Stran 1 od 2
touran 2.0 tdi tezko vzge
Objavljeno: Po avg 30, 2010 4:02 pm
Napisal/-a abbe
mam en problem.gre se za turana 2.0tdi 136ps.azv tip motorja.
avto tezko priziga.vcasih prizge takoj vcasih pa rabi kar par sekund verglanja da prizge.ni pomembno ali je ogret motor ali ne.
filtri so bli menjani,loputa in egr sta bila spucana,vzigalne svecke so dobre (ceprau to nima veze pri teh temperaturah) tut temperaturni senzor deluje pravilno (glede na vag-com)
ma kdo idejo kaj bi lahko bilo narobe?
p.s. kot zanimivost ko dalj cajta verga pa neham verglat,pa ko v nasledno obnem kljuc takoj prizge.
p.s.s.vem da taka tema verjetno ze obstaja sam nisem je uspel najdt ker je iskalnik tko dobr,zato names da mi kdo soli pamet o tem lahko on poisce temo in je prilimabom zelo vesel
Objavljeno: Po avg 30, 2010 4:21 pm
Napisal/-a aquariumwild
mogoče dovod goriva?
Objavljeno: Po avg 30, 2010 4:25 pm
Napisal/-a Scorp84
Nebi bilo slabo še pogledat pumpo. Sicer ne vem katera je pumpa, nekaj sem zasledil naj bi bila bosch pumpa. Uglavnem preveri kolk pritiska ti naredi na začetku.
Re: touran 2.0 tdi tezko vzge
Objavljeno: Po avg 30, 2010 4:38 pm
Napisal/-a adis
abbe je napisal/-a:p.s.s.vem da taka tema verjetno ze obstaja sam nisem je uspel najdt ker je iskalnik tko dobr,zato names da mi kdo soli pamet o tem lahko on poisce temo in je prilimabom zelo vesel
tole vtipkaj:
zadetkov: 51
Objavljeno: Po avg 30, 2010 5:13 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Preverite ali pade gorivo in ali je povratni vod od šob čist/pretočen.
RSR pa takšne težave uspešno rešuje na VAG grupi s preprogramiranjem EDCja.
lep pozdrav
Objavljeno: Po avg 30, 2010 5:42 pm
Napisal/-a xalfist
foter je mel na kangooju dti podoben primer, in na rač je na servisu pisalo čist nekaj tretjega kot pa je potem bilo. ne spomnim se kaj je pisalo za napako in ko so mu to menjali je avto delal enako ni vžigal, potem pa je sam foter malo pregledal cevi za gorivo in opazil da na enem dovodu pušča dobesedno je šel cuker nafte iz cevi, in je šel nazaj ,tisto kaj so mu menjali so morali dat z kombenzacijo in so mu menjali te cevi in avto vžiga tak kot more. mogoče je kaj v tej smeri ker če kje kaj pučša pade nafta in potem ne vžge tak ko more
Objavljeno: Po avg 30, 2010 5:54 pm
Napisal/-a abbe
hvala za odgovore..pa da nadaljujemo.
@scorp84 ta avto nima bosch pumpe.deluje na principu crpalka soba.ima pa pumpo za gorivo v tanku,ta pumpa pa deluje.
@adis hvala.kok pa kj rezultatou vn vrze?
@fan kako naj preverim ce pada nafta nazaj?povratni vod je cist in pretocen,sem pa opazil da je ena cev verjetno porozna ker je mastna pa razpokana,je mozno da tu vlece fous zrak?je pa to povpratna cev od sob v filter..
vem da rsr to resuje s preprogramiranjem pac da nafto prej brizgne v nizjih obratih,vendar sem mislil da to dela samo na 1.9 tdi.bom ga poklical pa povprasal...
najbol me bega to da tut ce bi nafta padla bi ko dam kontakt itak pumpa porinla gorivo naprej,pa tut ce dam parkrat kontakt je enako.
Objavljeno: Po avg 30, 2010 6:11 pm
Napisal/-a xalfist
mogoče imaš enak problem kot ga je mel foter sam da maš ti še sam porozne njemu pa je že malo puščalo
Objavljeno: Po avg 30, 2010 6:13 pm
Napisal/-a RS84
Kolega je imel na golfu podoben primer.
Verglal, verglal pa nič. Šel na servis (garancija) menjali aku. ker je bil preslaboten ni dovolj motor "zavrtel", ker mora pač met dovolj obratov da spusti gorivo. Ampak po posluhu se je zdelo, da dovol vergla.
No čez nekaj časa enak problem (par dni po gar.), mislil, da spet enako menja aku. (reku sem vzem iz drugega avta ne kupuj novega, me je sreč poslušal). Torej aku. je vzel iz drugega avta par dni vozil enak problem. Šel na servis in so mu menjali nek senzor mislim, da pozicije motorja oz. gmt. In avto vžigo brez problema.
