Stran 1 od 1

pedal sklopke je trd

Objavljeno: Pe okt 01, 2010 10:03 am
Napisal/-a marjan novak
Kje je problem, če se pedal sklopke komaj stisne: cilinder sklopke ali sama sklopka?

LP

Objavljeno: Pe okt 01, 2010 10:55 am
Napisal/-a joztom
Moraš povedati kateri avto. Če je hidravlika, imaš itak dva cilindra, master in slave.

Objavljeno: Pe okt 01, 2010 1:00 pm
Napisal/-a marjan novak
Marea JTD 105. 330.00 km in prva sklopka.

Objavljeno: Pe okt 01, 2010 1:05 pm
Napisal/-a Kukec
marjan novak je napisal/-a:Marea JTD 105. 330.00 km in prva sklopka.

tukaj je vrjetno problem

Objavljeno: Pe okt 01, 2010 4:40 pm
Napisal/-a joztom
Pri novejših avtih se menja cilinder sklopke ob menjavi sklopke standardno.

Objavljeno: Pe okt 01, 2010 5:05 pm
Napisal/-a odprema
Menjaj komplet sklopko s potisnim ležajem, če je cilinder skrit v menjalniku, se ga slača tudi zamenjati.

Objavljeno: Pe okt 01, 2010 5:34 pm
Napisal/-a imilet1
jaz sem na omegi 2.5td pri 300.000 km menjal sklopko, ki je imela hidravlicni potisni lezaj...Res je da je zgledal ok na pogled, toda nikol ne ves kdaj ti bo olje spustu in pol si tud brez bremz(imam eno posodico za hidravlicno olje...). Ce mislis met avto do konca kot jaz, potem zamenjaj lamelo, kosaro, potisnega...vzemi sachs ali luk. Ne priporocam valeo ali KUH-a ali kaj podobnega...Vsekakor preklici vse in se zmeni za dobro ceno....

PS: ce je sam trda in še ne drsi, potem potrpi se malo....

Objavljeno: Pe okt 01, 2010 6:19 pm
Napisal/-a čare
Valeo je pri Fiatu prva vgradnja tako da če je ta zdržala 330000 km bo tud druga lep čas..

Objavljeno: Pe okt 01, 2010 8:27 pm
Napisal/-a sebaveh
imilet1 je napisal/-a: toda nikol ne ves kdaj ti bo olje spustu in pol si tud brez bremz(imam eno posodico za hidravlicno olje...).


Zajem olja za sklopko je višje kot zajem za zavore. Tako da bodo zavore še vedno delovale brez problemov. Preizkušeno - ko mi je na mojem preribalo gumijasto cev sklopke.

Če imaš delovni cilinder združen skupaj s potisnim ležajem, kot so omenili že prej, obvezno zamenjaj komplet. Nam tega niso naredili na T5 Transporterju ko je še bil pod garancijo, zato se je potel olje ulilo po sklopki in vztrajniku. Vse zanič, škode za okoli 700 €.

Pa še ena zanimivost, ki sicer velja za tovornjak MB 814, letnik 1985:
Po 15 letih nam je končno uspelo odpraviti trd pedal sklopke. Pri pedalu je namreč ena močna vzmet, ki nekako "pomaga" vozniku potisniti pedal z večjo silo kot bi jo zmogel sam. S pritegovanjem te vzmeti se nastavlja trdota. Če pa bi recimo hidravlika odpovedala (počena cev naprimer), pa bi pedal potegnilo do konca noter, enako kot pri nekaterih avtomobilih.

Objavljeno: Po okt 11, 2010 4:04 pm
Napisal/-a marjan novak
Odločil sem se, da bom menjal sklopko, ker imam zaradi nje levo nogo dokazano močnejšo. Dolgo sem čakal, da začne zdrsevati, kot pravijo, vendar nič od tega. Žal mi je, ker avto ni skoraj nič vreden, motor je pa edini dizel, ki se zvrti do pol mio. km s prvo turbino, črpalko in brizgalkami. Škoda, da takih biserov ne proizvajajo več, drugače bi se pa še pohvalil, da imam prve amortizerje in prvi auspuh in seveda opravljen tehnični pregled. Drugače me pa kar v trebuhu zvije, ko prebiram, kaj vse crkuje avtom, ki imajo 5 krat manjšo kilometražo od moje. Upam, da je uporabnik fredie prebral ta post in ga vključil v svoja znanstvena dognanja. In predstavljajte si koliko km bi naredil s čistokrvnim japoncem in prvo sklopko? Stavim, da en mio.

LP

Objavljeno: Po okt 11, 2010 4:40 pm
Napisal/-a čare
Ja daj ne jamri vložiš tistih 300€ in maš lep čas mir,ne moreš zdaj zarad sklopke avta od.jebat.