Stran 1 od 1

MENJAVA NAFTNEGA FLTRA Megane II l.08 Kako? Postopek?

Objavljeno: Sr sep 22, 2010 11:54 am
Napisal/-a MaRko81
Lep pozdrav!
No, imam vprašanje glede naftnega filtra pri meganu II, in sicer kako ga zamenjat. No to, da gres na servis pa zamenas vem...ampak kako to doma nardit. Postopek...ce kdo ve. thnx

Objavljeno: Sr sep 22, 2010 9:40 pm
Napisal/-a MaRko81
...k nobeden ne ve?? :(

Objavljeno: Sr sep 22, 2010 10:44 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Demontirate starega, v novega nalijete do vrha sveže gorivo/nafto in ga vgradite.

Lep pozdrav

Objavljeno: Sr sep 22, 2010 10:57 pm
Napisal/-a kolesar
mislim da je na levi strani, gledano od spredaj, ne vem če je nujno vzet kolo dol, gre pa menda pol lažje.

Objavljeno: So sep 25, 2010 6:50 pm
Napisal/-a tristan01
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Demontirate starega, v novega nalijete do vrha sveže gorivo/nafto in ga vgradite.

Lep pozdrav


Demontaža in montaža je preprosta. Filter je nataknjen na nosilec. Cevke so barvno označene in se samo s starega nataknejo na novi filter. Ko snemaš cevke s starega filtra močno stisneš obarvan del konektorja da zadevo sprostiš. Ko so priklopljene vse cevke in senzor (če ga tvoj model ima) je na eno od cevk ročna črpalka s katero napolniš sistem z nafto, zavrtiš ključ in motor steče kot da se ni zgodilo nič. Previden bodi le pri črpanju nafte. Bolje da ročno prečrpaš malce več goriva kot je potrebno. Načeloma pa motor ni občutljiv in če ostane kak mehurček zraka v nafti ne bo panike.

Lp Tristan01

Objavljeno: So sep 25, 2010 8:35 pm
Napisal/-a kiki13
Mislim, da je enkrat uporabnik joztom pisal o tem, da se naj nebi smelo s to črpalko pumpati nafte. Ne spomnim pa se, zakaj je tako - oz. bi naj bilo. Takrat je bilo govora tudi o tem, da naj črpalka ne bi smela ostati brez nafte oz. laufati na suho, ker to lahko uniči ležaje v njej.

Objavljeno: So sep 25, 2010 10:06 pm
Napisal/-a MaRko81
hvala za info....jup je treba kolo dol dat, pa kolotek..tko da grem na servis, k baje se kolotek (plastika) hitr poškoduje-poči. Je pa točn tko k je trista01 napisau. Nafto pa je treba napumpat v filter, da motor zalaufa...kiki13-črpalka za gorivo ne ostane suha pri zamenjavi naftnega filtra, tko da ni bojazni da bi blo kej narobe.
Aja menjava me bo prsla 20€..pa filter je 70€, k ma se senzor vode.

vsem hvala za pomoč...sm zdj ze vse zvedu :)

Objavljeno: Ne sep 26, 2010 8:46 am
Napisal/-a tristan01
MaRko81 je napisal/-a:hvala za info....jup je treba kolo dol dat, pa kolotek..tko da grem na servis, k baje se kolotek (plastika) hitr poškoduje-poči. Je pa točn tko k je trista01 napisau. Nafto pa je treba napumpat v filter, da motor zalaufa...kiki13-črpalka za gorivo ne ostane suha pri zamenjavi naftnega filtra, tko da ni bojazni da bi blo kej narobe.
Aja menjava me bo prsla 20€..pa filter je 70€, k ma se senzor vode.

vsem hvala za pomoč...sm zdj ze vse zvedu :)


Naftna črpalka lahko ostane brez nafte če prej ne napolniš filtra z gorivom, saj gre not cca 3 deci nafte. Če motor zaženeš na suh filter del tega zraka potegne v bosch črpalko in so lahko težave. Če drugega ne rabi motor nekaj časa da spravi vse mehurčke iz črpalke. Kaj pomeni da črpalka teče brez mazanja (nafte) pa mislim da je tudi vsem jasno.

