, ki se vračajo v ECU je meritev upornosti zmerna in dovod 1V. Kot ti načrt kaže je meritev, izvajana z dovodom 1V na merilno sponko, na izhodni sponki je meritev med 0,3V pri revni in 0,8V pri bogati mešanici pri najmanj 300°C. Samo na Bosch merilni napravi pa vidiš tudi hitrost odzivanja in hitrost sledenja spremembam, ki lahko nagajajo ECUju pri določanju časa odprtosti diz za pravilno doziranje bencina v povezavi s podatkom pretoka zraka (LMM) ali podtlaka (MAP), kakor je pač narejeno. Zato se naj bi sonde s kurjavo (štirižične) priporočeno menjale na cca 160k km. Imam pa nekje v dokumentaciji tudi natančne meritve, pa ko jih najdem, ti napišem. Sicer so konkretni podatki od moje 3.0 V6 mašine, pa je večinoma identično pri vseh avtih.
Objavljeno: Sr sep 01, 2010 10:13 am
Napisal/-a astra5
Jaz sem že menjal dve lambdi, in se mi lučka še vedno vklopi po enem tednu. Tako, da več nevem kaj je narobe. Menjavali pa so mi na uradnem servisu, na računalniku jim pokaže da je lambda. samo pol nevem, zakaj se še vedno prižge kontrolka??
Objavljeno: Sr sep 01, 2010 10:18 am
Napisal/-a DJ-DUST
Lahko je vpliv katalizatorja (mehanska napaka) in seveda pokaže napako na lambdi katera je na njemu (električna napaka) - to bo izpisal računalnik, dejavnik pa je lahko dejansko katalizator. Ljudje pozabljajo da se mehanske napake ne izpisujejo na testerjih, ko pokaže napako na nekem delu\senzorju zmeraj prvo menjujejo slednjega, napaka pa večkrat tiči nekje drugje.
Možnost je tudi da ni lambda sonda kriva na izpušnem kolektorju, lahko je za kazalizatorjem na izpušni cevi, nimajo pa vsi avti po dve lambdi sondi.
Jaz sem vozil P206 in sem menjal lambdo na izpušnem kolektorju, napaka je ostala ampak avto je nehal cukat, problem napake je bil še v tem da bi moral menjati tudi drugo.
Objavljeno: Sr sep 01, 2010 10:33 am
Napisal/-a astra5
Meni so menjali vedno, drugo lambdo na izpušni cevi! Avto gre normalno, samo ta lučka mi že pije živce. Pa bi rad, da bi se to že enkrat uredilo. Nebi pa rad, da mi na servisu menjajo pol avta, kot je to za njih značilno.
Objavljeno: Sr sep 01, 2010 4:50 pm
Napisal/-a g
zdej me nekaj zanima,imam eno posojeno univerzalno ki je kao zanic pa bi je probal prikljucit da vidim ce bo auto isto deloval ce je res sonda kriva ali pa iscem kje drugje napako
sam barva zic se ne ujema tam vem da imam dve crne pa sivo pa se eno barvo(govorim napamet)
tukaj pa imam dve bele eno sivo pa eno crno
kako zdje ugotovit katera je katera da bom prav prikljucil
lp
Objavljeno: Sr sep 01, 2010 4:58 pm
Napisal/-a maliBobi
astra5 je napisal/-a:Meni so menjali vedno, drugo lambdo na izpušni cevi! Avto gre normalno, samo ta lučka mi že pije živce. Pa bi rad, da bi se to že enkrat uredilo. Nebi pa rad, da mi na servisu menjajo pol avta, kot je to za njih značilno.
Po napisanem sodeč gre za okvaro katalizatorja saj (ne me držat za besedo) je 2 lamda tam, da preverja delovanje le tega.
"Avto gre normalno" si 100% prepričan? Možno je tudi, da je kaj z elektriko narobe (beri: žice-konektor)
Lep pozdrav
Objavljeno: Sr sep 01, 2010 9:31 pm
Napisal/-a astra5
maliBobi je napisal/-a:astra5 je napisal/-a:Meni so menjali vedno, drugo lambdo na izpušni cevi! Avto gre normalno, samo ta lučka mi že pije živce. Pa bi rad, da bi se to že enkrat uredilo. Nebi pa rad, da mi na servisu menjajo pol avta, kot je to za njih značilno.
Po napisanem sodeč gre za okvaro katalizatorja saj (ne me držat za besedo) je 2 lamda tam, da preverja delovanje le tega.
"Avto gre normalno" si 100% prepričan? Možno je tudi, da je kaj z elektriko narobe (beri: žice-konektor)
Lep pozdrav
Avto gre normalno, razen pod malimi obrati malo cuka. Ja 2. lambda je spodaj na izpušni cevi. Kako pa se lahko kaj preveri če je katalizator?
Objavljeno: Pe sep 03, 2010 10:59 am
Napisal/-a maliBobi
Pojdi, do mojstra, ki se ukvarja z izpuhi