LP
Objavljeno: Po avg 30, 2010 6:54 pm
Napisal/-a xalfist
evo zaj ko si napiso sem se spomno , točno to so fotru ta senzor pozicije motorja menjali ampak mu vseeno ni vžigal zaradi preluknane cevi za nafto
Objavljeno: Po avg 30, 2010 7:50 pm
Napisal/-a MacTron
abbe je napisal/-a:@adis hvala.kok pa kj rezultatou vn vrze?
off: Kakorkoli ne maram, da nekdo, ki zeli pomoc takole provokatorsko odreagira. Koliko rezultatov vrze ven pa je napisano pod sliko, vendar ti si raje posploseno (kot je to v navadi nekaterih clanov) bleknil kar bi lahko celo izpustil (razen prvega dela) in bog ne daj prebral celote. Vseeno pa bi se lahko tudi sam preprical, ce bi bil malenkost bolj obziren in ne naslanjaj se na svoj podpis.
Objavljeno: Po avg 30, 2010 10:49 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Mogoče bi pa res lahko nagajala tista mastna cev, iz preventive jo zamenjajte ( predvidevam, da je strošek menjave zanemarljiv ).
- Kako se ugotovi padec goriva? Ne vem, to je bolj ugibanje, osebno takšne težave rešujem z montažo enosmernega ventila ( Lada Samara, cena 8€ ) na dovod in tako izločim eno od napak.
Pri VAGu in Mercedesu je ponavadi pri zaganjanju premalo obratov za polno/brezhibno delovanje črpalke za gorivo, ko pa motor prižge se pa obrati občutno zvišajo.
Lep pozdrav
Objavljeno: Sr sep 01, 2010 1:22 pm
Napisal/-a SašoP
Software update pri naših znanih tjunerjih poprav ta problem in sicer za vžiganje mal dvignejo obrate pride pa okol 150€.
Objavljeno: Sr sep 01, 2010 1:35 pm
Napisal/-a Patrik_A3
pokliči na avtoelektroniko. imajo na spletni strani podobno napako opisano, mogoče bi jo znali rešit.
Objavljeno: Sr sep 01, 2010 1:35 pm
Napisal/-a karman
Tako kot je napisal RS84 preveri akumulator.
Lp karman
Objavljeno: Sr sep 01, 2010 9:26 pm
Napisal/-a PuBBeC
jaz imam enak problem pri audiju, in NI akumulator!!!!! sem menjal in dal celo boljšega noter, blo je vredu mogoče pri parih zagonih, vendar enako naslednje jutro.
Baje da imajo 2.0 tdi mtorji probleme z elektroniko, tka so vsaj meni rekli, seveda pa se da to tudi odpraviti z preprogramiranjem senzora, kateri pač določa temp. motorja, da malo več nafte potisne oz. odpre, nekaj v tem stilu, nisem mehanik.
Popravilo pride nekje 100€. Sam še nisem uspel tega postoriti, saj dnevno potrebujem avto.
naj me kdo popravi, v kolikor se motim, in tudi jaz bi rad vedel, če je kakšen del hin ali me napizdujejo, hvala!
Objavljeno: Sr sep 01, 2010 10:11 pm
Napisal/-a joztom
To je znana VAGova fora, za odpiranje dovoda zahteva ECU od senzorja na gredi npr 380 obr/min, štarter pa skupaj spravi le 370 obr/min. Vrli programerji to mejo prestavijo na nižje in težave izginejo. To računajo tistih 100€ ali več. Je pa žalostno, da ob taki množici pritožb VAG tega ne naredi brezplačno, še celo radi bluzijo o novih akumulatorjih.
Objavljeno: Če sep 02, 2010 7:00 am
Napisal/-a Sasqa
Pozdravljen
Imel identičen problem na mojem Audiju A4 Quattro 2.0TDI L2006. Dogajalo se mi je sledeče: ko je bil nivo goriva v tanku približno na polovici, mi je to prvič naredil, da sem ga moral celi čas verglat, naslednjič pa, ko je bilo gorivo na minimumu. Preiskal sem forume po dolgem in počez, nato pa našel rešitev na enem angleškem forumu, kjer je imel en podoben problem.
Odpeljal sem se do mehanika, in mu naročil naj premeri pritisk črpalke v tanku. In glej ga zlomka, pritsk je bil premajhen, kjub temu, da se je črpalko slišalo. Naročil novo črpalko, jo zmontiral in od tedaj tega problema ni več.
Lp
Saša
Objavljeno: Če sep 02, 2010 7:40 am
Napisal/-a SašoP
Kok te je pumpa pršla?
Objavljeno: Če sep 02, 2010 8:37 pm
Napisal/-a PuBBeC
ja dobro meni so pumpo mnejali in je isto, tako da je verjetno elektronika kriva, sem se že pogovarjal na RSR in avtoelektroniki in jim je znana napaka...
upam ,da rešimo vsi najbolj ceneje to napako