Stran 1 od 3
1,4 TCe - težave mrzlega motorja
Objavljeno: To okt 12, 2010 9:52 am
Napisal/-a Nejko
Verjamem, da je na forumu bolj malo lastnikov vozil z 1,4 TCe motorji pa vseeno se mi zdi vredno poizkusiti.
Ob mrzlem motorju (sedaj, ko postajajo jutra hladnejša pride to še bolj do izraza) avtomobil močno cuka. Predvsem v območju koli 2000 obratov. Na Avtotehniki (v Celju) nimajo pojma kaj bi lahko bilo, ker ipak jim računalnik nič ne pokaže, oziroma so mi svetovali gorivo z višjim oktanskim številom.
Danes sem bil tudi v Levcu pri RSL-ju, kjer ima eden od mehaniku Megana TCe-ja in se srečuje z podobnimi težavami, katerim vzroka pa mu ni uspelo najti. Prav tako v Renaultovi tehnični službi ne vedo kaj bi lahko bilo narobe.
Vem, da stvari ne bomo rešili preko ofruma, endar pa me vseeno zanima ali je še kdo drug, ki se je srečeval s podobnim problemom.
lp
J
Objavljeno: To okt 12, 2010 10:01 am
Napisal/-a pskoda
JAz ti bom težko pomagal, močno da je LMM, ki lahko nagaja, tester pa ne pokaže nič dokler ni čisto hin, zmert je pa itak ne moreš. Osebno mislim (čist lajično), da je nekaj narobe oz nepravilna mešanca zraka in bencina.
Jaz bi najprej probal z 100 oktanskim ( 98 ) bencinom, kar pa zelo dvomim da bo to rešilo, ampak probat ni greh in tudi tiste 3 cente na liter ni veliko
Objavljeno: To okt 12, 2010 10:27 am
Napisal/-a joztom
Visoko oktanski bencin odpravi klenkanje in ne cukanje. Novejši motorji imajo kombinirano tipalo za temperaturo vstopnega zraka in mešanico (MAP senzor). To rado odpoveduje in niti ni drago (40€). Primer so ti C3 od PSA.
Objavljeno: To okt 12, 2010 10:39 am
Napisal/-a FLINK
Pri nas je pred hiso scenic tce in je ves cas zunaj. Takih problemov se nismo zaznali-pa ga prizgemo ob 5h-6h zjutraj.
Objavljeno: To okt 12, 2010 11:14 am
Napisal/-a Nejko
joztom je napisal/-a:Visoko oktanski bencin odpravi klenkanje in ne cukanje. Novejši motorji imajo kombinirano tipalo za temperaturo vstopnega zraka in mešanico (MAP senzor). To rado odpoveduje in niti ni drago (40€). Primer so ti C3 od PSA.
Samo to bi računalnik pokazal, da je fuč... ali ne?
Objavljeno: To okt 12, 2010 11:52 am
Napisal/-a joztom
Če ne crkne in dela samo slabše, ne pokaže nič. Pokaže strokovnjaku, ki zna razbrati sočasno švohnejšo mešanico na izpuhu ali sondi, taki pa niso ravno operaterji z diagnostičnimi računalniki. Švohnejša mešanica povzroča veliko bolj vročo eksplozijo in vodi v zažiganje ventilov ali prebitje tesnila glave, tudi poraba je raje večja, zaradi slabega izkoristka motorja. Bi bilo pa treba poznati ustroj motorja in elektronike, novi tipi v mojem dialogysu še niso objavljeni.
Objavljeno: To okt 12, 2010 12:12 pm
Napisal/-a Nejko
Najlepša hvala. Poznaš kakšnega dobrega Renault (pooblaščenega - ker je avto še v garanciji) mehanika, da bi mu peljal avtomobil na diagnostiko.
Objavljeno: To okt 12, 2010 4:03 pm
Napisal/-a joztom
Moj avto še ni videl pooblaščenca, ker ima nekje čez 100k km (Espace IV 2.0T). Mogoče uporabniki, ki obiskujejo te servise lahko kaj pametnega svetujejo, če ne poglej na Renault forum. Tudi prej sem bil prisiljen sam popravljati svoj avto (PSA 3.0i 24V), serviserji so odklanjali ta tip motorja zaradi redkosti. Okoli elektronsko-hidravličnega podvozja z aktivnim nagibom pa isto, v glavnem sem delal v lastni režiji. Za tvoj avto še ni nič niti na TecDoc-u, tako da vprašaj na servisu za tip MAP senzorja. Od žene C3 je imel enake težave kot tvoj, pa je bilo točno to. Lahko pa je samo temperaturni senzor za vodo, odvisno od izvedbe ECU.
Objavljeno: To okt 12, 2010 8:15 pm
Napisal/-a Renault_user
No, jest sem živ primer tega scenarija... Samo da je šlo pri meni za 1.2 Tce.
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
Sedaj bo eno leto, kar rešujem zadevo (noben podobno ni vedu ničesar), zdi pa se, da bo pri meni za zamenjat lambda sonda, ampak pomoje je le ta pri tebi ok, ni pa nujno.
Najprej bi na tvojem mestu menjal svečke in vžigalno tuljavo, nato pa naprej, to je moj nasvet. Verjemi pa mi, da bo na pooblaščenih servisih mučno, ker bodo vsi trdili, da je vse v redu, da se avto da peljat, danes jih običajno le to briga, (no upam ,da ne vseh), a moja izkušnja je taka... Torej srečno, jaz sem za tole porabil več kot leto, pa še zdej ni prave rešitve...
Lep pozdrav!
