Stran 1 od 1

2.2 dti ne vžiga ( pade nafta)

Objavljeno: Sr okt 13, 2010 8:23 am
Napisal/-a marko01
Torej gre se za opel vectro 2.2 dti 2002 letnik, z 218000 prevoženimi. Če avto čez noč stoji z kljunom nazvgor zjutraj ne vžge ( ni nafte-pade nafta). Preverile so se vse cevi ki so oky, na dovodni cevi ki gre na bosch pumpo se je montiral enosmerni ventil..... vendar ni nič bolše. Zgleda da nafta po povratni cevi odteče nazaj v tank?? Kakšna ideja ?

Objavljeno: Sr okt 13, 2010 11:17 am
Napisal/-a jay
marko povprašaj na opelforumu... mislim, da je bilo že nekaj rečeno o tem problemu

Objavljeno: Sr okt 13, 2010 4:32 pm
Napisal/-a marko01
Žal nisem prijavljen na opel forum.

Danes se je menjal še naftni filter bom vido kak bo jutri če bo vžgala ...

Objavljeno: Sr okt 13, 2010 8:14 pm
Napisal/-a Marsovček
Pri tem motorju sta dva možna problema:
- preperele cevi povratnega voda, med injektorji in Bosch pumpo
- preperela tesnila nad injektorji, v glavi motorja.

Pri obeh napakah potegne v sistem zrak in posledično nafta po zakonih fizike odteče nazaj v najnižjo točko, rezervoar. Ker avto nima črpalke v tanku, mora Bosch pumpa potegniti nafto po vsej napeljavi, kar je težko ker se zrak lažje stisne kot tekočina in pumpa dela "v prazno".

Ultimativna rešitev je menjava cevi in tesnil. Cevi lahko zamenjaš sam v enem popoldnevu (pazi, da se ti ne strgajo :) ), tesnila se pa nahajajo točno pod odmično gredjo in je menjava precej večji 6 težji poseg.
Nepovratni ventil na dovodu goriva bi moral pomagati, ker tako neglede na višinsko razliko ostane dovod poln nafte. Če se izprazi povratni vod, ti je pa lahko popolnoma vseeno. Si prepričan, da tvoj nepovratni ventil deluje?

Objavljeno: Po okt 18, 2010 7:32 am
Napisal/-a marko01
No očitno je napaka res na teh povratnih vodih in gumicah na šobah..... Pozna kdo koga ki to sanira hitro in seveda za neko razumljivo ceno....

Objavljeno: Po okt 18, 2010 9:25 am
Napisal/-a gusti85
marko01 je napisal/-a:No očitno je napaka res na teh povratnih vodih in gumicah na šobah..... Pozna kdo koga ki to sanira hitro in seveda za neko razumljivo ceno....


Če ti ni predaleč, bosch servis jelen, gomilsko. Jaz sem svojo vectro dol vozil, ker na koroškem ni blo kakega pametnega stručkota.

Objavljeno: Po okt 18, 2010 9:48 am
Napisal/-a dobek
bosch servis je drugace v mb tudi, v kosakih
za opla je pa drugace tudi bivsi pooblasceni, pa menda kar soliden (tudi cenovno) markovic na studencih

Objavljeno: To okt 26, 2010 3:29 pm
Napisal/-a marko01
Evo na avtu sem zamenjal še tesnila v motorju in povratni vod... Bom vido če bo jutri vredu vžgal če ne bo ostane še samo bosch pumpa---- Kar pa nima nobene logike, saj na teh pumpah crkujejo elektronski deli ...

Objavljeno: To okt 26, 2010 4:48 pm
Napisal/-a marko01
Avto je stal tri ure in spet ne vžge. Ima kdo idejo kaj bi še lahko bilo?

Objavljeno: To okt 26, 2010 6:29 pm
Napisal/-a lancia hf
Sodelovec je imel isti problem na tdi-ju da ni vžigal, problem je bil pa v gumici na filtru, ko pride povratni vod nazaj v filter.

Objavljeno: To okt 26, 2010 7:02 pm
Napisal/-a LinuxFuter
Poglej še na saab forum, isti motor, iste težave.

Objavljeno: To okt 26, 2010 9:19 pm
Napisal/-a marko01
LinuxFuter je napisal/-a:Poglej še na saab forum, isti motor, iste težave.


Ja menjava gumic.... Pri meni je to nareto pa še stalno ne pali ko je gobec v luft.

Re: 2.2 dti ne vžiga ( pade nafta)

Objavljeno: Sr jun 29, 2016 2:55 pm
Napisal/-a motoristn1
Imam enak problem samo na Omegi 2.2 dTi, vse smo že poskusili in nič ni delovalo. To mi je nagajalo 2 leti, dokler ni do končno odpovedala Bosh pumpa.
Očitno je to velika hiba 2.2 dTi motorjev. Obnova stane kar precej, tako da je vprašanje ali se sploh splača popravljati.

Meni so rekli za obnovljeno pumpo da me pride 800 EUR + delo. Če je napaka na samo na Boshovem računalniku pa je obnova odvisna od tipa pumpe in se giblje med 350 in 500 EUR. Pump z dvojnim konektorjem pa baje ne morejo popravljati in je potrebna menjava.

Ena od možnih rešitev je tudi vgradnja zunanje črpalke za gorivo najbolje od Renaulta Scenica, kar pa sam nisem uspel probati, ker mi je prej odpovedala.

Re: 2.2 dti ne vžiga ( pade nafta)

Objavljeno: Ne maj 12, 2019 8:53 pm
Napisal/-a pikaron
motoristn1 je napisal/-a:Imam enak problem samo na Omegi 2.2 dTi, vse smo že poskusili in nič ni delovalo. To mi je nagajalo 2 leti, dokler ni do končno odpovedala Bosh pumpa.
Očitno je to velika hiba 2.2 dTi motorjev. Obnova stane kar precej, tako da je vprašanje ali se sploh splača popravljati.

Meni so rekli za obnovljeno pumpo da me pride 800 EUR + delo. Če je napaka na samo na Boshovem računalniku pa je obnova odvisna od tipa pumpe in se giblje med 350 in 500 EUR. Pump z dvojnim konektorjem pa baje ne morejo popravljati in je potrebna menjava.

Ena od možnih rešitev je tudi vgradnja zunanje črpalke za gorivo najbolje od Renaulta Scenica, kar pa sam nisem uspel probati, ker mi je prej odpovedala.




Pozdravljeni:
Kako ste rešili z padcem nafte? Kaj je bilo potem narobe?
Imam podobne težave: Nafta mi odteče nazaj v rezervoar, in avto težje vžge. Mehanik je obnovil eno šobo in zadeva ostaja ista. Avto še vedno težko vžge ( 1.9dti 300.000 KM) Mehanik pravi da bi moral zamenjati še dve šobi čeprav po testih je vse ok in ni večjih odstopanj...Zakaj še dve če je test bil ok ali pač. . Ko dam kontakt slišim v rezervoarju pretakanje verjetno nafte... in vergla nekaj do 5 sekund preden vžge. Morda kakšna ideja...

Re: 2.2 dti ne vžiga ( pade nafta)

Objavljeno: Po maj 13, 2019 11:31 am
Napisal/-a Fan
Katere znamke se je vgradilo čistilec goriva? Enosmerni ventil ne tesni. mehanik/mojster/popoldanec naj vam vgradi na dovod goriva enosmerni ventil.