Stran 1 od 2
Mehak zavorni pedal
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 5:04 am
Napisal/-a cvalsr
Se opravičujem, ker je tema najbrž že odprta. Forum je enostavno preobsežen, da bi kaj našel v razumnem času - iskalnik ponudi čez tisoč (večinoma neustreznih) zadetkov s po desetinami odgovorov ...
Laguna 1 karavan dizel:
Na zadnem desnem zavornem cilindru se je "zjokala"; da je bilo vse kolo mastno. Zamenjal sem tesnila in je v redu, le zavorni pedal je mehak in se pogrezne skoraj do tal. Na drugi (včasih je potreben celo tretji) pritisk se napumpa in otrdi, vendar počasi spet zleze dol (v kakih 15 sekundah).
Zavore sem že dvakrat temeljito odzračil, pa ne pomaga. Kakega puščanja ni videti, zavorne tekočine v posodici ne zmanjkuje. Zmerno zaviranje deluje normalno, ABS nima težav (ko je cilinder puščal, se je pogosto vklapljal).
Prosim za kak nasvet - hvala!
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 7:14 am
Napisal/-a punto05
Sistem ni odzračen.
LP
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 9:03 am
Napisal/-a cvalsr
Kako ni odzračen??
Prosim, prizanesite mi s takimi odgovori.
To sam vem, da mora biti odzračen.
Je - dvakrat - nikjer se ne pojavi niti en mehurček!
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 10:58 am
Napisal/-a joztom
Toliko časa je treba odzračevati in vlivati novo olje, ne staro nazaj(!!), da spremeni barvo na novo olje. Zavorni regulator slabo spušča zadaj čez. Še bolje po montaži novega cilindra je, da pritisneš parkrat brez vijaka, da gredo iz kotov vsi zračni žepi lažje ven.
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 11:58 am
Napisal/-a punto05
Če je sistem dobro odzračen in pedal vseeno pada dol, potem je krivec puščanje sistema navzven (kar praviš, da ne pušča) ali v samem sistemu (torej v glavnem cilindru).
Če torej sistem ne pušča in je odzračen, napumpaj pedal, da otrdi, potem pa pedal tišči z nogo. Če se pogreza, ti ne tesni glavni cilinder od znotraj. Pretesniš ali menjaš, ali pa greš k Fan-u, pa ti on porihta.
LP
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 1:06 pm
Napisal/-a Symon
Poznam težavo, žal pa ne tudi rešitve.

To je delal moj 100NX. In ja, prezračil sem kar nekajkrat sistem. Enostavno ko si prvič pritisnil pedal si ga pohodil skoraj do konca, če si ga pritisnil takoj zatem je bilo OK za nekaj časa, potem ker nisi nič pritiskal pa spet isto sranje. Sumili smo glavni zavorni cilinder ampak sem prej prodal avto.

Objavljeno: Sr okt 13, 2010 3:10 pm
Napisal/-a robert1
Tvoj sum je bil upravičen.
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 3:51 pm
Napisal/-a sašo5
v takih primerih se "zjebe" glavni zavorni cilinder in to takrat, ko tisti ki "pumpa" pedal zahodi v podn_adijo gumice
Ko menjate zav. tekočino ali cilindre na kolesih NE SME TISTI, KI "PUMPA" PRITISNIT PEDAL V PODN AMPAK SAMO DO POLOVICE OZ. TOLIKO, KOLIKO IMA NORMALEN PEDAL HODA...
Najbolje je pa novo zavorno tekočino z napravo namenjeno zato natočit v sistem
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 3:56 pm
Napisal/-a čare
So zadaj bobni al diski??Če so bobni potem pakne ročno nastavi da se bo boben še vrtel in bo tud pedal višji,pedal pa ti je že prej najbrž not lezel samo tega nisi porajtal,ker pri vozilih z ABS-om se to pač dogaja.Zakaj??Ne vem.Probal sem jih kar precej in ko ga pritisneš in tiščiš potem čisto počasi pedal leze notri in to ne zaradi napake,ker so bila nekatera vozila tudi precej novejša...
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 4:00 pm
Napisal/-a čare
Pa še neki okol te mehkobe pedala.Če si menjal pakne ali ploščice le te potrebujejo enih 300 km da se usedejo,potlačijo... in do takrat je pedal tak gumijast pa zavore slabše primejo.
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 5:28 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Z "kleščami", prijemalko, ali kakšnim drugim pomagalom stisnite fleksibilno cev ( ne preveč - z malo občutka ) na tistem kolesu, ki ste menjaval gumice. V koliko bi zavorna stopalka:
- postala visoka in trda - pušča zavorni cilinder ali je kaj narobe sestavljeno
- še zmeraj se pumpa in zleze nižje - gumice v glavnem zavornem cilindru so zanič
Lep pozdrav
Objavljeno: Če okt 14, 2010 7:51 am
Napisal/-a cvalsr
(Vedno nova tekočina, nič menjano, diski, ...)
Torej zem z odzračevanjem / pumpanjem sam uničil tesnila glavnega zavornega cilindra??

