Stran 1 od 1

Težave s hladilnim sistemom Škoda Octavija 1 (bencin)

Objavljeno: Po sep 13, 2010 5:07 pm
Napisal/-a Octavijan
Pozdravljeni!

Škoda Octavia LX, letnik 2000, 1.6 bencin (motor enak kot Golf III), 105000 km.

Zadnjič mi je med vožnjo zasvetila lučka za temperaturo hladilne tekočine, kazalec pa zabilo v rdeče področje. Takoj ustavim in ugasnem avto, slišim hladilno tekočino kako brbota pod havbo (torej je zavrela). Odprem havbo - ventilator ne dela (čeprav je mašina vroča ko hudič in tekočina zavreta). Potem sem počakal, da se avto (in živci) ohladi, in ga v parih "etapah" po par minut odpeljal domov (hvala bogu za kafiče ob cesti :D).

Zanima me mnenje - nikdar še nisem imel opravka s težavami hladilnega sistema, zato ugibam: Je šlo termostikalo, ki vklaplja ventilator? Lučka mi je drugače zasvetila med mestno vožnjo - 50-60km/h pa ustavljanje na semaforjih, ali je tu ventilator sploh potreben? Mislim, a pri mestni vožnji ni dovolj vetra za hlajenje?

Je možno, da bi šla pumpa hladilne tekočine? (Bila menjana 15.000km nazaj, torej je praktično nova!)

Hvala za nasvete in mnenja.

Objavljeno: Po sep 13, 2010 5:19 pm
Napisal/-a Pavka
Vodna crpalka skoraj 100% ni krivda. Prej termo stikalo, lahko pa tudi sam ventilator. Vendar iz osebnih izkusenj vem da gre prej za termo stikalo.

Re: Težave s hladilnim sistemom Škoda Octavija 1 (bencin)

Objavljeno: Po sep 13, 2010 5:23 pm
Napisal/-a mITJA122
Octavijan je napisal/-a:Pozdravljeni!

Škoda Octavia LX, letnik 2000, 1.6 bencin (motor enak kot Golf III), 105000 km.

Zadnjič mi je med vožnjo zasvetila lučka za temperaturo hladilne tekočine, kazalec pa zabilo v rdeče področje. Takoj ustavim in ugasnem avto, slišim hladilno tekočino kako brbota pod havbo (torej je zavrela). Odprem havbo - ventilator ne dela (čeprav je mašina vroča ko hudič in tekočina zavreta). Potem sem počakal, da se avto (in živci) ohladi, in ga v parih "etapah" po par minut odpeljal domov (hvala bogu za kafiče ob cesti :D).

Zanima me mnenje - nikdar še nisem imel opravka s težavami hladilnega sistema, zato ugibam: Je šlo termostikalo, ki vklaplja ventilator? Lučka mi je drugače zasvetila med mestno vožnjo - 50-60km/h pa ustavljanje na semaforjih, ali je tu ventilator sploh potreben? Mislim, a pri mestni vožnji ni dovolj vetra za hlajenje?

Je možno, da bi šla pumpa hladilne tekočine? (Bila menjana 15.000km nazaj, torej je praktično nova!)

Hvala za nasvete in mnenja.


A ventilator je vklopu? Če ni, je napaka nekje tukaj(termostikalo...)
Vodna črpalka skor nebi smela bit, prei bi začelo tečt od nje.itd.

Objavljeno: Po sep 13, 2010 7:35 pm
Napisal/-a drotkar
Ob pregrevanju avta stari šoferji vklopimo gretje v kabini, ventilator do konca in gremo naprej.
V tvojem primeru bolj sumim na mehanski termostat v cevi.

Objavljeno: Po sep 13, 2010 7:43 pm
Napisal/-a domen_
drotkar je napisal/-a:Ob pregrevanju avta stari šoferji vklopimo gretje v kabini, ventilator do konca in gremo naprej.
Tako je, isti nasvet je meni dal mehanik in res mi je to v tisti situaciji pomagalo.

Js sem imel enak problem, ampak na drugem avtu (Renault 19:)), izkazalo se je, da kontakt nekje ni bil dober in ventilator ni dobil elektrike.