Zato sem v mojem prvem postu opozoril naj pošteno prečrpa nafto. Tako bo šel ves zrak iz filtra v povratni vod namesto v vbrizg.

LP Tristan01

Objavljeno: Ne sep 26, 2010 9:01 am
Napisal/-a kiki13
To pomeni, da je nalivanje nafte v filter nepotrebno?

Ali avto potem takoj vžge, ali ga je potrebno en čas kurblati, da nafto požene po sistemu?

Sprašujem namreč zato, ker sem enkrat bil prisoten pri menjavi filtra na pooblaščenem servisu. Mehanik/vajenec je najprej nalil nafto v filter, nato je še pumpal nafto v filter, pa je avto kurblal še kar nekaj časa, preden je avto vžgal.

Sprašujem torej, ali to ni škodljivo za črpalko?

Objavljeno: Ne sep 26, 2010 10:18 am
Napisal/-a MaRko81
..nafte se ne naliva not ker je filter zaprt, ima samo priključka za cevi, zato torej je treba nafto napumpat s pomočjo pumpice, ki je na avtomobilu že pritrjenja na dovodni sistem cevi za gorivo (renault megane dci)
Nafto pa se naliva pri starejših sistemih filtra oz. kjer je filter nafte podoben filtru olja motorja le da je ta ponavadi, naftni filter x3 večji od oljnega filtra.
Pumpi pa nima ti kej škodit, da se dizel nato nekaj časa vergla, saj mora motor oz. iz goriva spravt ven zračne mehurčke, ki so se pojavili pri menjavi naftnega filtra.

Re: MENJAVA NAFTNEGA FLTRA Megane II l.08 Kako? Postopek?

Objavljeno: To jan 24, 2012 6:40 pm
Napisal/-a weta
pozdravljeni,

imam eno vprašanje glede menjave filtra goriva pri meganu 1.5 dci. Kako se pride do filtra goriva? ali skozi kolotek z odstranitvijo plastike, ali odspodaj ali mogoče z odstranitvijo letvice na odbijaču in potem skozi odbijač do filtra?

gre se za to, da so mi včeraj na servisu menjali ta filter in danes sem opazil, da imam to okrasno letvico na odbijaču na robu opraskano, oz. je del barve na robu odluščen, nekako tako, kot bi nekdo z izvijačem poskušal to letvico odstraniti.

če, kdo ve, da na servisu mogoče dostopajo do filtra na ta način, bi bil zelo vesel, če to pove, da grem potem na servis zatežit.

že v naprej hvala za odgovore.

lp

Re: MENJAVA NAFTNEGA FLTRA Megane II l.08 Kako? Postopek?

Objavljeno: To jan 24, 2012 7:49 pm
Napisal/-a zlica22
weta je napisal/-a:pozdravljeni,

imam eno vprašanje glede menjave filtra goriva pri meganu 1.5 dci. Kako se pride do filtra goriva? ali skozi kolotek z odstranitvijo plastike, ali odspodaj ali mogoče z odstranitvijo letvice na odbijaču in potem skozi odbijač do filtra?

gre se za to, da so mi včeraj na servisu menjali ta filter in danes sem opazil, da imam to okrasno letvico na odbijaču na robu opraskano, oz. je del barve na robu odluščen, nekako tako, kot bi nekdo z izvijačem poskušal to letvico odstraniti.

če, kdo ve, da na servisu mogoče dostopajo do filtra na ta način, bi bil zelo vesel, če to pove, da grem potem na servis zatežit.

že v naprej hvala za odgovore.

lp


Nič skozi odbijač....