Stran 1 od 1
Težave po menjavi akumulatorja
Objavljeno: To sep 14, 2010 2:11 pm
Napisal/-a Lisjak83
Pozdravljeni
Menjal sem akumulator in opazil, da mi električni pomik stekel čudno deluje. Ne gre več avtomatsko zapret šip. Dol še gre, da potuje šipa sama, gor pa morem skoz gumb držat!??? Pa še, ko pride šipa do vrha, jo full butne na koncu, kot da bi dobil mehanizem full moč in zapre šipo na polno.
Prosim za vašo pomoč! Kaj naj nardim, grem na servis, da pogledajo ali lahko kako sam popravim?
hvala
Objavljeno: To sep 14, 2010 2:14 pm
Napisal/-a GodOfAll
Pri oplu si težavo rešil tako: držiš stikalo za gor 10s, odpreš šipo do konca in držiš stikalo za dol 10s. Sporoči če je ok.
Objavljeno: To sep 14, 2010 6:55 pm
Napisal/-a Lisjak83
Hvala! Sem probal tudi to varianto in je potem nekak prijelo. Drgač ma pa ford malo drugače oz. ravno obratno.
Hvala ti!
Objavljeno: To sep 14, 2010 8:07 pm
Napisal/-a marko01
To je pri vseh avtih ko odklopiš AKU rabi pol nekaj časa da začne delat avtomatika.
Objavljeno: To sep 14, 2010 9:12 pm
Napisal/-a WMB
marko01 je napisal/-a:To je pri vseh avtih ko odklopiš AKU rabi pol nekaj časa da začne delat avtomatika.
Ni res.
Vsaka znamka ima postopek po katerem ponovno naučiš avtomatiko da začne spet pravilno delovati, sploh pa za šipe...
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 5:21 am
Napisal/-a Badmike
Je... to vašo elektroniko. Na mojem ko vrtiš kurbl gre dol ko v drugo pa gre gor, vse pol avtomatsko

Pa ko menjam akumo pol vse dalje normalno dela.
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 5:50 am
Napisal/-a Firediver
Badmike je napisal/-a:Je... to vašo elektroniko. Na mojem ko vrtiš kurbl gre dol ko v drugo pa gre gor, vse pol avtomatsko

Pa ko menjam akumo pol vse dalje normalno dela.
Že res, ampak brez elektronike npr. ne spraviš toliko konjev iz tako majhne prostornine motorja pri tako majhni porabi..pa pustimo še ekologijo zraven..in udobje..
Mislim da bi za take primere lahko v navodilih za uporabo več napisali na kaj biti pozoren, če po sili razmer sam menjaš akumulator..ne pa, da je treba celo za pregorelo žarnico avtovleko naročat in do pooblaščenca zategniti (karikirano). Le kaj nam potem koristijo rezervne žarnice, ki jih moramo imeti v kompletu vedno v avtu?
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 7:13 am
Napisal/-a mITJA122
Firediver je napisal/-a:Badmike je napisal/-a:Je... to vašo elektroniko. Na mojem ko vrtiš kurbl gre dol ko v drugo pa gre gor, vse pol avtomatsko

Pa ko menjam akumo pol vse dalje normalno dela.
Že res, ampak brez elektronike npr. ne spraviš toliko konjev iz tako majhne prostornine motorja pri tako majhni porabi..pa pustimo še ekologijo zraven..in udobje..
Mislim da bi za take primere lahko v navodilih za uporabo več napisali na kaj biti pozoren, če po sili razmer sam menjaš akumulator..ne pa, da je treba celo za pregorelo žarnico avtovleko naročat in do pooblaščenca zategniti (karikirano). Le kaj nam potem koristijo rezervne žarnice, ki jih moramo imeti v kompletu vedno v avtu?
Vleko za pregorelo žarnico? Prvič čujem