Kako je to možno?? Na prejšnjih "dobrih starih" avtomobilih se mi to ni nikoli zgodilo. Mogoče zato, ker niso imeli servo ojačevalnika??
Hvala za pomoč
Gumijaste cevke si pa niti nove ne bi upal stiskati s kleščami, moja pa ima že dvoštevilčno starost ...

Objavljeno: Če okt 14, 2010 10:33 am
Napisal/-a LinuxFuter
cvalsr je napisal/-a: Mogoče zato, ker niso imeli servo ojačevalnika??
Vsak normalen avto, ki ima hidravlične zavore ima tudi servo ojačevalnik zavor (vsaj zadnjih 50 let), sicer bi bil pedal enostavno pretrd.
Objavljeno: Če okt 14, 2010 11:15 am
Napisal/-a droš
jugo 45 ni mel servo ojačevalnika pa ni bil star 50 let ampak samo 25.

Objavljeno: Če okt 14, 2010 12:56 pm
Napisal/-a aklan86
droš je napisal/-a:jugo 45 ni mel servo ojačevalnika pa ni bil star 50 let ampak samo 25.

Jugo ni bil avto, ampak je bil Yugo

Objavljeno: Če okt 14, 2010 2:48 pm
Napisal/-a sašo5
cvalsr je napisal/-a:(Vedno nova tekočina, nič menjano, diski, ...)
Torej zem z odzračevanjem / pumpanjem sam uničil tesnila glavnega zavornega cilindra??

Kako je to možno?? Na prejšnjih "dobrih starih" avtomobilih se mi to ni nikoli zgodilo. Mogoče zato, ker niso imeli servo ojačevalnika??
Hvala za pomoč
Gumijaste cevke si pa niti nove ne bi upal stiskati s kleščami, moja pa ima že dvoštevilčno starost ...

če gl. zav. cil hin (prej je bil o.k.) potem je sedaj šel v "maloro"..........kako in zakaj, ti bo napisal Fan, ker je on Dr. za zavore....
PS. se pa zgodi recimo na 2/5 če se nekontrolirano pumpa - pač batki v samem cilindu imajo "eno pot" konstantno, ko ti greš v podn, gre tudi "cilindre do konca" - ne vem kako bi ti razložil, oz. kako bi se izrazil/napisal........servo nima veze s tem....
aklan86 je napisal/-a:droš je napisal/-a:jugo 45 ni mel servo ojačevalnika pa ni bil star 50 let ampak samo 25.

Jugo ni bil avto, ampak je bil Yugo 
45 res ne, 55 ali celo EFI ..........ouuuuuuuuuu, še sedaj se mi sline cedijo - fantje, ne veste kaj ste zamudili, ko niste teh "ropotij" vozili in si jih lastili....

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 10:49 pm
Napisal/-a Fan
sašo5 je napisal/-a:45 res ne, 55 ali celo EFI ..........ouuuuuuuuuu, še sedaj se mi sline cedijo - fantje, ne veste kaj ste zamudili, ko niste teh "ropotij" vozili in si jih lastili....

Hahahahahahahahahahahaha
Drugega imeli nismo, Fičko, 126, in kasneje Jugo. Bilo je pa zabavno.
Objavljeno: Ne okt 17, 2010 10:35 am
Napisal/-a lisko
Fan je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:45 res ne, 55 ali celo EFI ..........ouuuuuuuuuu, še sedaj se mi sline cedijo - fantje, ne veste kaj ste zamudili, ko niste teh "ropotij" vozili in si jih lastili....

Hahahahahahahahahahahaha
Drugega imeli nismo, Fičko, 126, in kasneje Jugo. Bilo je pa zabavno.
Off:
In pri fičeku in pri yugoto 45 so mi zavore prijele bolje kot na marsikerem novejšem avtu. Samo pravilno je treba porihtat in nastavit zadeve....Konc koncev sem imel yugota 45 z 65 mašino pa nisem nič kaj pogrešal servo ojačevalnika.
On:
Če pedal pada oz. ni zavornega učinka kljub odzračenju in kljub ne puščanju sistema je treba krivca iskati v glavnem zavornem cilindru.
Objavljeno: Če okt 21, 2010 2:28 pm
Napisal/-a cvalsr
Glavni cilinder nov (120€ + delo), avto kot nov.

Objavljeno: Po okt 25, 2010 5:14 pm
Napisal/-a Scorp84
Ok jutri grem končno zavore in olje menjat v servisu, ki se ukvarjajo z zavorami. Kaj zdaj naj jim bom pameten in povem da ne pritiskajo pedalo do konca? ali kako drugače da jim rečem?
