Stran 1 od 1

tester napaka

Objavljeno: So okt 02, 2010 12:47 pm
Napisal/-a im nobody
tester javi napako 00519 absolute pressure sensor g71, short to ground...oziroma problem z štromom oziroma maso.napake nismo našli...vsi kontakti ok kabli na videz tudi...je lahko kriva katera druga masa ali žička?problem je v dežu oz vlagi.vrže nad 3 rpm v zasilni.ko avto restartaš dela brez problema dokler ga ne ugasneš.včasih dela 5 dni normalno ,včasih pa parkrat vrže u enem dnevu.čist odvisno...in takrat ko avto meče u zasilnega ima tudi manjšo moč...se občuti.,menjani so bili vsi senzorji kar je možno razen unga pred prednjo šipo na požarni...zram vakuma za bremze...sam sumim kako maso ali žičko...na prednji vezni mi je že jermen pobrusil na 15 cm izolacijo iz kabla..vendar smo to uredili.mislil sem da tam prebija ko se je kabel dotikal na kovino oziroma na vezno steno...vendar očitno ni bil to problem.je mogoče da je cev v kateri je map senzor tako vsrana?ta ko gre iz intercoolerja?pa prosim če mi kdo natančno prevede tole:
00519 2222 Manifold Absolute Pressure Sensor, G71

Vacuum line between inlet manifold and J220 pinched, plugged or constricted/bent
*
Fluid separator in tube from inlet manifold to J220 full of water
*Wastegate faulty
Wastegate frequency valve faulty
MAP sensor in J220 faulty
Turbocharger faulty
Loss of power

Check vacuum tube and fluid separator
Check wastegate and frequency valve
Check turbocharger

Objavljeno: So okt 02, 2010 1:19 pm
Napisal/-a perch
Pozdravljen,

jaz bi poskusil z MAP senzorjem, poskusi ga odklopiti in ga nato nazaj priklopi, mislim da je na cevi, ki gre iz hladilnika do EGR ventila. mogoče ga res samo kakšen stik matra

Objavljeno: So okt 02, 2010 2:36 pm
Napisal/-a im nobody
je mogoče napaka v senzorju map seveda ker ni original?vsi drugi so original razen tega

Objavljeno: So okt 02, 2010 8:04 pm
Napisal/-a perch
Pozdravljen,
možno, vendar nevem zakaj bi potem kar naenkrat začel delat probleme..a se ti je prižgala lučka za check engine? če je map senzor bi se pomoje morala. Lahko pobrišeš napake prek testerja in če ti jih bo takoj nazaj javilo, potem lahko poskusiš s tem da si senzor sposodiš od nekoga in ga sprobaš na svojem avtu. če se izkaže, da je map senzor uredu, preveri še maf senzor.

Objavljeno: Ne okt 03, 2010 12:46 pm
Napisal/-a im nobody
nobene luči nič...pomoje je neki na štromu...vsi senzorji so novi...tudi map sam da je ponaredek..napeljava oziroma žičke sem pregledal v dolžini kolikor jih dosežem..nevem ali je lahko napaka da je preribana kaka žička v debeli izolaciji...ko grejo manjši kabli v večji kabel pa potem v računalnik.mogoče bo moral kak avtoelektričar kable nekako pomerit...tester pač javi short to ground....zanima me kje ma ecu svojo maso in če seveda lahko še druge mase na to vplivajo...drugače mi dela vse v avtu...nobenih lučk...pregledal sem tudi napeljavo lmm ter n 75...na videz vse vredu.napake na testerju sem pobrisal že ene 5×...vendar javi isto napako

Objavljeno: Ne okt 03, 2010 7:26 pm
Napisal/-a abbe
a napako javi takoj za tem ko jo zbrises?
jst ti svetujem da das vn racunalnik pa pogledas pine na racunalniku in pine na konektorju.
kaksen kontakt sprej bi tut prav prisel.
drgac pa z neta potegn avtodato,bos tm nasu navodila kako pomerit map senzor pa kako pomerit instalacijo da se vid ce je kje slab stik,sam glede na to da se dogaja samo ob mokrem potem najprej poglej racunalnik,pa une kable k grejo do njega,ker to je glih tm pod brisalci pa zna bit kj vode okol,da mas kaksne odduske zamasene pa poj mal plava kj tm...

Objavljeno: Ne okt 03, 2010 7:40 pm
Napisal/-a im nobody
ja zanč mi je takoj zabrisal u zasilnega...računalnik sem tudi že gledal...zgleda suho res ga pa nisem ven jemal..samo odprl pa pogledal...sm pa tud našpricu vse kontakte z sprejem seveda...razen računalnika kot sem povedal..upam da najdem napako...je pa še dobrodošel kak nasvet seveda...zadnjič mi je delal en teden pol je pa že začel zajebavat...pa sem dal notr star senzor pa novega pa isto sranje...ko dam izolacijo dol s senzorjev da pridem do žičk zgledajo kot nove...morm računalnik pogledat...je kakšna posebna umetnost da ga vzamem ven?upam da ne...ka pa druge mase lahko vpivajo na to?

Objavljeno: Ne okt 03, 2010 9:26 pm
Napisal/-a perch
Torej MAP senzor je uredu. Dvomim, da je vzrok v računalniku. Varovalke si preveril? Lahko bi bil tudi regulator pritiska turbine, najverjetneje pa masa. Poročaj, bomo našli rešitev. LP

Objavljeno: Ne okt 03, 2010 9:30 pm
Napisal/-a im nobody
če pa tester javi map oziroma slabo maso na map...mainfold absolute pressure sensor g 71 short to ground...n75 je nov od pierburga

Objavljeno: Ne okt 03, 2010 9:53 pm
Napisal/-a perch
Sklepam da gre za passata? mogoče ti kaj pomaga:
http://www.ukpassats.co.uk/phpbb/viewto ... &sk=t&sd=a

Objavljeno: Po okt 04, 2010 11:09 am
Napisal/-a im nobody
hvala...mnenja še vedno dobrodošla

Objavljeno: To okt 05, 2010 8:26 pm
Napisal/-a im nobody
Fluid separator in tube from inlet manifold to J220 full of water

kakšno vodo to misli

Objavljeno: To okt 05, 2010 8:50 pm
Napisal/-a bruki
Samo branje,brisanje in menjava delov ne pomaga...Povej raje kakšni so parametri,kaj se dogaja s merilcom zraka,kakšni je tlak turbine,si preizkusil elektromagnetne ventile,so ok???Kako je s podtlakom na turbini,premika vzvod ???Veliko je stvari ki jih je potrebno preveriti...

pozdrav