Stran 1 od 1

Zakaj je motor glasnejši na delovni temperaturi? Opel V6CDTi

Objavljeno: Če okt 07, 2010 9:51 pm
Napisal/-a Celes
Kje leži razlog da je motor glasnejši ko se ogreje na delovno temperaturo? Pri mrzlem motorju se sliši normalno dizelsko ropotanje z občasno prisotnim nekakšnim metalnim tiktakanjem. Pri ogretem motorju tiktakanja ni ampak zvok je v leru preglasen! Sliši se kot KRKRKRKRKRKRKRKR. Bolje ne znam opisati.

Hladneje kot je zunaj tišji je ta nenavaden ropot pri mrzlem motorju...ogret je vedno enako.


Avto ima mehansko nastavitev ventilov in skoraj 200.000 prevoženih kilometrov. Prejšnji lastnik pa je samo menjal jermen pri 145.000km in zračnosti ventilov ni ponastavil oz. pregledal kot predvideno za glavni servis. Je lahko to kak slab "lončast" dročnik ali je preveč zračnosti med podložko in odmično gredjo?


Motor drugače lavfa perfektno in me zato ta ropot toliko bolj moti.



Ker ne znam opisati zvoka je tukaj video.

http://www.youtube.com/watch?v=mP8f6idrDBw

Objavljeno: Če okt 07, 2010 9:59 pm
Napisal/-a aquariumwild
poglej če so kakšni napenjalci (amortizerji) jermenov fuč (če sploh ima opel to)
sam sem imel problem pred leti na vw tdi motorju ko je crknil napenjalec (amortizer) in je kr lepo ružilo.

Objavljeno: Če okt 07, 2010 10:07 pm
Napisal/-a Celes
aquariumwild je napisal/-a:poglej če so kakšni napenjalci (amortizerji) jermenov fuč (če sploh ima opel to)
sam sem imel problem pred leti na vw tdi motorju ko je crknil napenjalec (amortizer) in je kr lepo ružilo.


Ima en amortizer nekje zadaj sam zakaj je potem motor glasnejši ko se ogreje? :roll:

Objavljeno: Če okt 07, 2010 10:28 pm
Napisal/-a monster_d
ma motor slučajno ketno? Zgleda ,ko se zadeva segreje se nekaj raztegne...

Objavljeno: Če okt 07, 2010 10:30 pm
Napisal/-a Celes
Zobati jermen. 150.000km/10 let.

Objavljeno: Če okt 07, 2010 10:34 pm
Napisal/-a monster_d
kaka rolca ali pa španer