Stran 1 od 2
Težave z zavorami pri novi Škodi Oktavia
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 1:41 pm
Napisal/-a zakmb
Pozdravljeni, velikokrat ste mi pomagali z vašimi nasveti pri nakupu novega vozila. Sedaj se ponovno obraćam na vas z naslednjim vprašanjem. Imam 3 mesece staro Škodo Oktavia 1,2 TSI, ki je seveda še v garanaciji. Že ob nakupu vozila sem slišal šobanje zadaj, ko sem zabremzal. Prodajalec mi je povedal, da bo to sčasoma izginilo. Sedaj imam prevoženih 3.000 km. Že dvakrat sem bil na servisu Porche. Prvič so mi bojda zamenjali komplet bremz spredaj in zadaj. Čez 7 dni je ponnovno pričelo šobat. Drugič so mi bojda zamenjali zadnje ploščice ker mi kao prvič slednjih niso (tako se je zagovoril serviser). Ta mi je tudi povedal, da sedaj ne morem več uveljavljati reklamacije ker je kao vse zamenjano. Vzrok je površinsla prerjavitev. Sedaj pa vas vljudno sprašujem: Ali je res, da ne morem uveljavljati garancije čeprav zavore, ko jih pritisnem, še vedno šobajo in se slišijo ? Predvsem se slišijo, ko peljem vzratno. Meni je to čudno, saj je avto v garanciji. Na koga naj se obrnem ? Kaj bi vi naredili na mojem mestu ?
Iskrena hvala vsem že vnaprej za odgovor.
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 1:49 pm
Napisal/-a corrado92
seveda lahko ti imaš garancijo in niso napravili kot je treba to ni tvoj problem mogoče pa da je problem v čem drugem?obrni se na nekoga ki je vodilni na servisu in če bodo spet pametovali se obrni na varuha potrošnikovih pravic(priporočam) zelo hitro opravijo malo zagrozijo in avto bo hitro popravljen!na njih se obrnejo tudi ljudje ki so kakšno stvar kupili v tujini in jim tam nočejo uveljavljati garancije in se stvar reši v 14 dneh!in ni bog da je tebi nebi rešili

Objavljeno: Ne sep 19, 2010 1:54 pm
Napisal/-a domen_
Js pa ne razumem čisto dobro v čem je problem. Ali ni tako, da če je na površini ploščic malo rje potem enkrat malo bolj zabremzaš in gre stvar dol? Ne razumem pa, kako se lahko vzvratno bolj sliši kot naprej.
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 1:58 pm
Napisal/-a zakmb
Sem tudi sam razmišljal v tej smeri. Ta serviser na Porche mi je rekel, da se zavore slišijo pri vsakem novem in starem vozilu in da je to normalno za te vremenske razmere. Komaj sem ga poslušal ker se mi ni za kregat. Meni to ni običajno, da kadarkoli zabremzam poslušam šobanje. Za 16.000 € se mi zdi, da se to ne bi smelo dogajati. Sicer se pa slednje slišijo tudi ob vročini pri 35 stopinj na morju. Na kak način pa naj stopim v kontakt s tem varuhom? Preko maila ali ?
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 2:02 pm
Napisal/-a zakmb
Sam sem kar se tiče avtov popolni laik, iskreno. KO zabremzam, se sliši spredaj šobanje kot da bi nekaj vleklo po tleh. Zadaj je ta zvok še 4 krat močnejši, ko peljem vzratno in zabremzam. Serviser mi je rekl,d a sem prenežen z avtom in da če bom bolj grobo zabremzal, da bi moralo nehat šobat. Sem tudi to naredil pa ne neha. Po drugi strani pa nisem kupil traktor ampak osebno vozilo. Ne vem, ali morda jaz pretiravam in je to normalno?Sem vozil vozilo staro 13 let in bremze niso šobale. Nisem več dovolj pameten, vem samo, da me to moti. Se slišijo vse bremze ko zabremzaš?
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 2:06 pm
Napisal/-a bugy1
Pri naši službeni Oktaviji je isti problem dokler dvakrat ne zabremzaš se sliši res nenormalen zvok iz zavor. ZAKMB @ Tukaj cena nima pomena koliko avto stane.
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 2:11 pm
Napisal/-a zakmb
Razumem. Sicer sem z avtom in mašino zaenrkat zelo zadovoljen, priznam. Meni ta zvok ne mine nikoli, lahko bremzam kolikor hočem, šobanje ne neha. Zadaj bolj kot spredaj.
Kako je možna površinska prerjavitev pri novem vozilu? Če se to ve, kaj bi bilo potrebno storiti, da se stvar utiša? Povedali so mi, da po prevoženih 10.000 km več ne moreš uvaljavljati garancije na zavore. Imam občutek, da me bodo za nos vlekli do prevoženih 10.000 potem bom pa plačal nove bremze iz zvok bo čudežno izginil? Zanima me, ali se to ne da odpraviti z zamenjavo kompleta.... popolnoma novega? Ne vem?

