Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

2.2 dti ne vžiga ( pade nafta)

Napisal/-a marko01 Sr okt 13, 2010 8:23 am

Torej gre se za opel vectro 2.2 dti 2002 letnik, z 218000 prevoženimi. Če avto čez noč stoji z kljunom nazvgor zjutraj ne vžge ( ni nafte-pade nafta). Preverile so se vse cevi ki so oky, na dovodni cevi ki gre na bosch pumpo se je montiral enosmerni ventil..... vendar ni nič bolše. Zgleda da nafta po povratni cevi odteče nazaj v tank?? Kakšna ideja ?
Zadnjič spremenil marko01, dne To okt 26, 2010 6:07 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp by Mare
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Sr okt 13, 2010 11:17 am

marko povprašaj na opelforumu... mislim, da je bilo že nekaj rečeno o tem problemu
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 Sr okt 13, 2010 4:32 pm

Žal nisem prijavljen na opel forum.

Danes se je menjal še naftni filter bom vido kak bo jutri če bo vžgala ...
Lp by Mare
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Napisal/-a Marsovček Sr okt 13, 2010 8:14 pm

Pri tem motorju sta dva možna problema:
- preperele cevi povratnega voda, med injektorji in Bosch pumpo
- preperela tesnila nad injektorji, v glavi motorja.

Pri obeh napakah potegne v sistem zrak in posledično nafta po zakonih fizike odteče nazaj v najnižjo točko, rezervoar. Ker avto nima črpalke v tanku, mora Bosch pumpa potegniti nafto po vsej napeljavi, kar je težko ker se zrak lažje stisne kot tekočina in pumpa dela "v prazno".

Ultimativna rešitev je menjava cevi in tesnil. Cevi lahko zamenjaš sam v enem popoldnevu (pazi, da se ti ne strgajo :) ), tesnila se pa nahajajo točno pod odmično gredjo in je menjava precej večji 6 težji poseg.
Nepovratni ventil na dovodu goriva bi moral pomagati, ker tako neglede na višinsko razliko ostane dovod poln nafte. Če se izprazi povratni vod, ti je pa lahko popolnoma vseeno. Si prepričan, da tvoj nepovratni ventil deluje?
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 Po okt 18, 2010 7:32 am

No očitno je napaka res na teh povratnih vodih in gumicah na šobah..... Pozna kdo koga ki to sanira hitro in seveda za neko razumljivo ceno....
Lp by Mare
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 541
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Napisal/-a gusti85 Po okt 18, 2010 9:25 am

marko01 je napisal/-a:No očitno je napaka res na teh povratnih vodih in gumicah na šobah..... Pozna kdo koga ki to sanira hitro in seveda za neko razumljivo ceno....


Če ti ni predaleč, bosch servis jelen, gomilsko. Jaz sem svojo vectro dol vozil, ker na koroškem ni blo kakega pametnega stručkota.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Po okt 18, 2010 9:48 am

bosch servis je drugace v mb tudi, v kosakih
za opla je pa drugace tudi bivsi pooblasceni, pa menda kar soliden (tudi cenovno) markovic na studencih
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 To okt 26, 2010 3:29 pm

Evo na avtu sem zamenjal še tesnila v motorju in povratni vod... Bom vido če bo jutri vredu vžgal če ne bo ostane še samo bosch pumpa---- Kar pa nima nobene logike, saj na teh pumpah crkujejo elektronski deli ...
Lp by Mare
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 To okt 26, 2010 4:48 pm

Avto je stal tri ure in spet ne vžge. Ima kdo idejo kaj bi še lahko bilo?
Lp by Mare
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf To okt 26, 2010 6:29 pm

Sodelovec je imel isti problem na tdi-ju da ni vžigal, problem je bil pa v gumici na filtru, ko pride povratni vod nazaj v filter.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a LinuxFuter To okt 26, 2010 7:02 pm

Poglej še na saab forum, isti motor, iste težave.
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 To okt 26, 2010 9:19 pm

LinuxFuter je napisal/-a:Poglej še na saab forum, isti motor, iste težave.


Ja menjava gumic.... Pri meni je to nareto pa še stalno ne pali ko je gobec v luft.
Lp by Mare
 
motoristn1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr jun 29, 2016 2:06 pm

Re: 2.2 dti ne vžiga ( pade nafta)

Napisal/-a motoristn1 Sr jun 29, 2016 2:55 pm

Imam enak problem samo na Omegi 2.2 dTi, vse smo že poskusili in nič ni delovalo. To mi je nagajalo 2 leti, dokler ni do končno odpovedala Bosh pumpa.
Očitno je to velika hiba 2.2 dTi motorjev. Obnova stane kar precej, tako da je vprašanje ali se sploh splača popravljati.

Meni so rekli za obnovljeno pumpo da me pride 800 EUR + delo. Če je napaka na samo na Boshovem računalniku pa je obnova odvisna od tipa pumpe in se giblje med 350 in 500 EUR. Pump z dvojnim konektorjem pa baje ne morejo popravljati in je potrebna menjava.

Ena od možnih rešitev je tudi vgradnja zunanje črpalke za gorivo najbolje od Renaulta Scenica, kar pa sam nisem uspel probati, ker mi je prej odpovedala.
 
pikaron
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To dec 04, 2012 2:46 pm

Re: 2.2 dti ne vžiga ( pade nafta)

Napisal/-a pikaron Ne maj 12, 2019 8:53 pm

motoristn1 je napisal/-a:Imam enak problem samo na Omegi 2.2 dTi, vse smo že poskusili in nič ni delovalo. To mi je nagajalo 2 leti, dokler ni do končno odpovedala Bosh pumpa.
Očitno je to velika hiba 2.2 dTi motorjev. Obnova stane kar precej, tako da je vprašanje ali se sploh splača popravljati.

Meni so rekli za obnovljeno pumpo da me pride 800 EUR + delo. Če je napaka na samo na Boshovem računalniku pa je obnova odvisna od tipa pumpe in se giblje med 350 in 500 EUR. Pump z dvojnim konektorjem pa baje ne morejo popravljati in je potrebna menjava.

Ena od možnih rešitev je tudi vgradnja zunanje črpalke za gorivo najbolje od Renaulta Scenica, kar pa sam nisem uspel probati, ker mi je prej odpovedala.




Pozdravljeni:
Kako ste rešili z padcem nafte? Kaj je bilo potem narobe?
Imam podobne težave: Nafta mi odteče nazaj v rezervoar, in avto težje vžge. Mehanik je obnovil eno šobo in zadeva ostaja ista. Avto še vedno težko vžge ( 1.9dti 300.000 KM) Mehanik pravi da bi moral zamenjati še dve šobi čeprav po testih je vse ok in ni večjih odstopanj...Zakaj še dve če je test bil ok ali pač. . Ko dam kontakt slišim v rezervoarju pretakanje verjetno nafte... in vergla nekaj do 5 sekund preden vžge. Morda kakšna ideja...
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6396
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2.2 dti ne vžiga ( pade nafta)

Napisal/-a Fan Po maj 13, 2019 11:31 am

Katere znamke se je vgradilo čistilec goriva? Enosmerni ventil ne tesni. mehanik/mojster/popoldanec naj vam vgradi na dovod goriva enosmerni ventil.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 23 gostov