Objavljeno: Sr sep 15, 2010 7:40 am
Napisal/-a nebivedu
WMB je napisal/-a:marko01 je napisal/-a:To je pri vseh avtih ko odklopiš AKU rabi pol nekaj časa da začne delat avtomatika.
Ni res.
Vsaka znamka ima postopek po katerem ponovno naučiš avtomatiko da začne spet pravilno delovati, sploh pa za šipe...
Zakaj bi jo moral učit? A je tok neumno narejeno, da to crkuje, izgubi spomin, al kaj?
Na subaruju, toyoti, suzukiju, daihatsuju zamenjaš akumulator, pa po priklopu vse normalno deluje naprej. Brez kakršnegakoli učenja. Očitno so ostali proizvajalci bolj butasti, pa ne znajo narest stvari, ki bi delale tako kot morjo.
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 7:41 am
Napisal/-a Pavka
mITJA122 je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:Badmike je napisal/-a:Je... to vašo elektroniko. Na mojem ko vrtiš kurbl gre dol ko v drugo pa gre gor, vse pol avtomatsko

Pa ko menjam akumo pol vse dalje normalno dela.
Že res, ampak brez elektronike npr. ne spraviš toliko konjev iz tako majhne prostornine motorja pri tako majhni porabi..pa pustimo še ekologijo zraven..in udobje..
Mislim da bi za take primere lahko v navodilih za uporabo več napisali na kaj biti pozoren, če po sili razmer sam menjaš akumulator..ne pa, da je treba celo za pregorelo žarnico avtovleko naročat in do pooblaščenca zategniti (karikirano). Le kaj nam potem koristijo rezervne žarnice, ki jih moramo imeti v kompletu vedno v avtu?
Vleko za pregorelo žarnico? Prvič čujem

Ja, vleko za zarnico....kdor jo zamenja na Hondi Accord (prednji zaromet) dobi za pico:)
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 8:00 am
Napisal/-a Bor
Na renoju morš pritiskat do dol in nazaj gor pa držat neki časa. Pol pa spet delajo. In tko vsakega posebi.
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 10:06 am
Napisal/-a pskoda
Pri oplu (corsa d) sem že odklopil akumolator in po ponovnem priklopu dela vse normalno, razen pač ure, datuma in še kakšne malenkosti
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 10:15 am
Napisal/-a jurre
Bor je napisal/-a:Na renoju morš pritiskat do dol in nazaj gor pa držat neki časa. Pol pa spet delajo. In tko vsakega posebi.
Sem ze menjal akumulator z novim pa tudi tako sem ga ze parkrat odklopil za nekaj minut pa nisem nikoli nic stelal - je delalo vse isto kot prej.
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 10:37 am
Napisal/-a Bor
Pri megane II je treba. Drugače se ti z vsakim pritiskom premakne samo za par cm.
Je pa to preverjeno, ker mamo pri hiši 2 megane II. Mojga so zanč na servisu odklopli pa niso zadnjih naštimali. Pri maminem sem pa sam aku menjal in sem mogu vse 4 šipe "naštelat".
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 10:39 am
Napisal/-a Lisjak83
Hja, možno je, da vse normalno dela, če maš nov akumulator že doma in samo menjaš, tako je avto dejansko izkljopljen mogoče par sekund! Takrat se ne resetira vse, verjetno.
Jaz pa sem imel avto izklopljen več kot eno uro, ker sem stari akumulator vzel s sabo in ga dal za odpad v trgovino, kjer sem kupil novega. Med tem časom pa se je verjetno resetiralo tudi el. pomik stekel.
Po mojem je v tem fora.
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 11:09 am
Napisal/-a ban
Pavka je napisal/-a:mITJA122 je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:Badmike je napisal/-a:Je... to vašo elektroniko. Na mojem ko vrtiš kurbl gre dol ko v drugo pa gre gor, vse pol avtomatsko

Pa ko menjam akumo pol vse dalje normalno dela.
Že res, ampak brez elektronike npr. ne spraviš toliko konjev iz tako majhne prostornine motorja pri tako majhni porabi..pa pustimo še ekologijo zraven..in udobje..
Mislim da bi za take primere lahko v navodilih za uporabo več napisali na kaj biti pozoren, če po sili razmer sam menjaš akumulator..ne pa, da je treba celo za pregorelo žarnico avtovleko naročat in do pooblaščenca zategniti (karikirano). Le kaj nam potem koristijo rezervne žarnice, ki jih moramo imeti v kompletu vedno v avtu?
Vleko za pregorelo žarnico? Prvič čujem

