Stran 1 od 1

"Kašljanje" ter crkovanje motorja

Objavljeno: Ne okt 17, 2010 7:33 pm
Napisal/-a ZasX
Lp A.Com!

Torej gre se za Citroën XSaro 1.4i, 75KM, letnik 1997, 155000km prevoženih.
Pred kratkim je prebilo ventil v motorju, zaradi katerega je potem avto bil slabo odziven, cukal je, skratka nevozen. Peljal sem ga k mehaniku, ki je ventile menjal.
Ko sem prejel avtomobil, se je ta še vedno zaganjal (obrati poskakovali gor, pa tudi pod 1000, ki je nastavljen kot minimo). Avtomobil mi crkuje ter na nizkih obratih slabo vleče (do 2000 obratov). Ker ni imel časa, da bi popravil v petek, sem se odločil, da sam pogledam kaj je na stvari. Omenil je, da bi bilo potrebno očistiti loputo oz dušilec zraka. To sem tudi danes naredil. Lepo počasi vse razstavil, očistil ter nazaj sestavil. Filter zraka sem bil primoran pustiti zunaj, ker je nabit ter nepretočen za zrak. Mislim da do sedaj še ni bil menjan oz. je bil 1x. Tako sem se odpravil na testno vožnjo, brez filtra ter z očiščeno loputo. Stvar je seveda veliko boljša, boljše vleče, vendar še vedno cuka na obratih, na katerih je prej avto še vedno veselo peljal. V primerjavi z loputo, ki je bila zapackana, je avtomobil v boljšem voznem stanju.
V križušču, ko sem iz 2 prestavil v 1 in držal sklopko, pa mi je ta crknil. Doma pred garažo pa v 2, ko sem držal sklopko, obrati pšadli pod 500, vendar ni crknil.

Torej zanima me, kaj bi lahko še za hudiča bilo narobe?
Hvala lepa za odgovore!

Objavljeno: Ne okt 17, 2010 9:38 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Hahahahahahahaha, kako pa to, da je vaš mehanik sestavil vse skupaj z krasnim zračnim čistilcem in zapacano loputo??

Lahko vam nagaja kisikova sonda ( lahko je potrebna samo čiščenja ) ali njen priključek ( konektor/stik ). V vsakem primeru bi bilo dobro vozilo priklopiti na tester.
Ali je motor v fazi??

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne okt 17, 2010 9:43 pm
Napisal/-a ZasX
Pojma nimam kaj je mehanik delal in kaj ni... Vem da so bili ventili vsi menjani ter glava brušena.
Motor deluje drugače normalno, ni problema.
Kje se pa ta sonda nahaja? Sicer ju3 peljem mimo, bomo videli kaj bo rekel, vendar vseeno bi prosil za opis lokacije.

Najlepša hvala ;>

Objavljeno: Ne okt 17, 2010 10:01 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Na ispuhu. Poglejte od glave naprej, se vidi kot bi bila vgrajena svečka in iz nje so speljane žice. Tester lepo pokaže če nagaja kisikova sonda.

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne okt 17, 2010 10:17 pm
Napisal/-a esem
Najprej pa daj filter not (nov) in probaj še enkrat

Objavljeno: Po okt 18, 2010 2:59 pm
Napisal/-a ZasX
Nov filter, stvar ista.
Bil pri mehaniku, ju3 zvečer peljem ker nima časa danes.
Pod gasom dela ok avto, vendar na nizkih obratih oz pri ustavljanju pa... Prej sem nahko na 1500RPM normalno vozil, ko sedaj cuka. Pri ustavljanju pa kar crkne.
Neverjetno res... Vsaj normalno da se bi dalo vozit.

Objavljeno: To okt 19, 2010 8:57 am
Napisal/-a SašoP
Mogoče motorček prostega teka, men je podobno delal ampak na Mondeotu

Objavljeno: To okt 19, 2010 9:18 am
Napisal/-a modri D.
Tole je isti motor kot v našem Saxoju l. 1998. Pri nas smo imeli podobne težave, avto je imel v prostem teku obrate, kot se je sam spomnu - sprva višje (cca 2500), tako da se je potem tudi v 4. sam peljal 60 ipd :D Na koncu pa so vrtljaji vedno padli pod 1000 in je stalno crkoval. Tako kot pravi Suljo, šel je elektromotorček. Pri nas je bil najprej ščiščen in je držalo 2-3 mesece, potem se je začela zgodba ponavljati in je bil menjan. Od takrat dela avto bp.

Lp, D.

Objavljeno: To okt 19, 2010 11:43 am
Napisal/-a joztom
Če slabo vleče nima to veze z bypass motorčkom, ki se vklopi, ko popolnoma spustiš gas. Očitno ti povezava na MAP senzor ali sam senzor nagaja. Da bi imel pa loputo kaj posebno, pa ne bi vedel.

Objavljeno: To okt 19, 2010 2:18 pm
Napisal/-a ZasX
Toraj varjanta bi bila, da bi doma lahko nekako to preveril in sicer imam v mislih, da bi odklopil konektor iz motorčka ter poskusil kako se pelje. Če je isto, je po logiki šel motorček. Ali se motim?

Objavljeno: Sr okt 20, 2010 3:00 pm
Napisal/-a ZasX
Evo, avto doma.
Problem bil pri odpiranju ventilov. Mehanik je nek kos menjal, ki je odpiral ventile in ta ni štimal. Tako da zdej je drugi noter in deluje kakor je treba!

Hvala vsem za ideje in pomoč! ;-)