Stran 1 od 1
Pri prestavljanju motor skoči, zatrese
Objavljeno: So sep 11, 2010 8:31 pm
Napisal/-a rakec
Lp.
Imam sledeč problem na svoji ibizi 1,9 sdi, l.95. Ko prestavim iz katerikole brzine v višjo, se normalno spredaj avto malo dvigne, nato pa ko stisnem sklopko da bi prestavil, nekaj pokne pri motorju. Strese se cel avto. Čuje si kot da bi preskočila mašina, ful zaropota. Če prestavljam tako, da se avto nič ne dvigne, torej počasi, je vse vredu. Poleg tega mi v leru avto trese, obrati so konstantni 900, avto pa trese kot da se bo razletel. Ko dam malo gasa, 1200 obratov, je spet vse ok.
Bi lahko bila okvara na mostu ali pa na blažilcih motorja? Ker to preskakovanje mi ni čisto nič všeč.
Hvala za odgovor.
Objavljeno: So sep 11, 2010 8:33 pm
Napisal/-a im nobody
nosilci
Objavljeno: So sep 11, 2010 8:35 pm
Napisal/-a Pavka
Nosilec motorja ali menjalnika.To bo moral pogledat mehanik.
Objavljeno: So sep 11, 2010 8:38 pm
Napisal/-a rakec
če normalno speljujem, se avto obnaša tako kot se mora. le pri pospešenem speljevanju skoči. je možno da je polosovina oz homokinetični zglob? ker že nekaj časa imam problem, da ko se peljem po hribu navzdol, stisnem sklopko in če je ovinek v levo, mi ruži pri desnem kolesu. ampak samo ko je volan obrnjen levo. v desno je ok. ko stisnem sklopko,je spet ok.
Objavljeno: So sep 11, 2010 8:59 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Odgovor na prvi post ste že dobili - nosilci motorja ali menjalnika.
Odgovor na drugi post: homokinetični zglob ali kolesni ležaj.
Ni pa izključeno, da je zaradi prve napake prišlo do druge napake - posledica prevelikega gibanja.
Lep pozdrav
Objavljeno: So sep 11, 2010 9:06 pm
Napisal/-a rakec
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Odgovor na prvi post ste že dobili - nosilci motorja ali menjalnika.
Odgovor na drugi post: homokinetični zglob ali kolesni ležaj.
Ni pa izključeno, da je zaradi prve napake prišlo do druge napake - posledica prevelikega gibanja.
Lep pozdrav
hm,a nebi bil motor nagnjen če bi nosilci bili fuč? Iz vrha gledano je vse ok, moram ga še dat na most da od spodaj vidim. Kolesni ležaj mi desni že nekaj časa tuli,do sedaj pa je bilo vse ok,razen tuljenja.
Se da nosilce menjalnika menjat v lastni režiji,ali je potrebno popravilo mehanika?
Objavljeno: So sep 11, 2010 9:28 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

pri vsakem postu je ena napaka več. Ne, ne boste kar tako videli viseti motorja.
Hja seveda lahko sam zamenjate, potrebujete nekaj ročnih spretnosti in orodje.
Lep pozdrav
Objavljeno: So sep 11, 2010 9:32 pm
Napisal/-a rakec
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

pri vsakem postu je ena napaka več. Ne, ne boste kar tako videli viseti motorja.
Hja seveda lahko sam zamenjate, potrebujete nekaj ročnih spretnosti in orodje.
Lep pozdrav
hehe
motor sem probal v mirovanju, če se kaj maje, pa je trdo pritrjen. nič nima lufta nikjer.
Objavljeno: Ne sep 12, 2010 8:11 am
Napisal/-a lisko
rakec je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

pri vsakem postu je ena napaka več. Ne, ne boste kar tako videli viseti motorja.
Hja seveda lahko sam zamenjate, potrebujete nekaj ročnih spretnosti in orodje.
Lep pozdrav
hehe
motor sem probal v mirovanju, če se kaj maje, pa je trdo pritrjen. nič nima lufta nikjer.
Z roko si ga probal?

Zako ne ugotviš nič

Jaz imam uničene nosilce pa je motor na mestu kot zabetoniran....v reduktorju z 4x4 pogonom pa ob kopanju na mestu motor pleše za 20 cm. En kmečki test je recimo da ti nekdo proba speljat ob zategjeni ročni ( če ti seveda prime) ti pa opazuješ motor koliko se maje.
Objavljeno: Ne sep 12, 2010 8:30 am
Napisal/-a rakec
ročna prime, bom probal to pa da vidim. zakaj pa pri normalnem pospeševanju ne skoči motor?samo pri pospešenem ko se dvigne malo spredaj avto?
Objavljeno: Ne sep 12, 2010 11:01 am
Napisal/-a myster
ja. zaradi sile, ki vleče avto samo v eno smer, avto oz. motor malce umiri (motor drži eno pozicijo). ko se normalno voziš ali stojiš, motor ni več v eni poziciji, ampak bolj v mirovanju; zaradi slabih nosilcev pa "skače" in to trese celoten avto.
sicer na 15 let starmu avtu, marsikatera guma otrdi. ko se otrdi začne guma razpadat in zato pride do "neblaženja" vibracij, ki se direktno prenaša na celoten avto.
Objavljeno: Ne sep 12, 2010 11:07 am
Napisal/-a rakec
sem probal kmečki test, pa se motor nič kaj ne trese. malo ga že potegne nazaj,ampak to v mejah normale. tako da sumim ali na desni homokinetični zglob ali pa nosilce menjalnika. se da kako preverit, če bi bil homokinetični zanič?
Objavljeno: Ne sep 12, 2010 5:35 pm
Napisal/-a rakec
če bo komu kaj pomagal podatek pri možni rešitvi moje težave, danes sem opazil da mi precej pušča olje. motor je moker zadaj pod kolektorjem za izpušno cev. 2h na parkirišču,pa je bila 10x10cm lužica pod motorjem :O
Objavljeno: Po sep 13, 2010 3:12 pm
Napisal/-a rakec
če bo še mel kdo podoben problem, odlomil se je vijak, ki drži sprednji motorni nosilec in motor, posledično pa se je zaradi teže in pritiska odlomilo uho na zaganjaču. Sprednji motorni nosilec je 2x vpet v motor. Motor je padel za 10cm nižje, posledica je pa poškodovan filter za olje,zato izteka olje.