Ja, vleko za zarnico....kdor jo zamenja na Hondi Accord (prednji zaromet) dobi za pico:)
Enako pri meganu II.
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 11:27 am
Napisal/-a ~toMmy~
nebivedu je napisal/-a:WMB je napisal/-a:marko01 je napisal/-a:To je pri vseh avtih ko odklopiš AKU rabi pol nekaj časa da začne delat avtomatika.
Ni res.
Vsaka znamka ima postopek po katerem ponovno naučiš avtomatiko da začne spet pravilno delovati, sploh pa za šipe...
Zakaj bi jo moral učit? A je tok neumno narejeno, da to crkuje, izgubi spomin, al kaj?
Na subaruju, toyoti, suzukiju, daihatsuju zamenjaš akumulator, pa po priklopu vse normalno deluje naprej. Brez kakršnegakoli učenja. Očitno so ostali proizvajalci bolj butasti, pa ne znajo narest stvari, ki bi delale tako kot morjo.
Eni pa res komaj dočakate, da pohvalite "svoje" in potlačite v blato "tuje"!

Drugače pri VW- tudi še nisem imel problemov s tem.
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 12:30 pm
Napisal/-a TooOldVehicle
mITJA122 je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:Badmike je napisal/-a:Je... to vašo elektroniko. Na mojem ko vrtiš kurbl gre dol ko v drugo pa gre gor, vse pol avtomatsko

Pa ko menjam akumo pol vse dalje normalno dela.
Že res, ampak brez elektronike npr. ne spraviš toliko konjev iz tako majhne prostornine motorja pri tako majhni porabi..pa pustimo še ekologijo zraven..in udobje..
Mislim da bi za take primere lahko v navodilih za uporabo več napisali na kaj biti pozoren, če po sili razmer sam menjaš akumulator..ne pa, da je treba celo za pregorelo žarnico avtovleko naročat in do pooblaščenca zategniti
(karikirano). Le kaj nam potem koristijo rezervne žarnice, ki jih moramo imeti v kompletu vedno v avtu?
Vleko za pregorelo žarnico? Prvič čujem 
Površnost pri branju je tvoja vrlina, to moraš obvezno dodati v svoj CV.......
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 7:35 pm
Napisal/-a sebaveh
nebivedu je napisal/-a:WMB je napisal/-a:marko01 je napisal/-a:To je pri vseh avtih ko odklopiš AKU rabi pol nekaj časa da začne delat avtomatika.
Ni res.
Vsaka znamka ima postopek po katerem ponovno naučiš avtomatiko da začne spet pravilno delovati, sploh pa za šipe...
Zakaj bi jo moral učit? A je tok neumno narejeno, da to crkuje, izgubi spomin, al kaj?
Na subaruju, toyoti, suzukiju, daihatsuju zamenjaš akumulator, pa po priklopu vse normalno deluje naprej. Brez kakršnegakoli učenja. Očitno so ostali proizvajalci bolj butasti, pa ne znajo narest stvari, ki bi delale tako kot morjo.
Problem je, ker elektronika ne ve v katerem položaju je šipa. Sploh pri sistemih z varnostno funkcijo ki odpre šipo ko ta naleti na oviro pri zapiranju. Na osi motorčka je ponavadi magnet in dva hallova senzorja (videno pri Vectri A) ki šteje vrtljaje motorčka in ugotavljata smer vrtenja. Temu tudi pravimo "inkrementalni dajalnik impulzov". Prenos je znan, kar pomeni točno določeno število impulzov od odprte do zaprte šipe. Vse lepo in prav do tu, problem pa je, ker to šteje le impulze in potrebuje neko začetno (referenčno) točko iz katere izračuna pozicijo šipe. In ta točka ter prešteti impulzi žal niso nikjer napisani v trajnem spominu, zato jih je treba na novo določiti, ko zmanjka elektrike.
Vsemu temu bi se sicer lahko izognili z uporabo "absolutnega enkoderja", ki je pa žal malenkost dražji, no vsaj njegova montaža na mehanizem šipe. V avtoindustriji pa tako ali tako vemo da šparajo pri vsakem gramu materiala.
Objavljeno: Sr sep 15, 2010 7:45 pm
Napisal/-a martk
Sicer pa bi lahko naredili avtomatsko inicializacijo, ko prvič odpreš in zapreš šipo, ne da bi uporabnik sploh vedel za to. Ne pa da ko bebec tiščiš tisti prekleti knof pa šteješ do 10
LP
Martin