Stran 1 od 1

Objavljeno: So okt 16, 2010 12:04 pm
Napisal/-a im nobody
100% potisni ležaj

Objavljeno: So okt 16, 2010 1:31 pm
Napisal/-a joztom
100% dvomasni vztrajnik. Če je res ležaj imaš srečo.

Objavljeno: So okt 16, 2010 2:00 pm
Napisal/-a MaRko81
joztom

...ko berem forum, opažam, da si kr strokovnjak kar se tiče renaultov, pa bi imel eno vprašanje, čist za info, če ma megane l.08 (II), delphijevo črpalko, pa če ma tud ta dvomasni vztranjnik na menjlaniku? thnx za pomoč

Objavljeno: So okt 16, 2010 5:15 pm
Napisal/-a nevermind
Rossoner je napisal/-a:hvala za nasvet...zdaj pa sem še nekaj probal. Ko stisnem sklopko tega zvoka ni več.
torej je res potisni ležaj, kaj ne :x

Mogoče kdo ve koliko to cca. stane?In kaj se menja?Samo ta ležaj ali kaj druzga in če je to nevarno dokler se ne popravi?

Hvala!


Vztrajnik je.
Je zvok tak? http://www.youtube.com/watch?v=Vb9Z6O_Czow

Objavljeno: So okt 16, 2010 6:17 pm
Napisal/-a tiguan
Tkole je meni delalo pri golf 2 D, čist identični zvok, menda je bil ležaj zanič.

Objavljeno: So okt 16, 2010 6:51 pm
Napisal/-a sašo5
im nobody je napisal/-a:100% potisni ležaj

joztom je napisal/-a:100% dvomasni vztrajnik.



bilo kaj je_vsekakor, ko se bo "razkopalo" boš zamenjal VSE (košara, lamela, ležaj, vztrajnik.....) ker ponavadi se na sklopki tako naredi.......ali pa čez mesec dni zopet šraufaš_ziher

Objavljeno: So okt 16, 2010 8:41 pm
Napisal/-a bizgec
joztom je napisal/-a:100% dvomasni vztrajnik. Če je res ležaj imaš srečo.

A pa si siguren,da ima ta avto dvomasni vztrajnik?

Objavljeno: Ne okt 17, 2010 10:50 am
Napisal/-a joztom
Težko je ugibati, ker nobede ne pove tipa vozila, motorja in menjalnika, kaj šele letnika. Za Megane Dti, če je z motorjem G9T ima k sreči klasični vztrajnik, tako da je morebiti res potisni ležaj, kar ne spremeni dejstva, da se menja vse skupaj, plošča, lamela in ležaj. Če bi bil dci imajo pa vsi dvomasne vztrajnike.

Objavljeno: Ne okt 17, 2010 11:26 am
Napisal/-a bizgec
joztom je napisal/-a:Težko je ugibati, ker nobede ne pove tipa vozila, motorja in menjalnika, kaj šele letnika. Za Megane Dti, če je z motorjem G9T ima k sreči klasični vztrajnik, tako da je morebiti res potisni ležaj, kar ne spremeni dejstva, da se menja vse skupaj, plošča, lamela in ležaj. Če bi bil dci imajo pa vsi dvomasne vztrajnike.

Avtor je napisal,da je 1.9 dti motor.Pa tudi vsi dci ne vem če majo dvo masnega-mislim,da od 2003 naprej z 6-stopenjskim menjalnikom.