Objavljeno: To okt 12, 2010 9:46 pm
Napisal/-a Sokol
To kar opisuješ, dela večino novih avtomobilov.Tudi novi megane-i in clio-ti RS sploh slednji so imeli veliko težav z tako imenovanim kengoruingom (kot mu angleži pravijo).
To je povečini zaradi striknih norm pri hladnem zagonu dokler dela avto v oprtem krogu (brez lambde sonde), čim ta doseže zadostno temperaturo ti simptomi izgineo.
Avto ti verjetno "cuka" kakšno minuto? ..pol je pa vredu. drži?
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 9:44 am
Napisal/-a Nejko
Sokol je napisal/-a:Avto ti verjetno "cuka" kakšno minuto? ..pol je pa vredu. drži?
mogoče malo več...ampak ja, ko se vsaj malo ogreje vsi simptomi čudežno izginejo...
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 10:31 am
Napisal/-a Renault_user
Če bi bilo to serijsko, potem bi se to dogajalo vsem, pa se očitno ne...
Glej, nobeno cukanje ni normalno stanje in pika. Tega bi se pri Renaultu morali zavedati...
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 11:07 am
Napisal/-a joztom
Nekaj sem našel na TecDoc-u. Kot je na sliki vidno je znotraj podtlačnega regulatorja (MAP) še NTC člen za temperaturo vstopnega zraka. Ta pa rad nagaja. seveda če to ta vaš motor ima enako.
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 11:17 am
Napisal/-a Renault_user
@joztom: Mi znaš razložiti, zakaj so me vsi mehankarji s katerimi sem imel do zdaj opravka samo debelo gledali, ko sem omenil MAP senzor in te zadeve, ki si mi jih ti svetoval... Sam si to razlagam in tudi logično je, da je v slo velika večina šalabajzarjev, ki gume ne znajo pravilno zamenjati, so pa zaposleni na uradnih servisih
In potem si lahko predstavljaš, kakšno srečo mora imeti stranka, da naleti, na nekoga, ki se spozna... In tukaj se zadeva začne komplicirati...
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 12:40 pm
Napisal/-a joztom
Ta senzor je vgrajen v motorjih H4J700, ki so v Meganih III tipa KZ0F ali KZ1F, kar vidiš na VIN številki v prometni.
Ajnšpric je pravzaprav enostaven, če ga greš študirati, veliko bolj kot nekdanji fergazerji, kjer nivojev bencina in pretokov nisi mogel videti. Nekaj bolj zamotan je bil ajnšpric na membrano kot kakšen prvi SAAB 99 Turbo.
Dandanašnji pa ni več starih avtov za šraufat, ampak samo novi, na servisih imajo možnost menjavat dele med strankami in ugibati, teorije, kako dela, pa ne pričakuj od njih. Zato pa je strojni faks prazen brez vpisanih, mehaniki pa v glavnem iz programov 2+2 ali 3+2. So pa nekateri dosegli zelo visoko stopnjo znanja, večinoma se potem privat specializirajo.
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 1:22 pm
Napisal/-a Nejko
Moja VIN je: VF1JZ1VB643164176 ... lahko mogoče kaj iz tega razbereš?
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 2:25 pm
Napisal/-a Sokol
Renault_user je napisal/-a:Če bi bilo to serijsko, potem bi se to dogajalo vsem, pa se očitno ne...
Glej, nobeno cukanje ni normalno stanje in pika. Tega bi se pri Renaultu morali zavedati...
Težko je rečt komu avto cuka komu pa ne.Kajti preveč je tukaj faktorjev.Nekateri imajo avti parkirane zunaj nekateri v garaži, nekateri imajo hrib navzdol ko se odpeljejo, nekateri ravno.In marsikdo tega sploh ne opazi.
Jaz sem veliko tudi po tujih forumih od vw do honde.Pa ti povem, da to počnejo tudi type-r, pravtako seat cupra in ostali (pač vem za bolj sportne različice vozil).
Vprašaj fante z clio-ti RS ko je bolj hladno.(seveda se to ne dogaja čisto vsem pa vendar nisi osamljen primer verjami) in če bi bila to napaka bi to proizvajalci že odpravili tako pa jih bašejo EURO norme in ni tako enostavno.
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 2:36 pm
Napisal/-a joztom
JZ1V je tip avta. Motor je že viden v dialogysu.
Obstajata dva senzorja:
223650001R
223650002R
eden je navadni MAP, drugi je MAP s kombiniranim senzorjem temperature zraka. Očitno imata različne priključke. Poskusi si sposoditi za probo tistega s prejšnje slike. Preveri tesnost cevi za turbo.
Objavljeno: Sr okt 27, 2010 5:27 pm
Napisal/-a Nejko
No, da nadaljujem zgodbo. Avto je na Avtotehniki v Celju, kjer bodo jutri nadaljevali z "diagnosticiranje"...ker jim danes napake ni uspelonajti, bodo jutri začeli odpirati motor in meriti kompresijo - tako mi je dejal sprejemnik po telefonu, ko me poklical.
Grozijo pa mi z odpovedjo garancije, ker je v avto vgrajena plinska napeljava G-1, ki pa pri vsem tem verjetno nima nobene veze.
lp
J
Objavljeno: Če okt 28, 2010 11:09 am
Napisal/-a Nejko
Zadnji update...
Danes so menjali svečke, ki so bile čisto črne, zaradi slabega izgorevanja. Slabo izgorevanje bi naj bilo dokler se avtomobil ne segreje na 32 stopinj, po tej temperaturi pa je vse OK. Trenutna diagnoza servisa je, da je kriv Flash lube - tekočina za hlajenje/mazanje ventilov.