Stran 1 od 1

focus 1.6 ali nakup drugega

Objavljeno: Po sep 27, 2010 11:47 am
Napisal/-a jony
Lep pozdrav,

Imam focusa letnik 2001 1.6 bencin petvratni model. Avto ima 135000 kimoletrov, je pa kar nekaj težav z njim:
- zamenjat je treba diske in ploščice
- vsa vrata so spodaj "gnila"
- na celem avto je začela odstopati tesnilna masa
- blatniki in vrata prtljažnika so rjasta
- zamenjat moram senzor hitrosti vozila (cca 150 evrov)
- kupiti nove gume
- kompresor klime spušča in se ga po mnenju beje ne da "predihtat"
- motor pije precej olja

Zanima me ali se sploh splača kaj popravljat ta avto ali se kar počasi pripravljat v nakup?
Če bi kupoval drugega bi moral obvezno kupit dizla (delam cca 30000 km/leto) pa ne za več kot 5000 evrov?

Objavljeno: Po sep 27, 2010 11:50 am
Napisal/-a Patrik_A3
kaj si pa s tem delal da je tako zdelan? :shock: res da je že 9 let star, ampak vseeno :shock:

Objavljeno: Po sep 27, 2010 12:34 pm
Napisal/-a 207sport
predvidevam da si že kupu nov avto "slab" :?
če maš namen ga menjat, ga raj zamenjaj! in investiraj raj v nov avto kot v popravilo :lol:

Objavljeno: Po sep 27, 2010 12:46 pm
Napisal/-a noj
Jaz bi ga na tvojem mestu obdržal, glede na to, da očitno denarja ni viška. Rja se da porihtat-če je servisiran na uradnem servisu, pod garancijo. Drugače bo pač treba dati kakšnih 500 evrov. Gume najdražjega cenovnega razreda za ta avto te pridejo cca. 300 eur. Na 150kkm te čaka še velik servis (cca. 400-500eur). Kompresor klime probaj najti na kakšnem razbitem-jih je nekaj na avto.net. Kar se tiče olja, kaj pa tankaš notri? Koliko ti ga popije? Vglavenm, če ima realne km (kar malce težko vrjamem) se ga sigurno splača porihtat, daš cca. 1500 eur v njega, pa maš mir naslednjih 200kkm. Pri rabljenem dizlu, pa maš lahko tudi več stroškov po nakupu.
Drugače pa sem si sam lastil focusa karavan 1.6 l.2003 (sedaj ga vozi mama) in ima prevoženih 230kkm, delani redni servisi, crknil motorček za brisalce (40eur) in pa alternator (80eur) to pa je vse. Rja je bila 1x popravljana pod garancijo-samo na vratih, drugje je ni. Drugače avto dela kot urca. Olja pije 1l na 20kkm, tankam fordovo olje, castrola je popil 2x več...

Objavljeno: Po sep 27, 2010 12:48 pm
Napisal/-a jony
Patrik_A3 je napisal/-a:kaj si pa s tem delal da je tako zdelan? :shock: res da je že 9 let star, ampak vseeno :shock:


Lej avto je bil kupljen z 60 000 kilometrov. Senzor hitrosti vozila je tipična napaka takega avta, prav tako vrata. Vrata sem dal sanirati pod garancijo, pooblaščeni serviser FORD je zadevo tako saniral, da je čez pol leta bilo še slabše. Nepravilno izdelani odvodi vode na vratih ter slaba tesnilna masa je prav tako serijska napaka tega avta. Kompresor klime je pač začel spuščati. Pleh je zelo slaba točka tega avta, čeprav ima pocinkan pleh avto rjavi. (avto ni bil nikoli karamboliran ali kakorkoli štrihan). Poraba olja je še najmanj problematična, dotočiš pa je. Zavore in gume so pa pač potrošni materjal. Avto je pač star in ti focusi so imeli zelo veliko napak. Poleg vsega je kar v redu ohranjen. Moj prvi in zadnji Ford.

Objavljeno: Po sep 27, 2010 12:50 pm
Napisal/-a jony
noj je napisal/-a:Jaz bi ga na tvojem mestu obdržal, glede na to, da očitno denarja ni viška. Rja se da porihtat-če je servisiran na uradnem servisu, pod garancijo. Drugače bo pač treba dati kakšnih 500 evrov. Gume najdražjega cenovnega razreda za ta avto te pridejo cca. 300 eur. Na 150kkm te čaka še velik servis (cca. 400-500eur). Kompresor klime probaj najti na kakšnem razbitem-jih je nekaj na avto.net. Kar se tiče olja, kaj pa tankaš notri? Koliko ti ga popije? Vglavenm, če ima realne km (kar malce težko vrjamem) se ga sigurno splača porihtat, daš cca. 1500 eur v njega, pa maš mir naslednjih 200kkm. Pri rabljenem dizlu, pa maš lahko tudi več stroškov po nakupu.
Drugače pa sem si sam lastil focusa karavan 1.6 l.2003 (sedaj ga vozi mama) in ima prevoženih 230kkm, delani redni servisi, crknil motorček za brisalce (40eur) in pa alternator (80eur) to pa je vse. Rja je bila 1x popravljana pod garancijo-samo na vratih, drugje je ni. Drugače avto dela kot urca. Olja pije 1l na 20kkm, tankam fordovo olje, castrola je popil 2x več...


Letnik 2003 je že faceliftan model, ki je baje dosti boljši. Moj ni že dolgo več servisiran na uradnem servisu, tako da se lahko obrišem pod nosom. Drgač pa je informacija z fordovega servisa taka, da če je bil avto že enkrat popravljen pod garancijo, ga drughič ne bodo več popravljali zastonj. Aja pa avto sem mislil imeti kvečjem še kakšno leto in sigurn ne par let.

Objavljeno: Po sep 27, 2010 2:41 pm
Napisal/-a noj
No, če pa avto misliš imeti samo še kakšno leto, pol pa pomoje brezveze vlagat denar vanjga... Definitivno kupi drugega! ;)

Objavljeno: Po sep 27, 2010 3:25 pm
Napisal/-a RS84
Po moje najbolj sam veš, če se ti splača vlagat ali ne, čist odvisno, za kratek čas po moje ne. Verjetno si pa naletel na slabega, ker drugače so focusi bili (napram escortu), veliko bolj kvalitetni. Pleh je bil pri prvih letnikih šibka točka le pri spodnjem delu vrat in pa spodnji rob pokrova prtljažnika drugače s plehom ni bilo posebnih težav.Drugo pa bolj kot ne redni stroški, zavore, gume to je pa itak potrošni material.
Kar se pa tiče rje pa morajo na servisu na svoje stroške odpraviti ne glede na to če so jo že.Avto ima 12 let garancije na rjo (od znotraj navzven), če je bil redno servisiran na pooblaščenem servisu.

Objavljeno: Sr sep 29, 2010 7:53 am
Napisal/-a jony
sem se odloču, da bom popravu samo zavore, zdej gredo itak zimske gume gor. Vozu ga bom še eno leto pol pa prodal.

LP