Stran 1 od 1

Napaka lambde sonde..

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 12:13 pm
Napisal/-a Mr_Jingles
L.p
Ati vozi škodo fabio 1.4 MPI l.2000.. In že nekaj časa ima probleme z lambdo sondo.
Avto je najprej peljal k mehaniko in pri njem sta avto priklopila na računalnik, ki je pokazal okvaro sonde B1 S1, ta je naročal novo in montiral po caa 1000 km se je napaka spet pojavila in tester je pokazal ponovno enako napako, ta je nato sondo reklamiral in montiral novo... A spet po prevoženih nekaj 100km se lučka zopet posveti in javi napako, avto priklopi na tester in samo zbriše napako. Spet prevozi nekaj km in lučka spet gori. se odpravi na Škodin servis, kjer mu rečejo da je kriva sonda, ker ni orginal, to mu zamenjajo za orginal češ sedaj pa bo... A napaka se zopet veselo pojavi (vedno enaka-16514/P0130/000304 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit.
Sam imam doma tester in ko to napako zbrišeš, se ta le pojavi nazaj po nekaj preveženih km....

Hvala za odgovore..

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 12:22 pm
Napisal/-a joztom
Pa boš ja že drate enkrat pogledal in konektor na ECUju.

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 12:24 pm
Napisal/-a Pavka
Mogoce katalizator??

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 12:28 pm
Napisal/-a pinny
da ni na plin predelana? :)

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 12:33 pm
Napisal/-a Mr_Jingles
Zato pišem ker bi rabo nasvete, sam nisem nek mehanik tk da. Ti konektorji na ECU-jo so bili pregledani vizualno z strani mene, sem jih učistil z kontakt sprejem. Fora vsega teg pa je ker javi statično napako torej, kao napaka vedno prisotna, ne samo trenutno, ko pa ti z testerjm brišeš, se lučka prižge šele po nekaj 100km (500-1000km)... Če bi res šlo za napakao ki je vedno prisotna bi mogla lučka zagoret kr po tem ko jo ti zbrišeš in avto ponovno vžgeš, oz po 1-2km...
-Tako mi je razlagal neki mehanik!

Ni na plin, pa tudi za katalizatr dvomin, saj je tam druga sonda, ta je v mašini..

L.p

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 10:24 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Ja, kakor so že predhodniki povedali, pri vas je napaka ali v napeljavi ali v nastavitvah motorja.

Lep pozdrav

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 10:59 am
Napisal/-a Mr_Jingles
Lp
V fabiji je pokvarjen računalnik.
Orginal v avtu je z št: 047 906 033 C na netu pa sem našel računalnik z št: 047 906 033 E
in je namenjen istemu modelu le da za l.2001, naša je l.2000.

hvala za odg.

http://global.ebay.com/SKODA_047906033E ... 57213/item

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 11:15 am
Napisal/-a MacTron
Mr_Jingles je napisal/-a:Orginal v avtu je z št: 047 906 033 C na netu pa sem našel računalnik z št: 047 906 033 E
in je namenjen istemu modelu le da za l.2001, naša je l.2000.


Za oznako s C katalosko je bila narejena zamanjava za H: http://mactron.sytes.net/skoda_fabia_racunalnik.jpg
Za oznako E pa je bila narejena zamenjava z oznako K. Ce imas priloznost le priklopit - testiraj.

edit: Nimas :?

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 11:22 am
Napisal/-a Mr_Jingles
To se pravi da nebo kej narobe če naročim tega?

Se opravičujem tudi naša škoda je letnik 2001!!

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 11:34 am
Napisal/-a Blinder
samo 100€ računalnik :shock:

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 4:39 pm
Napisal/-a MacTron
Mr_Jingles je napisal/-a:To se pravi da nebo kej narobe če naročim tega?
Se opravičujem tudi naša škoda je letnik 2001!!


Naceloma ne bi blo pa tudi cena je odlicna (koncna s postnino in dajatvami). Np, kot vidis, so bile zamenjave narejene v l.2002. Ce se motor oznake AZF (1.4 MPI) ujema potem nima biti kaj narobe. Mogoce bi v upostev prisel se motor z oznako AZE (ta je se 44kW 60KM) ostali 1.4 MPI z oznakami AME AQW ATZ pa ne vem (so pa 50kW 68KM).