Stran 1 od 2
Reanult R5 five, šla mašina...
Objavljeno: So sep 11, 2010 10:35 am
Napisal/-a User123
Lep pozdrav, par dni nazaj mi je pri vožnji domov avto zakuhal, krivim senzor za temperaturo saj se nobena lučka ni prižgala, da se karkoli pregreva... V glavnem AMZS me je peljal direktno na servis, kjer mi je serviser povedal, da motor nima več kopresije in, da bi popravilo stalo vsaj 400eur. Glede na to, da sem za avto dal 120eurov tale opcija z servisiranjem odpade
Zdaj že brskam po avto.net za nakup nove 5ke, vendar nimam ravno sreče, večina jih je že prodanih in so "pozabili" odstraniti oglas...
Se mi je pa ponudila še ena opcija in sicer menjava mašine, tle nek sosed ima petko na dvorišču, pleh je pregnit totalno vendar pa mašina laufa u nulo, ponuja mi jo za 50eur.
Zdaj vas strokovnjake sprašujem, kaj je tukaj pametno storiti. Koliko pride menjava motorja, en kolega mi je rekel cca 100eur. Če to drži bi me prišlo vse skupaj 150e, ravno toliko kot če bi kupil novo, vendar je pa pri tej moji vsaj pleh v redu in vem da so ostale komponente ok.
Za to opcijo se zanimam predvsem za to, ker se mi ne da odjavljat avta iz prometa, hodit spet na tehnične če kupim drugega in bo potem tam spet kaj narobe in bom imel stroške za servis... Gume imam skoraj nove gor, še to bi potem moral dol pobrati. Še vinjeto imam gor, potem bom moral še to dat zahtevo za novo vinjeto...v glavnem veliko zoprnih stvari pride s tem če avto odjavim iz prometa in kupim novega...
V glavnem, kak nasvet? Denarja nimam veliko, avto pa ravno zdaj res rabim...
Objavljeno: So sep 11, 2010 10:40 am
Napisal/-a nevermind
Najboljša ti je ta opcija, zamenjat motor.
Kateri motor pa je ta, ki je zaribal?
Kmalu se bo oglasil uporabnik lisko, ki obvlada R5-ke v nulo in ti bo kaj več povedal.
Objavljeno: So sep 11, 2010 10:50 am
Napisal/-a busman
če hočeš ti lahko jst prodam cel avto. 1.4 five 96 letnik 127000 prevoženih za 200eur..dela k urca
Objavljeno: So sep 11, 2010 11:26 am
Napisal/-a User123
Motor je 1.4, mono vbrizg al kaj je že...
@busman
Iz kje pa si? Sam, da ni avto luknjast od rje, tako petko sem imel pred tole in res ne rabim take

Objavljeno: So sep 11, 2010 5:03 pm
Napisal/-a busman
jah, mal ga že daje rja sam ni take panike, lukenj uglavnem ni nobenih..sem pa iz ljubljane
Objavljeno: So sep 11, 2010 7:26 pm
Napisal/-a lisko
nevermind je napisal/-a:Najboljša ti je ta opcija, zamenjat motor.
Kateri motor pa je ta, ki je zaribal?
Kmalu se bo oglasil uporabnik lisko, ki obvlada R5-ke v nulo in ti bo kaj več povedal.
C3J je motor.....kaj več pa jaz ne morem povedat

Menjava motorja pa je en popoldan laganega dela v domači delavnici.
Ti je pa šola za nasljednjič....R5 namreč nima števčka temparature in tud tista lučka je tak tak....Preventivno se pred vsakim poletjem menja termostat za par eur in zadeva špila dalje.
Objavljeno: So sep 11, 2010 8:52 pm
Napisal/-a tiguan
Najprej razdri mašino, če zakuha motor gre dihtnga pa mogoče glava.
Objavljeno: Ne sep 12, 2010 11:04 am
Napisal/-a User123
Hvala za odgovore. Mi lahko še kod pove kakšna bi bila cena menjave motorja pri nekem naključnem servisu?
Objavljeno: Ne sep 12, 2010 11:35 am
Napisal/-a tiguan
Zakaj menjava motorja, če je avto samo zakuhal in je šla vsaj predvidevam dihtnga glave, popravilo bi te stalo pri fušarju 100-150 evrov.
Sem pa tud vidu, da že prodajaš avto za 50 evrov, dvomim, da bi sploh kakšen dal za nevozen avto 50 evrov, še jaz sem se težko znebil delujoče favoritke.
Objavljeno: Ne sep 12, 2010 12:00 pm
Napisal/-a myster
na dinosu so kolegu dali 70€ za petko, kot staro železo.
govorim kot opcijo