)))
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 2:20 pm
Napisal/-a corrado92
zakmb je napisal/-a:Sem tudi sam razmišljal v tej smeri. Ta serviser na Porche mi je rekel, da se zavore slišijo pri vsakem novem in starem vozilu in da je to normalno za te vremenske razmere. Komaj sem ga poslušal ker se mi ni za kregat. Meni to ni običajno, da kadarkoli zabremzam poslušam šobanje. Za 16.000 € se mi zdi, da se to ne bi smelo dogajati. Sicer se pa slednje slišijo tudi ob vročini pri 35 stopinj na morju. Na kak način pa naj stopim v kontakt s tem varuhom? Preko maila ali ?
01 478 3618najbolje da pokličeš drugače pa se nahajajo na kotnikovi 28 v lj
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 2:23 pm
Napisal/-a zakmb
Hvala ti Corrado, se bom pozanimal. Hvala še enkrat
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 2:23 pm
Napisal/-a domen_
Ja če stvar ne izgine in če je prisotno ne glede na vreme, potem je to res malo nenavadno za nov avto. Ne vem sicer koliko se to slisi. Moram pa reči, da se je meni na renault19 isto dogajalo po menjavi ploscic, ampak me ni motilo, ker ni bilo nevemkako glasno.
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 2:26 pm
Napisal/-a lublancan
v deževnem in vlažnem vremenu pride do površinske rje na diskih
to se dogaja na vseh avtomobilih, vseh znamk, ki imajo železne diske
ko parkrat zabremzaš gre to dol
je pa tako, da prednje bremze primejo bolj kot zadnje in zadaj to ostane malo dlje časa
površinska rja se vidi kot rjavi fleki na diskih, če maš lite feltne lahko to vidiš, po bremzanju pa bi nej to izginilo
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 2:29 pm
Napisal/-a zakmb
Mene tudi ne bi motilo ob predpostavki, da bi ta zvok sčasoma bledel oz se zmanjševal. Pa se ne. Nasprotno. Sedaj sem na njega vedno bolj pozoren in ob vsakem zaviranju ga poslušam. Na koncu si dam radio na glas, da ne slišim šobanja. Po drugi strani pa ni ni vseno saj je avto nov. Kupil sem ga z namenom, da se bom vozil brez dodatnih zvokov:) Saj bi drugače vzel rabljenega. Imam občutek, da se to šobanje s časom povečuje in ne zmanjšuje. Sliši ga pa vsakl ki sedi v avtu, ne samo jaz.
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 2:32 pm
Napisal/-a lizard
No dobro, o tej površinki rji lahko nehate, ker očitno ni to to, če je prisotno vedno.
Kaj bi bil vzrok je težko povedat, lahko da imajo ploščice gor kak sloj materiala namenjenega za utekavanje zavor, in bo gor dokler ga ne zrabiš dol. Nekaj se sigurno dogaja na relaciji disk-ploščica, ker od drugod zvok ne more prihajat.
Lahko da so diski serijsko rumeno cinkani in se bo to slišalo dokler ne gre cink dol, čeprav zelo dvomim, da bi diski bili original pocinkani.
Če disk od zunaj izgleda normalno potem bo verjetno razlog v zavornih ploščicah.
Verjetno bo pa najbolši odgovor na vprašanje podal uporabnik Fan, če ne drugo boš odpejal avto k njegovi delavnici in bosta pregledala za kaj se gre, če si iz LJ.
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 3:00 pm
Napisal/-a zakmb
Žal sem iz mb... sem se pa pripravljen pripeljati tudi v lj... v kolikor bi mi ta oseba znala in bila pripravljena podati mnenje... kako pa lahko pridem v stik z njim ?
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 3:03 pm
Napisal/-a lizard
Bo verjetno kar sam dogovoril v tej temi

, samo počakat moraš.
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 3:38 pm
Napisal/-a fare
Ja,ker sem že kar nekaj Škod dal skozi roke ti lahko rečem to glasne bremze so nekako normalna stvar pri tej znamki. Posledica tega je recimo pretrd materijal ki je uporabljen pri originalnih zavornih ploščicah. Jaz imam Roomstra ki je bremzal kot tank no vsaj zadnjih 10.000km je bilo to zelo lepo poslusati pol pa sem šel do svojega mojstra smo lepo zamenjali ploščice z enimi drugimo - firme ne poznam so pa kupljenje pri Eurotonu MB -in sedaj avto lepo "skoraj" neslišno bremza. Pa še glede na to da so na Porsche MB zaposleni taki tipi da dol padeš je tudi to čist možno da so lapo nove ploščice ven vzeli pa kak obrebljen komplet noter dali! lp.
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 10:00 pm
Napisal/-a sašo5
zakmb je napisal/-a:Meni to ni običajno, da kadarkoli zabremzam poslušam šobanje
naj me hudič vzame, če vem kaj je to "šobanje"

Objavljeno: Ne sep 19, 2010 10:02 pm
Napisal/-a lizard
Tudi jaz nimam pojma, očitno je kak praskajoč zvok.
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 10:30 pm
Napisal/-a Chris27
Šobanje = drgnjenje
Objavljeno: Ne sep 19, 2010 11:48 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Kadar se pri zavorah ne ujemajo materiali zavorni disk/zavorna ploščica se lahko sliši kot "praskanje po disku". To je lahko zelo moteče, za lastnika in ostale, ki sedijo poleg v vozilu. Večja nevarnost lahko nastane če se struktura materiala začne menjati in posledično zavorna ploščica zgublja tornost. Tega pojava se ne da odpraviti s popravilom, potrebno je zamenjati komplet - zavorne diske in zavorne ploščice z novimi - to je edina rešitev. Probajte se dogovoriti v servisu, da ste navzoči pri menjavi/uveljavljanju reklamacije.
Ja, ko bo potekla garancija, se bo na servisu zamenjalo komplet zavor - vi boste lepo plačali - in zvok bo čudežno izginil.
V koliko boste imeli težave na servisu, se oglasite pri meni in vam bom podal uradno pisno strokovno mnenje.
Lep pozdrav