.
Objavljeno: Ne sep 12, 2010 1:20 pm
Napisal/-a KiNOS
User123 je napisal/-a:Hvala za odgovore. Mi lahko še kod pove kakšna bi bila cena menjave motorja pri nekem naključnem servisu?
Par ur dela....recimo ne vem 20-30€/ura, dela je za 2-3 ure,torej manj kot 100€.
Objavljeno: Ne sep 12, 2010 2:34 pm
Napisal/-a User123
Ja sem dal oglas na avto.net, me je že klical en, ga pride jutri iskat za 50eur...
Za naprej pa ne vem kaj bom, eno dobro petko poiskat, sam jih je bolj malo gor, iščem predvsem v okolici LJ...
Objavljeno: Ne sep 12, 2010 3:58 pm
Napisal/-a xalfist
na petki pa si ja sam menjaš tesnilo glave če imaš vsaj malo orodja, moment ključ si sposodiš, jermen pa tut maš oznake kako nastavit, brušenje glave te pride okol 10e pa dihtonge . recimo za ene 50-70e si bi jo sam popravo če je pleh pa vse ostalo vredu
Objavljeno: Ne sep 12, 2010 5:02 pm
Napisal/-a Fan
xalfist je napisal/-a:na petki pa si ja sam menjaš tesnilo glave če imaš vsaj malo orodja, moment ključ si sposodiš, jermen pa tut maš oznake kako nastavit, brušenje glave te pride okol 10e pa dihtonge . recimo za ene 50-70e si bi jo sam popravo če je pleh pa vse ostalo vredu
Pozdravljeni
Večina motorjev 1.4, ki so bili vgrajeni v R5 in še delujejo, ima verigo
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne sep 12, 2010 5:04 pm
Napisal/-a lisko
xalfist je napisal/-a:na petki pa si ja sam menjaš tesnilo glave če imaš vsaj malo orodja, moment ključ si sposodiš, jermen pa tut maš oznake kako nastavit, brušenje glave te pride okol 10e pa dihtonge . recimo za ene 50-70e si bi jo sam popravo če je pleh pa vse ostalo vredu
Jermena nima....pogon ima preko verige , odmična je v bloku....dobri stari OHV motor.
tiguan: Ta motor koliko je enostaven je kompliciran....Niti slučajno ni mus , da je šlo tesnilo glave....Lahko so počli obročki ali pa v najhujšem primeru puše cilindrov ( ta motor ima namreč vstavljene puše za cilindre), kar je meni tudi nardilo nekoč.... In če je šlo kaj od naštetega stroški enormno rastejo.....
Objavljeno: Ne sep 12, 2010 6:58 pm
Napisal/-a xalfist
Fan je napisal/-a:xalfist je napisal/-a:na petki pa si ja sam menjaš tesnilo glave če imaš vsaj malo orodja, moment ključ si sposodiš, jermen pa tut maš oznake kako nastavit, brušenje glave te pride okol 10e pa dihtonge . recimo za ene 50-70e si bi jo sam popravo če je pleh pa vse ostalo vredu
Pozdravljeni
Večina motorjev 1.4, ki so bili vgrajeni v R5 in še delujejo, ima verigo
Lep pozdrav
nisem hotel povedat če ima jermen ali verigo ker tega niti nevem hehe ker petke nisem mel,( no sedaj vem zakaj imajo večina petke tak značilek zvok mašine da se nadaleč ve da je petka, zarad ketne) ne vozo ampak to da ne more bit strošek tesnila glave 400€, da si jo lakh popraviš za manj kot 100€ sam al kak ko se malo spozna al kak cenejši mehanik, če pravi da je vredu pleh.res da lahko za malo več kot 100€dobi drugo ampak kdo mu garantira da mu nebo tam tut šla dihtunga. govorim če je šlo sam tesnilo glave.
Objavljeno: Po sep 13, 2010 8:48 am
Napisal/-a Romzis
Najceneje in najhitreje je zamenjat motor (sploh če košta 50€).
Ugibat in si razbijat glavo, kaj je z obstoječim je brezveze. Res je material za menjavo dihtunge glave cca. 50€, potem je najverjetneje treba še brušenje, glede na to da je zakuhalo vse skupaj, ....In res, ni treba menjat ketne, ker je vse skupaj, vključno z odmično v bloku motorja.
Objavljeno: Po sep 13, 2010 9:00 am
Napisal/-a a4
strinjam se da je najbolj pametno menjati motor
Objavljeno: Po sep 13, 2010 1:52 pm
Napisal/-a xalfist
Romzis je napisal/-a:Najceneje in najhitreje je zamenjat motor (sploh če košta 50€).
Ugibat in si razbijat glavo, kaj je z obstoječim je brezveze. Res je material za menjavo dihtunge glave cca. 50€, potem je najverjetneje treba še brušenje, glede na to da je zakuhalo vse skupaj, ....In res, ni treba menjat ketne, ker je vse skupaj, vključno z odmično v bloku motorja.
ja po eni strani je skoraj naj ceneje sam če da za motor 50e, je še delo tolk polek za manj kot 50e nevem če mu bo ga kdo menjo in kdo mu garantira da tist motor nebi crkno čez čas, če pa menjaš dihtonge, brušenje glave je 10e pa maš vse na novo nareto in more motor še nekaj časa it. je pa stvar pozameznika kaj se mu zdi pomembno in kak se odloči
Objavljeno: Po sep 13, 2010 7:03 pm
Napisal/-a lisko
Fantje zdaj pa tak....j....pogoj je da pridete skozi za manj kot 50 evrov....
Postavte se malo na realna tla no....
Že samo olje in pa filter ga bo prišel 30 evrov....antifriz....če je kuhno je kuhno z razlogom....torej še termostat....komplet tesnil ker se kolektorsko sila rado pretrga....oz. je to bolezen R5 1.4 motorjev....da na vsem lepem spusti. Tesnilo glave pa brušenje....vse skupaj 50 evrov? Ja pa ja....
Mala generalka brez dela je mene prišla 80 evrov s tem da 1.6 D je OHC motor....torej jermen ki sem ga menjal....pa nič kaj drugega....